~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~

wat is ze toch een moppie :inlove:

@ jose, Elize heeft er al best zin. ze moet dus alleen nog wat geduld hebben en dat is best moeilijk :wink: ze is er wel erg aan toe, zal wel wennen zijn voor ons allemaal. weer een nieuwe mijlpaal.

vandaag kregen we telefoon van het ziekenhuis. maandag is het dan zover en gaat mijn mannetje geopereerd worden :cry: ik zie er zo tegen op, heb er nu al buikpijn van. gelukkig heeft andré maandag vrij gekregen dus kunnen wel elkaar een beetje steunen.

hoe is het met de rest??? druk,druk,druk :wink:

:inlove: :inlove: :inlove:

oei Desiree, waarom moet S. geopereerd worden? Ik ben het precies vergeten of heb er overgelezen in je vorige posts. :hug:

Sebastian is geboren met een hypospadie, een afwijking aan zijn plasbuis en piemeltje. dat gaan ze proberen te corrigeren.

:hug: :hug: :hug:

@mama_desiree wrote:

Sebastian is geboren met een hypospadie, een afwijking aan zijn plasbuis en piemeltje. dat gaan ze proberen te corrigeren.
Ik geloof dat een vriendin van mij haar zoontje dat ook had en geopereerd is eraan. Dat is toen allemaal vlot gegaan en goedgekomen! STerkte! :hug:

dank je tinka. kan ik hard gebruiken. ben zo zenuwachtig voor morgen. veel erger dan toen ik zelf geopereerd moest worden. toen keek ik er zelfs naar uit hahaha :mrgreen:

al een tijdje niks meer gehoord van enigma, zal alles goed zijn :think:

@mama_desiree wrote:

dank je tinka. kan ik hard gebruiken. ben zo zenuwachtig voor morgen. veel erger dan toen ik zelf geopereerd moest worden. toen keek ik er zelfs naar uit hahaha :mrgreen:

:hug: :hug: :pray:

:pray: :pray: Voor Sebastiaan, dat alles maar goed mag gaan!

Hoe is het gegaan?? :hug:

even gauw vanuit het ziekenhuis.

operatie is goed vrlopen, morgen gaat het drukverband eraf en zien we of het goed gelukt is. sebastian heeft een splitdrain in zijn plasbuis en die mag er maandag pas uit. hij eet,drnkt,plast en poept gode. hij slaapt nu lekker en als het meezit mag hij donderdag naar huis. ik heb kost en inwoning in het ziekenhuis. mg er 24 uur per dag bijblijven, wel fijn.

tot later :-*

Fijn om te horen dat de operatie goed is verlopen. Ik wens Sebastiaan een goed herstel, veel beterschap! :hug:

Fijn :hug: Beterschap :hug: :-*

fijn Desiree! Hopelijk mag hij echt morgen naar huis!

dikke :hug: voor jullie!

Aan Enigma heb ik ook al een paar keer gedacht, zou ze nog in het buitenland zijn? Zou toch wel erg lang zijn he?

goedemorgen dames.

we zijn sinds gisteravond weer thuis :dance:

ik ben doodmoe, die 3 dagen in het ziekenhuis was best heftig, ik ben al die tijd bij hem gebleven.

maandag om 7 uur waren we in het ziekenhuis en om 8 uur liep ik samen met Sebastian de ok in. daar kreeg hij een kapje en hij was gelukkig snel in dromeland. vond het erg moeilijk om hem daar achter te laten maar goed. en toen maar wachten (en af en toe een paar traantjes wegpinken). na goed twee uur werd ik al geroepen dat Sebastian op de uitslaapkamer lag. de operatie was goed verlopen, en de dokter was zeer tevreden. hij heeft een dripping drain gekregen en draagt een dubbele luier. hij had een drukverband en moest het daarom rustig aan doen. de eerste dag was dat nog wel te doen maar dinsdag was best lastig. hij was gefrustreerd dat hij zijn rechterhand niet kon gebruiken want daar zat een spalk omheen ivm het infuus en boos omdat hij niet uit bed kon. pijn leek hij niet te hebben, kreeg ook voldoende pijnstilling :wink:

infuus mocht er al gauw uit en hij kon zich er wel een keer in berusten dat hij alleen in bed en op schoot mocht.

hij heeft alleen nog erg pijn als hij moeten poepen, dan is hij echt even ontroostbaar :cry: en daarna de luiers verschonen is ook niet echt zijn favoriete bezigheid en moet je ook echt wel even met zijn tweeën doen.

gisteren mocht het drukverband eraf en zouden we zien of het er goed uit ziet en hoe het eruit ziet. daar schrok ik wel van van maar volgens de dokter zag het er prima uit en zou het mooi genezen. de drain moet er nog tot maandag in blijven. dan moeten we voor controle terugkomen en gaan ze de drain eruit halen. dan zullen we ook zien of er geen lekken zijn en hij goed kan plassen.

we hebben noodgedwongen de box weer van zolder gehaald zodat hij geen al te gekken fratsen kan uithalen en zodat zijn zus hem met rust laat Rollende ogen

en nu wacht er nog een heleboel huishoudelijk werk op me, eens kijken of ik de moed kan op brengen om daar mee te beginnen.

tot later :-*

:hug: :hug:

Het lijkt me ontzettend moeilijk voor zo’n kleintje om zich rustig te houden, kan me dan ook wel voorstellen dat Sebastian een flinke frustie dag gehad heeft. Lijkt me voor jou ook heel moeilijk :hug: Maar zo te horen verloopt het wel allemaal voorspoedig en dat is het belangrijkst! Veel sterkte nog en beterschap voor Sebastian!

Hallo meiden,

Ik was er wel hoor, alleen ben al een tijdje niet echt meer actief op de pc. Sorry… :oops: Ik heb

het steeds enorm druk met van alles en nog wat, dan weer dit en dan weer dat… :roll: Nu met

de verjaardag van de jongste dus. :wink: Maar ik beloof plechtig dat ik vaker even wat van mij

laat horen. :mrgreen:

Allereerst even een beterschap voor S.ebastiaan:

Hoe gaat het met de rest van jullie? En de beebjes? :inlove:

Liefs! :-*

Hier gaat het goed: Zie mijn banner :mrgreen:

Vandaag de eerste echo gehad en alles was goed :dance:

gefeliciteerd!!!!