~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~

Hier ook overleefd… :wink: We vieren kerst niet echt, dus het was hier gewoon gezellig, maar niet speciaal iets gedaan dus.

Ik wilde iedereen alvast (ben niet online vanavond :wink: )een goed en gezond 2013 wensen! :inlove:

Liefs! :-*

De beste wensen voor het nieuwe jaar meiden :-*

Iedereen een super goed 2013 xxx

Hoi allemaal!

Nog mijn late wensen en ook mijn late gefeliciteerd voor Manouk met manouk! :mrgreen: Vind het een leuke naam, vond ik dus ook van je forumnaam he :smiley: )

Ik heb ook een nieuwtje te melden! Wij hebben ook terug een babytje op komst! Ben ongeveer uitgerekend voor eind augustus. Nu 6 weken en nog wat en volgend dinsdag eerste echo. Dan weten we pas zeker dat alles goed is he…

Met jullie alles goed?

Yeah!!! Gefeliciteerd Tinka!!!

Hoe voel je je verder? Heb je al last van kwaaltjes?

dankje!

al lekker misselijk ja. En vooral vaak honger, wat de misselijkheid dan aanwakkert, maar dus eigenlijk geen zin in eten…

Bizar wel. En het is er de hele dat door, met vlagen. Als ik inspanning gedaan heb, is het er zeker…

:dance: :inlove: Gefeliciteerd :inlove:

Haha… Ja, dat hongergevoel helpt inderdaad niet zo tegen de misselijkheid… :roll: Ben blij dat ik van de misselijkheidsvlagen af ben… Al is maagzuur nu ook niet fijn… Weet niet wat ik liever heb. :mrgreen:

@Nyoka wrote:

Haha… Ja, dat hongergevoel helpt inderdaad niet zo tegen de misselijkheid… :roll: Ben blij dat ik van de misselijkheidsvlagen af ben… Al is maagzuur nu ook niet fijn… Weet niet wat ik liever heb. :mrgreen:
niets van dat gewoon :mrgreen:

@Tinka wrote:

@Nyoka wrote:
niets van dat gewoon :mrgreen:

Dat zou het beste zijn inderdaad! :wink:

Manouk houdt ons wel in spanning zeg… Geen verhaal, geen foto’s van de kleine meid… :frowning:

Maar ik/we wacht(en) geduldig af! :mrgreen:

Heeee Tinka, dat is leuk nieuws zeg, van harte gefeliciteerd! Als ik het goed heb is je kleine meid dan 2 als de 2e komt toch? Leuk hoor, dat leeftijdsverschil hebben we hier ook :smiley: Wel pittig hoor met een peuterpuber in huis dan :lol:

Hoe gaat het verder met je meisje, ontwikkelt ze zich goed?

Nyoka, ik zou ook wel wat meer van Manouk willen horen :frowning: Hopelijk komt ze posten als ze wat meer ritme heeft. Ik geloof dat ze het best zwaar had.

Voor wie het leuk vindt, hier staat een fotootje van J.asmijn:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=103185&start=345

Mijn meisje staat hier :angel: klik

@Chelleke wrote:

Mijn meisje staat hier :angel: klik

Je hebt mijn stem! :wink: Wat lijkt ze op Damian zeg! :shock: Maar mooie meid hoor! :inlove:

Die van jou ook, José! Stond even te kijken naar je oudste… Wat groot alweer! :shock: Knappe meiden zeg! En de tandjes van je jongste… :inlove: :inlove: :inlove:

Ben benieuwd of Tinka er weer een jongen bijgooit, anders hebben we wel echt een meidenmama-groepje… Niks mis mee natuurlijk! :wink:

Nou, ik ga weer verder…

:mrgreen:

@angel: die twee van jou zijn echt wel broer en zus, dat steken ze niet weg! Mooie meid!

@jose: wat is Jasmijn een popje! Maar Vera al echt een kleuter he! Het gaat toch snel.

Ze zal idd 25mnd zijn als de 2e geboren wordt. Hopelijk gaat ze er wat goed mee om.

Ze ontwikkelt echt vlotjes, vooral motorisch. Spreken doet ze ook, maar nog weinig verstaanbaars, ze interesseert zich vooral in waaghalstoeren :mrgreen:

Ze drinkt dus ook nog bij mij en daar ben ik dus een klein beetje bang voor, dat dat delen niet zo goed zal gaan… Maar dan is ze 2, loopt het mss wel veel losser als dat ik nu denk.

@nyoka: volgens mijn ML krijgen we een dochter, maar hij hoopt wel stiekem op een zoon :mrgreen:

een linkje naar Lotte:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5428463#5428463

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Die van mij broer en zus ?? wel nee joh :liar: :wink:

@Chelleke wrote:

Die van mij broer en zus ?? wel nee joh :liar: :wink:

Hahaha… Neee… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Enne Lotte is inderdaad ook al zo’n knapperd! :inlove:

Wat een mooie meiden bij ons clubje zeg! :inlove:

En Tinka, hoe was de echo? :wink: