~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~

Hier gaat het zijn gangetje. Met de kindjes alles prima :inlove:

Heel veel succes en dat het heel snel mag gebeuren :inlove:

De vk gaat pas bij 41 weken strippen, omdat het eerder nog niet zoveel zin schijnt te hebben en eerder veel last veroorzaakt dan dat het goed doet. Dus nog ééééven geduld. Gelukkig ben ik heel geduldig

Valt me wel een beetje tegen, had gehoopt dat er eerder wat gedaan kon worden.

He, wat jammer… Ze heeft dus niet gekeken of er al iets gaande was…

Nou, het positieve is dat je echt binnen een paar weken je kleine meissie vasthebt… Het vervelende is inderdaad dat een paar weken op dit moment vast een eeuwigheid lijken… :roll:

Suc6 met het wachten… :wink:

Maar een badbevalling? Spannend zeg! Ik hoop dat het allemaal gaat zoals je hoopt. Zou wel supermooi zijn. :inlove:

Dat bad geeft me juist veel rust, daar hoop ik echt mijn ontspanning in te kunnen vinden :pray:

Nee, ze heeft niet gekeken of er iets gaande is. Ik voel echt nog helemaal niks, dus ik vermoed dat 't nog potdicht zit eerlijk gezegd. Te meer omdat ik bij het indalen wel degelijk veel heb gevoeld. Toen heb ik een nacht met indalingsweeen doorgebracht en bijna niet geslapen. Dat is alweer wéken geleden. We zullen het zien…

Het is te overzien, elke dag dat het langer duurt is er weer ééntje dichterbij hét moment :inlove: :inlove:

Sneeuwt het bij jullie ook? Wel een mooi gezicht! Alleen een beetje gek dat het sneeuwt met sinterklaas. :shifty: dat plaatje klopt niet helemaal voor mij :wink:

En? Al babynieuws? :mrgreen: Iig weer een dag dichterbij haar verjaardag. :inlove:

En als je denkt dat een bad jou helpt ontspannen, doen! Je kan er altijd uit als het tegenvalt. :wink:

Verder is het hier ook wit! Hahaha… Morgen staat een sneeuwpop maken op de agenda. :dance: En de kids zijn al 2 dagen met de slee naar school gebracht, ook dolle pret natuurlijk!

Ik ben aan het aftellen, dinsdag de 20 weken echo… Spannend! Daarna kan het shoppen beginnen! :mrgreen:

Nee geen babynieuws :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Ow wat heerlijk met de slee naar school!! :inlove:

Spannend, dinsdag al!! Yeah! :dance: Wat zegt je gevoel?? Wordt het roze of wordt het blauw?

Jammer… Ik wil babynieuws! :mrgreen: Ik ben benieuwd naar haar naam, haar fototje en het hele verhaal van de bevalling. Kortom, ik wil alles horen! :stuck_out_tongue: Zodra je er tijd voor hebt hoor! Hoeft niet meteen na de bevalling! :stuck_out_tongue: :mrgreen:

En hier denk ik blauw, maar man roze, dus (gebasseesd op eerdere ervaringen) het is vast een meisje. Ik gok altijd verkeerd, man niet… :lol: Zou voor mijn zoon leuk zijn om er een broertje bij te krijgen, maar de meiden willen zoooooooo graaaaaaaaag een babyzusje… :inlove: :inlove: :inlove: Ik ben erg benieuwd hoor… Ik mag pas om 15:30, dus dat wordt de hele dag aftellen… :roll:

Verder gaan we vandaag een sneeuwpop maken, maar ik zag dat er niet veel nieuwe sneeuw is gevallen. Hoop dus dat het lukt… Duimen jullie mee! :wink:

Oh, enne de kerstboom gaan we vandaag/morgen opzetten! Das ook superleuk elk jaar! :inlove:

Wat zijn jullie plannen?

Liefs!

Spannend allemaal meiden :inlove:

Damian heeft gisteren met buurtkinderen een sneeuwpop gemaakt. :mrgreen:

Onze kerstboom staat nog niet, we hebben er geen meer kwamen we vorige week achter, haha. Waren we ff vergeten. Dit jaar gaan we eens een echt halen. We gaan het kerstdorp dit jaar ook nog niet opzetten. Sinds Damian hebben we dat niet meer gedaan, eigenlijk best jammer want hij kwam er nooit aan (ervaring bij mijn ouders) en Larissa laat het ook wel met rust.

Maar goed het moet van Rob uit komen, ik ben er te lui voor haha.

Kerstavond gaan we gourmetten bij mijn ouders met hele gezin en aanhang.

1e of 2e kerstdag bij mijn schoonouders en 1 van de dagen thuis met lekker eten. :smiley:

Met oud en nieuw willen we nog een week weg. Normaal doen we in de winter een midweek (om voor mij de winter te breken, haha) maar omdat we dit jaar nergens naar toe zijn gegaan, gaan we een week. Ten minste dat is de bedoeling. :slight_smile:

Mijn plannen?? Bevallen!! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Nee hoor, alles nog rustig :roll:

Wij hebben altijd een kunstboom, maar dit jaar doen we het even anders. Hier staat nu ook een échte kerstboom :inlove: Deze is nu aan het ‘uithangen’ en acclimatiseren. Dus die gaan we morgen optuigen. Heerlijke geur komt er vanaf! En die ruik ik nu extra goed :mrgreen: :mrgreen:

Vandaag een beetje aan het rondstruinen geweest bij de Intratuin en boodschappen gedaan. Morgen dus de kerstboom optuigen en verder maar rustig aan.

Voor de feestdagen plannen we ook nog niks. We moeten eerst maar afwachten wanneer er iets gaat gebeuren. :shifty:

Allereerst… Met de kleine gaat het helemaal goed! 100% goedgekeurd en we krijgen er een

MEISJE

bij!!! :inlove: Mijn dochters zijn helemaal blij! Een babyzusje! Een babybroertje hebben ze al namelijk! :wink:

En papa en mama zijn natuurlijk ook helemaal blij! :inlove: Ik was ergens bang dat na 5 gezonde kinderen er nu wel iets “mis” moest zijn… :oops: Maar het zag er allemaal goed uit! Ons laatste kleine meisje doet het goed… Papa zegt nu al dat deze dame hartstikke verwend zal gaan worden… Hahaha…

Maar echo gehad dussss… Nu kunnen we gaan shoppen!!! :mrgreen:

Ik kom later even reageren op jullie hoor… Ik ga even stuiteren… Hihi…

-X-

Super!! Gefeliciteerd :-*

Had manlief weer gelijk dus, geweldig! Van harte gefeliciteerd met weer een gezond kindje! :inlove:

Manouk kan me voorstellen dat jullie voor de feestdagen niks plannen, maar voor de kerst is ze wel geboren hoor. Wat een sfeervolle tijd om een kindje te krijgen met een kerstboom in huis. Volgehangen met roze ballen?

Leuk dat jullie weggaan met oud en nieuw Chel, veel plezier alvast! Waar gaan jullie heen? En sneeuwpoppen maken dat is leuk. Ik had me verheugd op sleeën afgelopen zaterdag, maar V.era was (en is nog steeds) hartstikke zien. Inmiddels heeft ze mij ook aangestoken. Ben nu weer een beetje op de been maar vannacht en vandaag overdag ben ik toch beroerd geweest :sick: Ga zo maar weer lekker mijn bedje in.

Het is nog niet zeker of we weggaan :frowning: Het is allemaal zo mega duur :thumbdown: Ik baal er goed van, ben best teleurgesteld :frowning:

@Nyoka wrote:

Allereerst… Met de kleine gaat het helemaal goed! 100% goedgekeurd en we krijgen er een

MEISJE

bij!!! :inlove: Mijn dochters zijn helemaal blij! Een babyzusje! Een babybroertje hebben ze al namelijk! :wink:

Oooh… wat super!! Heel hartelijk gefeliciteerd! :inlove: Ik hou er van, allemaal die schattige roze kleertjes enzo :inlove: :inlove:

Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk dat beebje gezond is. :thumbup: :thumbup: héél goed, heerlijke bevestiging. Vooral als mama zich stiekem een beetje zorgen maakte. Dat kun je nu heerlijk loslaten. :-*

@Chel, dat is zeker balen als alles duur blijkt te zijn. Volgens mij is rond kerst ook wel de duurste tijd van het jaar, dus ik kan me voorstellen dat dat jullie tegen gaat houden… :hug: :hug: Maar dat is niet wat je wil natuurlijk. Misschien last minute proberen? Al loop je dan het risico dat alles weg is.

@Jose, wat vervelend, een ziekenboeg! Heel veel beterschap voor jullie!

Hier nog steeds een enorme BIB :shifty:

De kerst komt wel steeds dichterbij. Dat realiseer ik me nauwelijks. Al staat de kerstboom hier al wel gezellig ja. Nee niet roze, maar paars :inlove: met zilver. Dit is wel een lekkere tijd om hoogzwanger te zijn. Lekker cocoonen wil toch beter als het 's avonds donker is en de kaarsjes aankunnen, dan dat het hoogzomer zou zijn. Alleen de eerste tijd met de beeb zou ik weer liever in de zomer hebben, zodat je lekker veel naar buiten kunt. Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe dat gaat als het zo koud is en je 'n kleine hebt.

Ach, zo heeft elk seizoen z’n voor- en nadelen.

Net bij de vk geweest. Zaterdagochtend komt ze bij ons thuis, om te strippen. De doptone was er niet, dus om het hartje te horen werd een echo gemaakt :inlove: Blijk niet zoveel vruchtwater meer te hebben, dus verwijzing naar gyn voor maandag a.s. :shifty: Het is nog niet té weinig, maar wel weinig.

:pray: Hoop zó dat beebje zich vannacht of morgen zelf aandient :pray:

Heel veel succes meis! Spannend, denk aan je :-*

Hoi hoi,

@Chelleke: Inmiddels wel een kerstboom op de kop getikt? :wink: En staat de kerstdorp er? Hier hebben we wel een neppe kerstboom staan, maar doen verder eigenlijk niks met kerst… Beetje slechte herinneringen… :roll: We vieren alleen oud en nieuw echt, maar dan ook echt uitgebreid. :mrgreen: Heb er wel weer zin in! :dance:

Hoop trouwens echt dat het midweekje door kan gaan, want het is echt duur… :frowning:

@Manouk: Spannend! Ik hoop met je mee dat je maandag niet naar de gyn hoeft en je lekker snel gaat bevallen nu… Jullie hebben lang genoeg gewacht! :wink:

@José: Ja, man had weer gelijk… En mijn man is zoooo vervelend als hij steeds gelijk heeft… :roll: :mrgreen: :lol:

Hoe is het met de zieken in huis? Gaat het alweer wat beter met jullie? Beterschap!

Nou, ben weer bij… Hihi… Verder niks nieuws te vertellen, dus ik laat het hierbij.

Hou het hier wel in de gaten… Spannend hoor! :smiley:

Liefs! :-*

Ja Rob heeft er 1 in huis gehaald, een echt dit jaar :mrgreen:

Niet het hele dorp steeds, maar heb wel een paar huisjes neergezet :smiley:

Voor als iemand nieuwsgierig is:

http://s438.photobucket.com/albums/qq106/DamianHendriks/Dec2012/?start=all

:shifty: waarschijnlijk BIA :shifty: als het geen oefenweeen zijn :lol:

Oehhhh lees het nu pas…op naar de bub (als het al niet zo ver is) toi toi toi