En daarna geen manoukje meer gezien op het forum
Spannend!!!
Enne nee, mogen gewoon geen oefenweeën zijn hoor! Jij bent NU aan het bevallen! Hihi…
Wat sapnnend! En nog mooi voor kerst!
Heel veel suc6!
@Chelleke wrote:
Ja Rob heeft er 1 in huis gehaald, een echt dit jaar :mrgreen:
Niet het hele dorp steeds, maar heb wel een paar huisjes neergezet
Voor als iemand nieuwsgierig is:
http://s438.photobucket.com/albums/qq106/DamianHendriks/Dec2012/?start=all
Ik ben nieuwsgierig… :mrgreen:
En hele mooie foto´s weer! Wat zijn die 2 groot geworden zeg! Wauw! :inlove:
Ook supermooi hoe je de kerstboom hebt staan. Met dat dorpje er omheen enzo. :thumbup: Sfeervol!
Ja, gaat hard he :shock: :inlove:
Dank je wel :-*
Hoe is het met onze bia?
Bub, vannacht om 1 uur in ziekenhuis. Alles nu goed, hopelijk vanmiddag naar huis. Dan doe ik wel even verslag.
:inlove: :inlove: :inlove: Yeah!!! WoeHoe!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Wat een supernieuws zo op de zaterdagochtend!!! :inlove: Geniet van de
eerste momenten en neem je tijd! Wij wachten wel (heel nieuwsgierig :P)
op de update! Ik ben echt heel benieuwd!
Maar wel in het ziekenhuis dus… :roll:
Gefeliciteerd meis :-*
Lieve Manouk van harte gefeliciteerd natuurlijk!!! Volgens mij heb ik bij de decembermam’s al gefeliciteerd gezegd en anders :oops: :oops: :oops:
Ik ben zo verschrikkelijk benieuwd hoe het met je gaat, hopelijk gaat alles goed en zijn jullie lekker thuis met de kleine meid :-*
Oei, wat een drukte. Update komt nog… Sorry, kom er nog niet toe. Wel thuis inmiddels
Doe lekker rustig aan meis, even weer op adem komen en genieten van je kleine meid :inlove:
Prioriteit nummer 1 is je meisje en je gezin natuurlijk.
Wij wachten geduldig hoor! :mrgreen:
En we zijn helemaal niet nieuwsgierig :liar:
Absoluut niet… :liar: :mrgreen:
Zo… Hier ben ik dan. :shifty:
Onze dochter heet Manouk en het gaat inmiddels erg goed! :inlove:
Bevalling:
De geplande thuis en bad-bevalling is veranderd in een ziekenhuisbevalling omdat de ontsluiting niet vorderde. Ik bleef hangen op 5 cm, maar had wel al persdrang vanaf 19.00 uur. In het ziekenhuis vorderde de ontsluiting alsnog zonder opwekkers. Helaas bleek ze in nood, haar hartslag verzwakte en herstelde niet goed na een wee. Er werd bloed bij Manouk afgenomen om te onderzoeken hoe het met haar ging. De OK werd gereed gemaakt voor een keizersnede bij slechte uitslag. Maar de techniek liet het afweten, waarop 3x opnieuw bloed werd afgenomen en onderzoek werd uitgevoerd, zonder resultaat. Ik had inmiddels volledige ontsluiting. Toen is besloten over te gaan tot vacuümverlossing icm fundus-expressie. Na haar geboorte bleek dat de nood inderdaad hoog was geweest. Ze kreeg gelijk zuurstof en werd onderzocht en… helemaal goedgekeurd
Zelf ben ik na de bevalling even buiten bewustzijn geweest en de eerste dagen flink duizelig geweest. Verder erg veel last van ‘de onderkant’.
Thuis hebben we een moeizame start met voeden gehad. Manouk dronk nog niet goed en de bv kwam niet goed op gang. Ze werd steeds duffer en sliep alleen maar. Door heel vaak aan te leggen, te kolven en met een cupje te voeden is het nu op gang. Verder is het enorm genieten :inlove: :inlove:
Och dat is allemaal even heftig. Hihi jullie naam :inlove:
Fijn dat het langzaam beter gaat. Goed uitrusten met zijn allen. :-*
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen… Phoe, wat een stress hebben jullie gehad zeg… Maar ze is er en doet het goed gelukkig. Zelfs de bv is je gelukt, al had de fles ook prima geweest natuurlijk.
En inderdaad de naam… Vertel… Was dit dé naam die je al jaren in je hoofd had voor een dochter? Of heet je zelf zo en is ze gewoon vernoemd? Ik ben wel erg benieuwd… Ook naar de foto’s van jullie meissie… Dus laat het spammen beginnen. :mrgreen:
En genieten is goed en doe je nooit teveel… Haha… Geniet dus maar mooi door!
Dikke X
Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat
Heftige bevalling meis :hug: Neem de tijd om te herstellen. En wat fijn dat de bv nu goed op gang is en knap dat je het hebt volgehouden :thumbup:
Nogmaals van harte gefeliciteerd!
Iedereen de kerstdagen overleefd? Op naar 2013!
Hoe is het met de nieuwe mama? Alles al een beetje op rolletjes?
Liefs!
Hier alles overleefd
Gezellige goede dagen gehad :thumbup:
En jullie??