~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~

vandaag druk, alle spullen alvast bij elkaar zoeken en morgenochtend lekker een weekje naar limburg :dance:

:-* en :hug: voor iedereen

Geniet er van meis en gezin :-*

Ik weet niet of je het nog leest, maar ik wens je toch nog even een hele fijne week! :smiley:

Hier een beetje ziekies :frowning: V.era heeft me weer eens aangestoken met een fikse verkoudheid :evil:

Beterschap :hug:

Hoi,

hoe gaat het met iedereen?

Hier ook een verkoudheid, Lotte ook wat snottepieten, maar niet veel en zeker niet dat ze er last van heeft.

:hug:

Alles wel oké

Ach gossie, wat een schattige foto :inlove: Lekker kleurig pakje heeft ze aan :smiley:

:inlove: :inlove:

nog wat pics

:inlove: :inlove: :inlove:

Ik heb alweer heel wat foto’s gedumd in het showforum

Hihihi die wangetjes, cute :inlove:

Alles goed met iedereen hier?

Met de kindjes alles oke, Damian is erg vermoeiend omdat hij zijn eigen zin doet. ook op school. Naar Larissa is hij super lief en trots :inlove: Larissa wil nog wel eens mopperen. Maar verder doet ze het super. Ik sta op standje overleven :wink:

Standje overleven moet je niet te lang inzitten :hug: Maar inmiddels weet ik dat je er als moeder toch regelmatig in terecht komt :roll:

:-* :-* :-*

hier weer een teken van leven van ons :oops: hebben nu vakantie en ben drukker dan ooit, hahaha!

vorige week een weekje weg geweest met mijn ouders, broer en oma. was erg gezellig en leuk. het weer was ook redelijk dus hebben ook nog leuke dingen kunnen doen.

afgelopen maandag bij de neurochirurg geweest voor controle en de uitslag van de mri. die was goed :dance: er was nog een klein stukje van de tumor te zien waarschijnlijk is dat het stukje wat ze niet weg konden halen omdat het verkalkt en vast zat. de neurochirurg was erg tevreden, ook over mijn herstel en daarom hoef ik pas weer over een jaar terug te komen voor een nieuwe mri en controle :dance:

dinsdag zijn we met Elize naar slagharen geweest, erg leuk. Elize heeft er van genoten. tijdens een 4d voorstelling probeerde ze de hele tijd de diertjes te pakken, was zo grappig om te zien :mrgreen:

woensdag met mijn ouders op stap geweest, we hebben een prachtige nieuwe hoekbank gekocht (dankzij een flinke bijdrage van mijn lieve,lieve ouders),

donderdag moesten beide kinderen naar het cb, voor Elize de laatste keer. zij is nu 101 cm, weegt 17,4 kilo, deed alle testjes prima en gaf geen kik toen ze haar prik kreeg :inlove:

Sebastian is nu 77 cm, weegt 12,2 kilo, had niet zoveel zin in de testjes (deed ze uiteindelijk wel prima :lol: ) en vond de prikjes helemaal niks :cry:

gisteren en vandaag druk met een heleboel was en huishouden want dat was dus al die tijd blijven liggen :oops:

straks gaat Elize uit logeren en komt maandag na de psz weer thuis.

Sebastian is vreselijk ondeugend maar zo’n lekker ventje. is wel een mama’s kindje, dat is soms wel lastig. probeer nu, nu andré thuis is, juist andré wat meer met hem te laten doen. hij is gewoon (ge)(ver)wend dat mama er altijd is :wink:

vorige week gehoord dat Elize na de kerstvakantie naar school gaat. ze wordt namelijk een weekje voor de vakantie 4 en om haar voor die 4 dagen te laten gaan heeft weinig nut. ze komt in griep 1b, de kikkers, bij juf Ria. schijnt een erg lieve en leuke juf te zijn. na de herfstvakantie mag ze 5 dagdelen komen wennen, ben zo benieuwd hoe ze het vind.

Tinka, was is het toch een moppie :inlove:

en hoe is het met de rest?

Hej hej

Fijn dat het leuk was bij je ouders :thumbup: :smiley:

Goed nieuws bij de neurochirurg :dance:

CB goedgekeurd :thumbup:

Suc6 met de drukte :wink: :-*

Desiree wat goed om te horen dat je zo goed herstelt! En dat je allemaal leuke dingen hebt gedaan :smiley: Die zijn veel belangrijker dan het huishouden, want waar denken jij en je kinderen later aan terug? Aan dat leuke weekend en dat bezoek aan slagharen en niet aan het opgeruimde huis :slight_smile:

En je kids doen het ook goed zo te horen :thumbup: Spannend dat Elize naar school gaat, heeft ze er zin in?

Hier alles wel oke, arme V.eertje heeft de waterpokken sinds gisteren. Ik ben vandaag thuis met mijn bobbelige meisje, ga haar maar een beetje vertroetelen.

oh Jose, dan kunnen ze zo zielig zijn he…

Hier gaat alles goed, Lotte is best een brave baby, die snachts goed slaapt.

Ik vraag me af wanneer ik haar van de wieg naast ons bed, naar haar eigen bedje zou verhuizen… Ik wil het nog niet denk ik, maar ben wel bang dat het later alleen maar moeilijker zal gaan…

hier zijn we weer

ons kaboutertje nog is!