Tinka wat leuk om weer eens iets van je te lezen, fijn dat het goed met jullie gaat :thumbup:
Als ik het goed begrijp geef je nog een nachtvoeding, dat kan volgens mij idd invloed hebben op je menstruatie. Hier zijn de nachtvoedingen een tijdje weggeweest, daardoor inmiddels alweer ongesteld geweest. Niet dat ik er wat aan heb, want wij laten het bij onze 2 lieve meisjes :inlove:
Manouk wij hebben destijds via marktplaats voor heel weinig geld een mutsy aangeschaft. Die ging echter kapot toen V.era anderhalf was. Dus toen ik zwanger raakte moest er een nieuwe komen. Weer via marktplaats dezelfde mutsy gehaald, maar dan gratis :dance: Was echter nogal een groot lomp ding, dus toen onze buren hun iets luxere mutsy wegdeden hebben wij die voor een prikkie overgenomen.
Ik heb ook wel naar een duowagen gekeken (p en t inderdaad :thumbup: ), maar omdat V.era het liefst zelf loopt hebben we gewoon een meerijdplankje aangeschaft. En vantevoren had ik het idee dat ik dan boodschappen zou gaan doen met J.asmijn in de draagzak en V.era in de buggy, maar in de praktijk doe ik J gewoon in de wagen en V lopend mee. Zij doet dan de boodschappen in zo’n klein wagentje, ideaal en erg schattig :inlove:
Vervelend van je bekken Manouk :hug: zorg goed voor jezelf hoor, want zwanger zijn is niet niks en je hebt echt je energie wel nodig. Maar in onze maatschappij wordt daar erg weinig begrip voor opgebracht
Hier gaat het met de meisjes erg goed, maar met papa en mama wat minder. Manlief heeft de afgelopen maanden erg veel drama gehad op zijn werk en ook flink met zjn gezondheid getobt. Afgelopen week is de bom gebartsen en hebben wij besloten dat manlief zijn baan opzegd en ik (voorlopig) fulltime ga werken. Dit is echt de beste beslissing, maar ik vind het zooooo niet leuk dat ik straks vier hele dagen (4x9) van huis ben, ik zal mijn kleine meisjes zo missen Gelukkig gaan we nu eerst nog 2 weekjes met elkaar op vakantie, lekker nog even van elkaar genieten :inlove:
:hug:
@Jose, wat heftig allemaal met de banen. :hug: Dat zal zeker wennen zijn, maar zoals je zegt is dit het beste en dan weet je wel waar je het voor doet. Is dit het beste omdat jij makkelijk je uren kunt uitbreiden en manlief een time out nodig heeft? Of omdat manlief niet direct ander werk zal hebben? Wens jullie in ieder geval heel veel sterkte. Ook voor manlief zal het enorm wennen zijn van fulltime baan naar fulltime thuis.
Hebben jullie plannen voor de vakantie?
Zie ik het nu goed dat jou meiden 2 dagen na elkaar jarig zijn??
Ik vind het moeilijk om aan te voelen wat het beste is. Wanneer zorg ik goed voor mezelf. Mijn werk is ook belangrijk voor me. Weekenden gaan wel stukken beter dan de werkweken, al blijft het behelpen met de rugklachten. Het fijne van weekend is dat je je eigen ritme en afwisseling kunt bepalen en vooral dat je even kunt gaan liggen wanneer 't je zelf uitkomt. Vandaag weer gewerkt, maar dat valt tegen.
Met de bedrijfsarts heb ik nu afgesproken dat ik elke 20-25 minuten moet afwisselen tussen staan, zitten en lopen. Dat heb ik vandaag gedaan, maar ik heb niet het idee dat het nu erg veel helpt helaas. Daarnaast probeer ik nu eerst 6 uur per dag te werken ipv 8. Maar kijken hoe het gaat.
Helemaal vergeten te reageren, sorry! Manlief is inmiddels thuis en ik ben deze week weer begonnen met werken. Voorlopig nog 3 dagen want uitbreiding bleek niet zo gemakkelijk te regelen als tegen mij was gezegd, maar hopelijk hoor ik volgende week meer.
We zijn naar texel op vakantie geweest en dat was echt ontzettend leuk, lekker in een huisje met zn vieren. Niet veel bijzonders gedaan maar gewoon lekker eruit.
Met de meiden gaat het verder heel goed, ze zijn zo leuk en zo gek op elkaar. Ik wist niet dat het zo leuk zou zijn om te zien hoe gek die twee met elkaar zijn zeg! En inderdaad manouk, jasmijn is twee dagen voor de verjaardag van Vera geboren
@Jose, klinkt heerlijk met de meiden. :inlove: Je hoort ook wel eens andere verhalen over broers & zussen. Dat is natuurlijk altijd afwachten hoe dat zal gaan.
Hier gaat 't snel!! Onze kleine meid is steeds actiever en sterker, heerlijk vind ik dat. Daar geniet ik enorm van!
Helaas gaat het werken me minder goed af. Deze week helemaal. Gister een enorme baaldag, overal om Denk dat ik gewoon op ben… Vandaag net zo, dus ik heb me nu helemaal ziek gemeld. Hopelijk trekt 't dan bij. Nog 2,5 week en dan gaat mijn verlof in :dance:
@Enigma, hoe gaat het bij jou??
Manouk hoe gaat het nu? Aan je banner te zien hoef je niet lang meer te werken :dance: Of ben je misschien al gestopt? De laatste loodjes komen nu echt in zicht, spannend hoor. Hebben jullie alles al klaar?
Hoi José!
Ja mijn verlof is ingegaan!! :dance: :dance: :dance:
Helaas ben ik na mijn ziekmelding 2,5 week geleden niet meer terug gegaan naar mijn werk. Ik kan maar moeizaam zitten, dus zelf autorijden is al een beproeving. Staan was eerst nog wel een optie, maar door een lage bloeddruk word ik snel duizelig. Dus dan blijft er op kantoor niet zoveel over. Liggen of in bewegen zijn is het beste voor mij.
Wel heftig om er aan toe te geven. Ik moet zeggen dat als je je dag er op aanpast, dat het dan stukken beter gaat. Maar steeds weer ga je dan toch je grenzen opzoeken, omdat je hoopt dat er meer kan. Dan merk je weer even dat dat niet zo is. Dat zal wel menselijk zijn :lol:
Maar ik blijf genieten van ons meisje! En de dagen vliegen voorbij, dus dat gaat allemaal prima.
Vriendlief is nog druk aan de klus, maar ja, hij moet nu alles alleen doen. We krijgen wel eens wat hulp, gelukkig. Het kamertje is grotendeels af. Er moet alleen nog schoongemaakt worden en de aankleding moet nog gedaan worden. Maar omdat vriendlief in gang en overloop nog aan het verven en schuren is, wacht ik daar nog even mee.
Hoe gaat het bij jou??
En met de anderen? Het is is hier wel erg stil, haha.
:hug:
Manouk je hebt de magische 37 weken grens bereikt :dance:
Is alles al af?
:inlove:
@Jose wrote:
Manouk je hebt de magische 37 weken grens bereikt :dance:
Is alles al af?
Magisch :mrgreen: :mrgreen:
Ja, zo goed als af. Ze kan in ieder geval komen! En ik hoop dat dat snel gebeurt, want ik ben er wel een beetje klaar mee :shifty: :shifty:
Het wordt nu zo krap in mijn buik dat het gaat vervelen. In de zin van trommelen op mijn blaas, véél last van maagzuur en mijn ribben die het moeten ontgelden. Ik wil niet klagen, ben zooooooo blij met dit wonder!! Maar ze is nu gewoon héééééél erg welkom, buiten de buik :lol: :lol:
Hoe gaat het bij jullie?
Pfff ja die laatste loodjes zijn zwaar. Nog even volhouden meid, het duurt nu niet lang meer, maar ik weet uit ervaring dat het wel zo voelt :hug:
Hier alles goed hoor. Wel erg druk met twee kleine meisjes en werk enzo. Ik snap nu waarom andere moeders wel eens zeggen dat ze uitrusten op hun werk :lol: De meiden doen het gelukkig heel erg goed en Jasmijntje heeft haar eerste halfjaardag gevierd :inlove:
Oooh… wat gaat dat snel!!! Een half jaar alweer! Jeetje.
Ja zware laatste loodjes. Al moet ik zeggen dat ik me wel realiseer dat als je zwanger bent van de 1e je dan eigenlijk nog in luxe leeft :lol: Als je al kids hebt rondwandelen, lijkt 't me nóg veel zwaarder met die laatste loodjes.
En ben zooo benieuwd :lol:
@Jose, hoeveel werk je nu?
Hallo dames,
Was ik weer even… :oops: Op mijn andere account kwam ik met geen mogelijkheid meer ingelogd, dus toen een nieuwe account gemaakt, maar werd niet geaccepteerd. En nu weken later kan ik er wel mee inloggen… Snap jij het, snap ik het… :roll:
Maar hoe is het hier?
@Manouk: Ga jij eens gauw bevallen zeg!
Hier gaat het zijn gangetje. Ook met de kleinste telg. Combitest was helemaal goed. Nog even en we krijgen de 20 weken echo en wordt de kleine nogmaals onder de loep genomen. Ook horen we dan wat er verstopt zit… Spannend weer… Verder weinig nieuws…
Ik kom gauw weer eens langs!
Liefs!
Ow wat een goed nieuws!! Leuk hoor!
Ja, goed idee. Snel bevallen. :shifty: ik wil wel bevallen :shifty: Hoe regel ik dat?
Tja, ananashartjes eten, liters tonic drinken, sexen wil ook nog wel eens helpen en verder waren er nog wel wat tips op het www te vinden, maar dé oplossing heb ik helaas niet voor je. Hihi…
Heb je er al zin in, het bevallen en eigenlijk meer je kleine meissie eindelijk echt kunnen zien en knuffelen? En papa, is die al zenuwachtig aan het worden? Hihi…
Ja, het ontmoeten van ons meisje daar heb ik héél veel zin in!! :mrgreen: Ook dat ik dan weer wat mobieler word, lijkt me zo lekker! Ik ben de beperkingen wel zat :think:
Maar het blijft voor een fantastisch doel :inlove: :inlove:
Ja papa is al lekker zenuwachtig aan het worden. Hij heeft hoe meer dé datum in beeld komt, steeds meer iets van ‘oe, het komt nu wel écht dichtbij’. En dat is natuurlijk ook zo, elke dag is er weer eentje dichterbij. Ik zit al 3 weken te wachten… :oops:
Hoe verloopt jou zwangerschap?
zwaai, lees nog lekker mee.
Spannend Manouk :inlove: Toi toi toi de laatste loodjes :-*
@Manouk: Ik kan mij dat heel goed voorstellen hoor, dat zat ervan zijn… Na de bevalling vond ik het ook altijd erg fijn dat ik alles weer gewoon kon doen zoals ik dat gewend was.
Maar het zal niet zo heel lang meer gaan duren nu… De allerlaatste loodjes!!!
@Chelleke: Zwaai terug!
Hier gaat het allemaal heel goed. Tot nu toe weinig last gelukkig, al moet ik wel al uitkijken met de dingen die ik eet/drink, want ik heb al een paar keer goed last gehad van maagzuur. Verder mag ik niet klagen dus.
-X-
@Chel, dank je wel en gezellig!! Zwaai terug!
Hoe gaat het met jou?
@Nyoka, fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat. Maagzuur herken ik wel, daar heb ik ook flink mee moeten uitkijken qua kruiden en vet eten. En nog steeds trouwens. Hoe krapper het werd in mijn buik, des te meer last van maagzuur. :sick:
Ja, de állerlaatste loodjes Vanavond naar de vk. Ze gaat ons vertellen wat we er aan kunnen doen om proberen te voorkomen dat ik met 42 weken alsnog naar het zh moet. Ik wil namelijk écht niet naar het zh, maar thuis. Alles staat al klaar, incl. een bad voor de bevalling. Als ik naar het zh moet, is dat voor niks. Dus dat gesprekje zal wel over strippen gaan. Ben heel benieuwd. Volgens mij kan dat alleen als er al wat ontsluiting is en ik voel nog helemaal niks :shifty: