~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~

Ik zal filmpjes ook eens opzoeken :inlove:

nog niet veel tijd om te komen schrijven, maar binnenkort kom ik wel ns een hele update doen! Terwijl volg ik jullie wel weer!

@Tinka, wat een leuke filmpjes! Een hele meid wordt Lotte alweer, jeetje, wat gaat dat hard!

Hoe gaat het met Tinka & Lotte samen?

@Enigma, ja van je vorige account weet ik nog inderdaad, maar dat mijn onderbewustzijn daar nu een droom over maakt haha. Dat vind ik zó gek!

Partnerzwemmen is helemaal heerlijk!! Alleen vandaag moet ik ons helaas al afmelden. Ik ben met griep thuis :cry: en heb de hele ochtend geslapen!

Tuurlijk gaan wij wachten tot de bevalling! :wink: Nee hoor, dat zou ik niet kunnen! Ik denk zelf een meisje, hubbie denkt een jongen! Dus we zitten altijd goed :inlove:

Buikkie begint al wat te groeien ja, ik kan de meeste van mijn eigen broeken niet meer aan :eh: Dus ik heb al 2 meegroeibroeken gekocht. En 2 voor de zomer, maar die liggen nog braaf in de kast…

Gisteravond zijn we bij de verloskundige geweest. Hartje weer even gehoord :inlove: :inlove: en de baarmoeder gevoeld. Best wel al een heel stuk van mijn buik is baarmoeder :shock: En beeb was druk, we hoorden steeds bewegingen :inlove:

@chel, hoe gaat het bij jou?

:-*

Beterschap :hug:

Met de kindjes alles prima. Damian doet het goed op de basisschpol, ook daar is hij soms ongeduldig en tettert er hele verhalen tussen gesprekken oid door :oops:

Verder alles prima met hem. Hij fiets zonder zijwieltjes en is nu lekker aan het spelen met een buurtjongentje (en zijn zus geloof ik) die hij van de psz kent.

Met Larissa ook alles prima. Ze doet het goed en zit nu even voor de babytv haar boterham te laten zakken :mrgreen:

Maar ook dat is een ongeduld en wil het liest uit de stoel, maar ik weet dat dan die boterham er snel weer uit komt, haha.

Met de hond Djinka en poes Spot alles goed. Al heeft Djinka pijn in haar mondje en moet van de week even naar de da :slight_smile:

@Chel, thanks. Kan ik wel gebruiken, ben vandaag ook nog ziek thuis :cry: Niks aan!

Fijn dat het met jullie kids zo goed gaat! Knappe koppies! Wat een mooie foto heb je van ze staan :inlove: Is Larissa nu van haar helmpje af?

Nee ze mag nog 1,5 maand :slight_smile:

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie?

@Manouk: Alweer wat opgeknapt? :hug: Jij denkt een meissie? Man een jochie… Hihi… Ik ben erg benieuwd hoor! Wanneer gaan jullie spieken?

@Chelleke: Super dat het met de kindjes zo goed gaat! :inlove: En nog even en dan mag het helmpje weg dus. Heeft ze er zelf “last” van of weet ze niet beter?

Nou, ik ga maar eens ploffen op de bank. Man is weg met vrienden, pubers ook, dus ik heb het rijk alleen vanavond. :dance: Ik zal wel weer vroeg op bed liggen, want ik ben bekaf. Al dagen. Ik ben ook vroeg wakker, dus daar zal het wel door komen, al hoop ik natuurlijk dat de oorzaak iets anders is. :wink: Zal wel niet zo snel.

Nou, tot gauw maar weer.

Liefs! :-*

Nee, ze heeft er geen last van. Ze vind het wel prima :smiley:

Oh, gelukkig maar! :smiley:

ben ik nog niet deftig komen updaten, maar kom maar even zwaaien tussen het huishouden door

:mrgreen: :-*

Hoi hoi,

Vandaag negatieve test… Maar ik had ook niet verwacht dat het meteen raak zou zijn, dus ben niet erg teleurgesteld. :wink:

Verder even druk, dus hou ik het ook bij een zwaai voor nu. :smiley:

ZWAAI!

Zwaai!!

ZWAAI!

@enigma, jammer. Op naar de volgende ronde!!

Ik ben MOE… Sinds deze week weer werkende, na de griep, maar het valt me erg zwaar! Ik lig 's avonds knock-out… Dus ik hou het ook even bij een zwaai.

Hallo meiden, hoe gaat het hier??

Ik dacht van de week nog aan iets dat ik wel aan Chel kon vragen… Maar ik weet niet meer wat!! :roll: :roll:

Euhm… :think: :think: :think:

Owwwwwwja! Ik weet het alweer. Die buikfoto’s op 1 afbeelding krijgen :lol: Hoe doe je dat Chel?

@Tinka, waar blijft je update??

@Enigma, hoe gaat bij jullie? Al bijna op vakantie?

Hihi komt wel goed met je :wink:

Met een fotobewerkingsprogramma heb ik dat gedaan.

In mijn geval met paint shop pro. Knippen en plakken enzo

Hoi meiden,

Zwaai! Hier (zoals jullie vast wel gemerkt hebben) even heel druk. We gaan inderdaad zaterdag op vakantie en er moet nog zoveel gedaan worden… :doh:

Ik ga jullie dus weer verlaten. Hihi…

Tot na de vakantie! :-*

Fijne vakantie :-*

Heeee wat leuk dat hier weer wat leven in de brouwerij is, ik heb aardig wat gemist zo te zien :oops:

Enigma wat onwijs gaaf dat jullie voor nr 6 gaan, had ik niet verwacht, maar ik vind het wel echt super! Je oudste gaat op kamers en dan komt er nog een kleintje bij, mooi hoor :smiley: Ik zou het echt heel erg leuk en gezellig vinden zo’n groot gezin, maar wij hebben besloten het bij 2 kindjes te laten, dat is beter voor ons :slight_smile:

Manouk bijna 20 weken alweer, spannend zeg! Ik :pray: voor een goede echo en ik ben stiekem ook wel wat benieuwd naar het geslacht natuurlijk … :wink:

Chelleke een hoop drama gehad met de kids, hoe gaat het nu?

Tinka ook helemaal gelukkig met Lotte en druk met het huishouden (kom hier ook eens langs :wink: ), fijn dat het goed met je gaat. Zag je ook bij de draagmama’s :slight_smile:

Hier alles goed, J>asmijn is inmiddels alweer ruim 7 weken. Grote zus V.era begint nu wat jaloers te worden, met name op de borstvoeding, dan wil ze zelf ook weer een baby zijn. Maar gaat meestal snel weer over. Ze is wel echt een lastige tegendraadse peuter tegenwoordig, dat vind ik wel moeilijk. Gelukkig doet ze het in haar ontwikkeling echt heel goed en praat ze heel veel, heel goed en vooral heel erg grappig en dat maakt veel goed :inlove: J.asmijn doet het ook goed, ze is een kleine dikkerd, zo schattig :inlove:

Ik zal vaker langskomen de komende tijd, gezellig!

Oh en foto’s van mijn meisjes staan sinds vandaag in het showforum van de juni 2012 mama’s

Fijn dat het goed gaat :smiley:

Hier ook alles prima :thumbup: :smiley:

Hello!

Ik kom er steeds niet aan toe om te schrijven… Druk en moe :shifty:

MAAR… ik heb een nieuwtje…

It’s a…

GIRL!! :inlove: :inlove: :inlove: