@Jose wrote:
Hier gaat het goed: Zie mijn banner :mrgreen:
Vandaag de eerste echo gehad en alles was goed :dance:
:inlove:
@Jose wrote:
Hier gaat het goed: Zie mijn banner :mrgreen:
Vandaag de eerste echo gehad en alles was goed :dance:
Dank jullie wel
Over 3 weken nog een keer spieken voor de termijn echo. Nu was het echt nog maar een vlekje, maar volgende keer hoop ik iets baby-vormigs te zien.
Voel me overigens best wel beroerd, dat is weer wat minder :sick:
oh proficiat Jose!!!
Ik heb het hier wat uit het oog verloren, maar ben jullie niet vergeten hoor.
Tis gewoon best druk met zo’n dochter die niet graag slaapt en vooral wil aan de borst hangen of geëntertained worden :shifty:
Je zal wel moe zijn Tinka :hug: Een baby is leuk, maar vaak ook heel zwaar. Probeer ondanks alles ook goed voor jezelf te zorgen he :hug:
:hug: :hug: :hug:
Hallo meiden,
Allereerst …
:dance: :inlove: Gefeliciteerd José!!! :inlove: :dance:
Ik herken dat wel hoor Enigma, je bent zo druk bezig met van alles en nog wat dat forummen er gewoon bij inschiet. Kan het me ook helemaal voorstellen met 5 koters! Gaat alles nog goed met alle kids?
Hier wel oke hoor, maar zit niet lekker in mijn vel en ben erg moe door de zwangerschap. Ik ben uitgerekend ongeveer op 4 juni, maar heb volgende week de termijnecho dus dan weten we meer.
Ja hoor, alles gaat prima hier. :thumbup:
Nog even en je mag weer spieken dus… :inlove: We willen
natuurlijk wel even een mooi fototje zien!
Hoi meiden, vandaag hebben we de termijnecho gehad. Alles was goed, lekker beweeglijk babietje met armpjes, beentjes en een mooi kloppend hartje. Uitgerekende datum is nu 6 juni :inlove:
:dance: :inlove:
gefeliciteerd :-*
Ahhhhh! Gefeliciteerd!! :inlove: :dance:
Nou, aftellen dus naar 6 juni!
Ik heb jullie verwaarloosd, maar toch nog een extra proficiat Jose, nu na de termijnecho! Is toch weer een stapje he!
@enigma: alles ok met de kids en je hubbie?
@chel: en daar bij jou, met Damian en Larissa?
Hier gaat alles goed, Lotte is de laatste dagen best braaf, ze heeft het even lastig gehad, maar nu gaat het weer beter!
Over een maand moet ik weer aan het werk en dat na thuiszitten van vorig jaar 13 november. Het zal pijn doen denk ik!
een paar fotootjes van Lotte:
Grote meid alweer :inlove:
Met mij gaat het niet zo, maar komt wel oké
Hier vele foto’s die jullie allemaal gemist hebben:
http://angel170.hyves.nl/fotos/?ga_campaign=photoAlbumEntry_ProfileHeader
Hier op KOK plaats ik altijd foto’s in het showforum gedeelte. Daar hebben de kindjes een topic. Daar worden ze uiteindelijk na een maand of 2 a 3 weer verwijderd
:-* Allemaal
Oei Chel, met jou niet zo lekker! Hopelijk snel beter!
Wat is Larissa ook al een grote meid zeg en wat lijkt ze toch wel op jou vind ik!
:hug:
dank je :-*
Ik heb jullie een beetje verwarloosd
Zit helaas overspannen thuis en internetten schiet er daardoor wel een beetje bij in. Vandaar dat ik de foto’s nu pas zie.
Mooie dames zeg!
En jemig Tink alweer bijna terug naar je werk, zal wel even wennen zijn na meer dan een jaar thuis, sterkte alvast :hug:
@Jose wrote:
Ik heb jullie een beetje verwarloosd
Zit helaas overspannen thuis en internetten schiet er daardoor wel een beetje bij in. Vandaar dat ik de foto’s nu pas zie.
Mooie dames zeg!
En jemig Tink alweer bijna terug naar je werk, zal wel even wennen zijn na meer dan een jaar thuis, sterkte alvast :hug:
Hallo meiden,
We liggen allemaal even stil wat kletsen betreft he?! Haha… Iedereen druk met de kids. Ik kom
af en toe nog even spieken of er nieuwe foto’s zijn (wat een poppetjes zeg! :inlove: :inlove: :inlove: ) en
even kijken naar José 's banner (schiet al op!), maar heb weinig te melden of eigenlijk genoeg
te melden, maar weinig zin. :o :oops:
Dus, ik blijf het hier wel in de gaten houden en misschien komt er een fase aan dat ik weer
heel veel zin heb in het forum, maar nu dus even niet…
Ik kwam jullie alleen even een supergezond en gelukkig 2012 wensen! Wens jullie al het beste
toe en hoop dat al jullie dromen uitkomen!
Heel veel liefs! :-*
Fijne jaarwisseling allemaal :-*
iedereen goed de jaarwisseling doorgekomen? namens ons ook een heel gelukkig, gezond en voorspoedig nieuwjaar gewenst!