~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~

@Nyoka wrote:

En Tinka, hoe was de echo? :wink:
beetje laat dat ik hier weer land.

De echo was goed. Alles was zoals het hoorde, mooi kloppend hartje en de termijn was net zoals ik dacht.

Het is dus voor 31 augustus uitgerekend.

Ben zo benieuwd of het terug een meisje is, of eeen jongen deze keerā€¦

:thumbup: :inlove:

Hoi hoi,

Ben ik ook weer evenā€¦ Was er al eerder, maar kon niet inloggenā€¦ :roll: Was mijn wachtwoord kwijtā€¦ :oops: Maar ik heb hem weer gevonden gelukkig!

@Tinka: Super dat je echo goed was en de kleine deed wat het moest doen. Ik ben ook erg benieuwd wat er deze keer verstopt zitā€¦ Heb je al een datum van de volgende echo?

Hoe is het met de rest?

Hier alles zijn gangetjeā€¦ Niks te melden eigenlijkā€¦

Liefs! :-*

Hier gaat het goed met de dametjes :inlove: Het zijn twee pittige tantes, dat is som best heftig, maar meestal ook erg leuk. Jamijn is nog geen 9 maanden maar smeet me gisteren een borstel naar mijn hoofd omdat het haar niet zinde dat ik haar luier even wilde verschonen :roll: :lol:

Vera is een lekkere peuterpuber met alles erop en eraan, dus we ruzien flink wat af, maar we hebben ook zoā€™n lol, ik lig voortdurend in een deuk om alles wat ze zegt. Zo stond ze laatst om 4 uur naast mijn bed, mama, mijn batterijtje is op. Toen dacht ik, de mijne ook daarom moet ik ook slapen! :roll: :lol:

Hoi meiden,

Wat leuk dat jullie hier nog steeds door praten. Ik heb even de laatste maanden weer door gelezen. leuk dat er weer een aantal zwangeren bij zijn en inmiddels al weer bevallen. En fijn dat het zo goed gaat met iedereen.

Ik ben nu ook zwanger van de 2de. Ik ben 26 augustus uitgerekend en aankomende maandag hebben we de 20 weken echo en dan weten we wat het gaat worden. Maar ik heb een vermoeden dan het een jongen gaat zijn deze keer. We zijn heel benieuwd.

Fleur is inmiddels al weer bijna 3 jaar en ontpopt zich tot een echte meidā€¦ Van slijmen en knipperen met die lange wimpers tot krabben en gillen aan toe. Heerlijke die ontwikkelingen :roll: :roll:

groetjes Francis

[/spoiler]

Hoi meiden,

Even snel een update!

De kleine is geboren. Ze doet het super!

Nu dus genieten van dit nieuwe wondertjeā€¦ :inlove:

:-*

Lekker ego!!! :oops:

Hoe is het met de andere meiden? Ik kom snel even bijlezen.

:-*

Oh wat erg, ik lees dit nu pas en ze is al ruim een maand oud! Ik schaam me werkelijk diep Nyoka :oops:

Alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid, fijn om te horen dat ze het zo goed doet. Groeit ze goed? En begint ze al wat te lachen?

Hier alles zā€™n gangetje. Im vind het behoorlijk hectisch met twee kids eigenlijk. :oops: gelukkig zijn ze wel echt heel leuk :inlove: komende week worden ze allebei een jaartje ouder!

jahaa, ik kom hier ook veel te weinig kijken, maar lees en schrijf ook op 2 andere forumsā€¦

Nyoka, proficiat met je nieuwe beebje! Genieten maar!

@bombariegirl,d an zijn wij bijna gelijk nu (wij zijn voor 31 aug uitgerekend) maar onze andere meid is dan maar net 2 geworden de maand ervoor.

Wij krijgen trouwens een 2e meisje! Ik vind het heerlijk, ML wilde graag een zoon nu, maar is ook tevreden hoor :smiley:

Zwaaizwaai naar iedereen!

Twee meiden is hartstikke leuk Tinka :inlove:

Francis, ik had helemaal over jouw bericht heen gelezen wat erg! Van harte gefeliciteerd met jullie tweede zwangerschap. Ik ben benieuwd of je gevoel kloptā€¦

Hier alles zā€™n gangetje, onze meiden zijn inmiddels drie en ƃĀ©ĆƒĀ©n jaar! We hebben de verjaardagen groots gevierd, was erg leuk en ze zijn vreselijk verwend. We hebben nu vakantie en manlief is een weekend weg met de oudste. Ons kleintje heeft nu dus even exclusieve aandacht. Heerlijk!