~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~

Hallo… Hier is het erg rustig geworden :slight_smile:

Ik heb een nieuwtje! Zie banner…

Ik lag vannacht nog te denken aan onze topic :mrgreen:

Maar euh…GEFELICITEERD!!!

Voor mijn kindjes, zie hyves :inlove:

Mooie foto’s van je kids! Leuk om te zien. Gaat snel he!

Larissa met een helmpje, dat zie je bij heel veel kindjes nu he? Hoe lang moe(s)t ze die dragen?

Hoe gaat het verder?

Het gaat wel oké :wink:

Larissa heeft gelukkig niet zo’n ernstige vorm dus we denken er met een maand of 4 er wel van af te zijn. :slight_smile:

Hoe gaat het verder aan die kant?

Wel een heel hip helmpje heeft ze. Zelf merken ze er weinig van, als ze er een beetje aan gewend zijn toch?

Hoe vindt Damian het dat hij een zusje heeft?

Aan deze kant gaat het vooral heel goed, ik ben heel erg blij dat we eindelijk in verwachting zijn! En spontaan ook, daar had ik m’n verwachtingen al in bijgesteld, al bleef ik hopen! Na deze ronde zou ik gaan bellen met de gyn. voor een afspraak. Maar dat is niet meer nodig :slight_smile:

Ik heb wel kwaaltjes, heul moe, vooral 's ochtends misselijk en de hele dag een vol/vreemd gevoel. Niet helemaal fit. Dit wisselt per dag.

Ook hier van harte gefeliciteerd, ik ben blij voor je dat het gelukt is en nog helemaal spontaan ook, fijn :smiley:

Hier alles goed, overspannenheid neemt wat af en ik ben inmiddels alweer 2 maanden aan het werk. Helaas is het me niet gelukt om op te bouwen dus ik werk nog altijd 2 uur per dag. Dat betekent dat het toch nog niet helemaal lekker gaat. Gelukkig is het bijna tijd voor verlof, de 25e is mijn laatste werkdag :dance: Dan ga ik me storten op de laatste voorbereidingen en gaat het wachten op Vera’s zusje :inlove: beginnen!

Ze heeft er geen last van. :smiley: :thumbup:

Damian is gek op zijn zusje al vanaf het begin. Soms ook wel wat jaloers maar het gaat best goed, ik mag niet klagen :inlove:

Suc6 met je kwaaltjes :hug: :wink:

Jose :hug:

@Jose, dank je!! Wat vervelend dat het nog niet top gaat. Is er wel iets veranderd in je werk? Ik bedoel, is er gekeken naar de oorzaak van je overspannenheid en is daarin iets gewijzigd?

Fijn dat je je de komende tijd vooral op thuis kunt richten!

@Chel, klinkt goed met Damian & Larissa! Lijkt me een heerlijk stel!

Hallo meiden,

Weten jullie nog wie ik ben? :stuck_out_tongue: Was even benieuwd naar ons clubje.

@Manouk: Wat zie ik? :inlove: :clap: :dance: Gefeliciteerd! :dance: :clap: :inlove:

@José: Jij ook bevallen inmiddels! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede dochter J.asmijn! :inlove: :inlove: :inlove:

Alles goed gegaan? Geniet ervan!

En hoe gaat het met de rest!?

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, niks speciaals te melden. :wink:

Groetjes en wie weet tot ziens! :-*

@Manouk wrote:

@Chel, klinkt goed met Damian & Larissa! Lijkt me een heerlijk stel!

Echt wel! Wat lijken ze trouwens veel op elkaar! :inlove: :inlove: :inlove:

Hihi ik ken je nog :mrgreen: :wink:

Lijken inderdaad op elkaar :inlove: Maar dan wel echt een mooie meide en jongensvariant :inlove:

Verder alles zijn gangetje.

Damian gaat naar de basisschool en doet het goed.

Thuis kan ik hem meer dan eens achter het behand plakken, maar hij kan ook heel leuk zijn hoor :wink: :inlove:

Met Larissa ook alles zijn gangetje. :inlove: Inmiddels alweer 8 tandjes en word volgens mij net zo’n boef als Damian en Misschien nog wel erger :roll: :wink:

Meiden zijn altijd erger dan jongens Chel, berg je maar … :wink:

En hier hebben we er dus inmiddels 2!!

J.asmijn is afgelopen vrijdag geboren en de bevalling is bizar snel (68 min van breken vliezen tot geboorte) en super goed verlopen. Ik voel me nu dan ook veel beter dan na de vorige bevalling. Wel moe, last van stuwing etc, maar dat zijn allemaal normale klachten en daar kan ik heel goed mee leven. Wat is het fijn om ook eens een goede kraamweek te hebben zeg!

Lekker meis :inlove: Gefeliciteerd!! :-*

Yeah!!! Jose, van harte gefeliciteerd!!! Leuk! Ik dacht al: ik moet eens even gaan kijken of er al nieuws is :inlove: :inlove: :inlove:

Gaat allemaal goed? Kun je je draai al een beetje vinden met 2?

@enigma, tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk kennen we je nog!!! Leuk dat je ook weer even komt kijken en dat alles ok is!!

Ik vind het wel stil in dit topic :roll: :roll: haha, wel logisch natuurlijk… Maar stiekem, nu het bij mij EINDELIJK zover is, vind ik dat wel een klein beetje jammer hihi.

Ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen gaat!

:-*

Hoe gaat het nu met je? Veel kwaaltjes?

Hallo meiden,

@Manouk: Dat kan ik mij heel goed voorstellen. :wink: Ik zal eens wat vaker langswaaien om te kletsen. :mrgreen: Beloofd! Maar vertel… Hoe voel je je? Hoe doet beebje het? Ben je al bezig met namen? Geboortekaartjes? Kleertjes? Kamertje? :mrgreen:

Met jou dan, Chelleke? Hoe gaat het met je (b)engeltjes? En met jou? Weer terug aan je eigen vertrouwde medicatie?

@Tinka: Hoe gaat het met jou? En de kleine meid? Zijn jullie al aan het denken aan een broertje of zusje? :wink:

@José: En hoe gaat het met jullie? Is je oudste al wat gewend aan haar nieuwe zusje? :inlove:

@Jane: Lees jij nog mee? :wink: Zo ja, hoe is het met je mannen en jezelf natuurlijk?

Hier gaat het lekker. Druk met de kids, maar wel op een leuke manier gelukkig. :mrgreen: Echt ik geniet zo van ze, al kan ik ze ook vaak allemaal achter het behang plakken. :wink: De oudste gaat na de zomer op kamers vanwege school. Hij moet nu dagelijks 4 uur reizen om op school te komen (hihi, klein dorpje hier…) en is daar zat van. :wink: Hij is er ook echt wel aan toe, dus ik sta er helemaal achter. Daarbij woont mijn moeder straks bij hem om de hoek, dus dat komt helemaal goed. Maar moet natuurlijk nog steeds wel even wennen aan het idee. Mijn eerste verlaat het nest… :shock: :cry: :mrgreen:

Verder gaat het zijn gangetje hier. Nog steeds weinig nieuws, meer de gebruikelijke dingen… Behalve… :oops: Ik durf het haast niet te vertellen, maar

na lang verlost te zijn van de babykriebels hebben we toch besloten er weer voor te gaan. We zijn er zelf heel blij mee, maar ik merk toch dat ik het moeilijk vind aan anderen te vertellen. Vooroordelen enzo, maar we hebben er goed over gepraat en alle voor- en nadelen erbij gepakt en het voelt goed, dus we gaan ervoor. Dit is de eerste ronde. :inlove:

Jullie zullen mij dus wel vaker gaan zien hier. :wink:

Nou, ik ga de meiden van psz/school halen. Meneer staat hier met zijn schoenen klaar. :mrgreen: Ik spreek jullie snel weer!

Liefs!

Pffff vrouwke toch…waar heb je zin in, haha.

En euh…scheit hebben aan anderen. Als jullie dat willen en aankunnen gewoon lekker doen hoor :-*

Hier gaat het wel. Ben inderdaad lekker weer aan mijn vertrouwde medicijnen, al wilde ze me die bijna weer afhalen. 1 of andere onderzoek om te minderen of te stoppen met een bepaald medicijn (ze zijn kei duur (per jaar € 28.260.-) en moeten voort door het ziekenhuis zelf betaald worden) Beweren ze dat het niet daar aan ligt dat ze het doen. Jeah right. Maar goed het is vrijwillig en ik heb geweigerd. Ik hoop eindelijk weer eens een beetje op te knappen. Het gaat nog steeds niet je van het. Maarje. Ik ga door :slight_smile:

Met de kindjes alles wel oké. Nu wat gezeik met Damian en naar de wc gaan. Hij wil niet meer poepen en plassen. Poepen doet pijn en van plassen moet je poepen. Nou ja ben dus 3 dgn in strijd met Damian en de wc. En wie vol zit wil ook niet eten.

Larissa wil snacht absoluut niet meer in haar eigen bedje. Krijst ze alles aan elkaar. Doet ze rustig een uur lang, dus dat heb ik opgegeven en bij mij neergelegd. In de box wil ze ook niet meer. Ze wil echt bij je in de buurt zijn.

Sinds 2 dgn begint ze te tijgeren, eindelijk.

Verder alles wel oké met de kindjes. xxx

@engima

:inlove: :inlove: wat een leuk nieuws :inlove: :inlove: En niks aantrekken van anderen, het is jullie leven en jullie keuze! Lijkt me heerlijk, zo’n groot gezin. En je hebt hier toch jaren naartoe gewerkt om dit te kunnen doen! Geniet er lekker van! Geef je nog bv?

Lijkt me heel raar voelen als je eerste het nest verlaat. Gelukkig dichtbij familie, dat lijkt me wel een fijn idee :thumbup:

@Chelleke, lijkt me een verstandige keuze om je eigen medicijnen te houden, helemaal als het nog niet helemaal je van het gaat. Niet teveel veranderingen in aanbrengen lijkt me zo. Je heb tijdens je zwangerschap toch ervaren dat het heel heftig is zonder je eigen medicijnen.

Wat sneu van Damian en zijn toiletbezoekjes. Doet het hem zoveel pijn dat 'ie helemaal niet meer naar de wc durft. Das wel lastig. Hoe langer het duurt hoe lastiger het straks gaat worden voor hem :frowning:

Kwaaltjes heb ik zeker :lol: maar het ergste heb ik volgens mij wel gehad van het eerste trimester :dance: Ik ben erg misselijk geweest en zoooooo moe! En hele zere (.)(.) gehad, maar ook dat valt momenteel wel mee. Wel al af en toe van die toeschietreflexen (zo heet dat toch?) hihi, het is allemaal nieuw!

Maar ik ben superblij dat dit wonder mij eindelijk overkomt, genieten!

we hebben al 2x een echo gehad, vooral de 2e keer was super (bij 12 weken). Heel veel gezien, wel 10 minuten lang en op dvd mee naar huis gekregen :inlove:

Oooh… wat moet er nog veel gebeuren :think: Ik heb vooral na mijn werk en in de weekenden knock-out gelegen de laatste maanden. Dus nee, ik heb nog helemaal niks gekocht :oops:

We zijn wel afgelopen weekend voor een kinderwagen gaan kijken en namen hebben we 't ook al wel eens over gehad. Maar er moet nog van alles.

In huis moet nog het een en ander opgeknapt en afgewerkt worden… Dat gaat op korte termijn gelukkig gebeuren, dat laten we doen. Dat geeft wel rust.

Nu moet ik snel naar mijn bedje, het is al veel te laat voor mij :roll:

:-* :-* :-*

Lekker genieten meis :inlove: