~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 11 ~~~

Tsja, je kunt haar niet dwingen. Ik ben erg van het voeden op verzoek, een kind drinkt toch wat het nodig heeft? En daarbij heeft de vk zelf gezegd dat ze genoeg groeit, dus volgens mij doet ze het hartstikke goed :thumbup: V.era vond als ieniemienie die brede halsspenen (van tommee tippee ofzo) erg prettig, misschien dat Larissa dat ook wat vind?

Hier jump ik ook ff langs.

Hier ook wat groei-issues. Lotte zou niet snel genoeg aankomen, maar met bv weet je ook niet wat ze op hebben… Hopelijk morgen wel goed bijgekomen en dan hoop ik te kunnen stoppen met kolven en haar weer gewoon ad borst te hebben!!

@chel; je mag toch best huilen, heb ik dond ook gedaan toen de vv zei dat ze niet genoeg was bijgekomen…

Tis hier dus nogal druk, waardoor ik jullie te veel verwaarloos :oops:

ach meiden, we weten toch dat jullie even heel erg druk zijn met jullie beebjes. zijn ook veeeeel belangrijker als ons.

@ chel, volg je verhalen via hyves. maar hoe gaat het vandaag? al weer wat meer gepoept?

@ tinka, wat is niet genoeg groeien? en neem je rust hoor, komt alleen maar ten goed van de bv!

hier gaat alles zijn gangetje. Sebastian loopt er wat vanaf nu en is lekker ondeugend. al wel een paar dagen erg aanhankelijk en huilerig. kan er nog niet achter komen waarom :think: Elize blijft ondeugend, maar als je alleen met haar bent is ze echt een schatje. die jaloezie naar haar broertje zal nog wel even blijven :?

donderdag mocht ik weer voor een mri. weer een uurtje stilliggen. tis dat dat ding zo’n herrie maakt anders kon ik wel een uurtje slapen, hahaha.

12 september heb ik een afspraak bij de neurochirurg, dus dan weten we hoe het er van binnen uit ziet. ben benieuwd.

met mij gaat het ook goed. na mijn vakantie (nog twee weken :roll: ) ben ik weer voor 4 uur ‘beter’ en blijf voor 4 uur therapeutisch werken.

o, en mijn babykriebels zijn weer voorbij, maar ik weet nu wel zeker er dat GEEN derde meer komt. en binnenkort kan het ook niet meer. andré laat zich steriliseren. dussss geen baby meer voor ons.

@Tinka wrote:

Hier jump ik ook ff langs.

Hier ook wat groei-issues. Lotte zou niet snel genoeg aankomen, maar met bv weet je ook niet wat ze op hebben… Hopelijk morgen wel goed bijgekomen en dan hoop ik te kunnen stoppen met kolven en haar weer gewoon ad borst te hebben!!

@chel; je mag toch best huilen, heb ik dond ook gedaan toen de vv zei dat ze niet genoeg was bijgekomen…

Tis hier dus nogal druk, waardoor ik jullie te veel verwaarloos :oops:

:hug: :hug: :-*

@Jose wrote:

Tsja, je kunt haar niet dwingen. Ik ben erg van het voeden op verzoek, een kind drinkt toch wat het nodig heeft? En daarbij heeft de vk zelf gezegd dat ze genoeg groeit, dus volgens mij doet ze het hartstikke goed :thumbup: V.era vond als ieniemienie die brede halsspenen (van tommee tippee ofzo) erg prettig, misschien dat Larissa dat ook wat vind?

Maar ik heb het drinken losgelaten en ik vind het wel goed. :wink:

De ene keer drinkt ze nu wat meer en soms nog 45 cc. Ook prima.

Net heeft ze wel weer flinke bevalling gehad, arm ding. Ze heeft echt een cm of 15 (bij elkaar opgeteld), en dat is niet gelogen, gepoept van een dikke pink dik. De eerste helft is dan nog wat dik en hard en daarna word het wat zachter. Maar ze heeft het dit keer wel weer uit haar zelf gedaan en heb ik niet hoeven stimuleren. Verder is ze heel tevreden. Ze huilt eigenlijk amper. Ook net met die “bevalling” Voor de voeding moeten we haar vaak wakker maken, dat is soms lastig, om haar wakker krijgen.

@mama_desiree wrote:

hier gaat alles zijn gangetje. Sebastian loopt er wat vanaf nu en is lekker ondeugend. al wel een paar dagen erg aanhankelijk en huilerig. kan er nog niet achter komen waarom :think: Elize blijft ondeugend, maar als je alleen met haar bent is ze echt een schatje. die jaloezie naar haar broertje zal nog wel even blijven :?

donderdag mocht ik weer voor een mri. weer een uurtje stilliggen. tis dat dat ding zo’n herrie maakt anders kon ik wel een uurtje slapen, hahaha.

12 september heb ik een afspraak bij de neurochirurg, dus dan weten we hoe het er van binnen uit ziet. ben benieuwd.

met mij gaat het ook goed. na mijn vakantie (nog twee weken :roll: ) ben ik weer voor 4 uur ‘beter’ en blijf voor 4 uur therapeutisch werken.

Heeft S. misschien een sprongetje?

Spannend de uitslag :pray:

Fijn dat het wel de goede kant op gaat met je :thumbup:

Ik dacht ook aan een sprongetje, of misschien doorkomende kiezen. Fijn dat het zo goed met je gaat dat je nu weer voor 4 uur beter bent. Hopelijk krijg je allemaal goed nieuws de 12e :pray:

@Chel, fijn dat je er nu relaxed in zit met dat drinkgedoe!

@ Tinka: neem je tijd hoor, het is hectisch genoeg met zo’n klein kindje :hug: En kun je haar eventueel wat vaker aanleggen zodat ze wat meer kan drinken? Misschien kan ze nog niet zoveel in 1 keer en moet ze wat vaker kleine beetje drinken.

voor het ogenblik probeer ik om de twee uur te voeden overdag, maar het lukt niet altijd… soms slaapt ze zo diep, of is de vorige voeding wat uitgelopen ofzo

:hug: :hug:

De wijkverpleegkundige vond haar poep ook echt niet goed en we gaan nu ook over op comfort voeding. Omdat ze nu wel heel goed drinkt mogen we weer terug naar 7 voedingen.

Vandaag ben ik weer voor het eerst weg geweest. Wezen kijken naar Rob en Damian tijdens het zwemmen. Daarna even naar het dorp. Ben nu wel even gesloopt dus doe het nu even rustig aan :wink:

Foto’s van dag 3 :inlove:

Zo, ik voel me weer een beetje vrouw. Net lekker gedoucht en mijn spijkerbroek aangetrokken, past weer prima (met riem), mijn laarzen weer aan en een vrouwelijk shirt. Kan je je dan weer even anders voelen hè :wink:

Verder een beetje boel moe :zzz: :zzz: Door de keelpijn kan ik niet slapen en dan het voeden tussen door is best even pittig. Damian heeft vannacht bij mijn ouders geslapen om ook zijn rust te krijgen. Die heeft van 20u tot 8u doorgeslapen. Hij is nu weer naar de psz, zijn vakantie zit er nu ook op.

Dag 4 :inlove:

Klinkt wel goed he Chel!

ik pas nog in geen maanden in mijn oude jeansbroek hoor! Ik heb nog mijn zwangerschapskleren aan :oops:

Lotte was door de inspanningen van de voorbije dagen wel goed bijgekomen, dus we kunnen het kolven en bijgeven gaan afbouwen.

Ze is nu 4.180kg maw, ze is 180g bijgekomen van dond tot maand

Hopelijk maar dath et volgende week ook weer goed is!

Ze had gisteren wel maar één kakaluier en vandaag nog geen. Hopelijk is dat geen slecht teken qua eten, al was er gisteren nog niks veranderd tot savonds.

Bij kind en gezin (het cb bij jullie) zeiden ze wel dat het stoelgangpatroon veranderd tss week 3 en 4, dus hopelijk is het dat!

bv kindjes hoeven toch ook niet elke dag te poepen?

Ten minste dat dacht ik.

Fijn dat het wat beter gaat :thumbup:

@Chelleke wrote:

bv kindjes hoeven toch ook niet elke dag te poepen?

Ten minste dat dacht ik.

Fijn dat het wat beter gaat :thumbup:
ik dacht dat eerst ook, maar de VV vindt blijkbaar van wel. ik weet het dus ook niet meer :shifty:

oke dat schiet dan niet op, vervelend dat men je zo onzeker kunnen maken :roll: :hug:

@Chelleke wrote:

oke dat schiet dan niet op, vervelend dat men je zo onzeker kunnen maken :roll: :hug:
idd…

Hoe gaat het met de kleine meisjes? En met de grote? Hopelijk zijn alle drink, groei en poepproblemen inmiddels opgelost en gaat het hartstikke lekker met jullie (hoewel je dipjes blijft houden, dat weet ik inmiddels uit ervaring).

Hier even wat minder. Had zaterdag een licht positieve test, dus ik helemaal blij natuurlijk en vandaag weer ongesteld geworden :cry: Dus ben vandaag thuisgebleven van mijn werk en morgen ook nog even. Voel me echt niet goed momenteel :frowning:

Met V.eraatje gaat het gelukkig wel heel goed, haar ontwikkeling gaat weer zo hard. Momenteel zit ze in de nee fase, soms heel lastig, maar meestal stiekem erg grappig :lol:

:frowning: :thumbdown: :hug:

Hier alles oké met iedereen :thumbup: :-*

oh Jose, das sneu! :hug:

Alles ok hier ook met de meid. Het gaat zo hard met de ontwikkeling. ZE kan nu al zo goed haar hoofdje rechtop houden enz!

@ jose, hele dikke :hug:

vanochtend mijn laatste dag gewerkt en nu dus heerlijk vakantie. al voelt het alsof ik al maaaanden vakantie heb. in oktober ben ik dus al een jaar ‘ziek’ en ga dan ook terugvallen in mijn salaris :? nu besloten om na mijn vakantie die 4 uur therapeutisch om te zetten in ‘gewoon’ werken, dus 8 uur beter en de rest nog ziek. krijg ik tenminste iets meer loon. de resterende uren worden dus maar voor 70% uitbetaald. wel balen want ik kreeg al minder omdat ik minder ort krijg en in oktober dus nog minder. fijn, zo voor de komende feestdagen ( dat klinkt erg zeg, tis nog geeneens september en denk nu alweer aan de feestdagen :oops: :oops: )

straks even met Sebastian naar de ha. hij heeft al een tijd rode bultjes rond zijn mond. kreeg daar een zalfje voor maar dat helpt niet en het wordt zelfs wat erger.

dokter gaf aan dat het voor de kinderen goed zou zijn om op vakantie te gaan naar de kust, de zon en zout water zou goed zijn voor hun huid, maar met zulke zomers hier in Nederland schiet dat zeker niet op :roll:

Nee inderdaad hier in NL word je er niet echt vrolijk van :roll: :hug: