Mei 2006 stoppers!! Veerle sterkte!! Scrat, we duimen!!!

belachelijk Scrat, ongelofelijk!! Je geduld wordt inderdaad vreselijk getest!! Gelukkig voel je je weer als voor de “MK” ! We blijven gewoon lekker positief meid

scrat : of bloed laten prikken of zal dit niet helpen :think:

we gaan er vanuit dat alles in orde is zoals jij de symptomen hebt :dance:

het klinkt allemaal erg positief Scrat :thumbup: ik denk alleen dat een zw.test niet zo heel veel zin heeft. de zwangerschapshormonen zijn na een ‘eventuele’ mk ook niet gelijk uit je lichaam. Kan weken duren geloof ik…

Esther, hoe was het? heb je een beetje mooi weer gehad?

Hoi meiden,

Ik lees dat jullie toe zijn aan leuk nieuws. Dan zal ik ff over Disney vertellen.

We hebben super geluk gehad met het weer. Zondags 2x een beetje regen, maar toevallig waren wij elke keer ergens binnen. En maandag heeft het tot 12.00 uur geregend. Toen zijn we bewust naar Disney Studio´s geweest, daar hebben ze veel binnenattracties en binnenshows, dus dat kwam goed uit. Anouk was niet uit de “it´s a small world” te krijgen. En ´s avonds ben ik de ene keer en is manlief de andere keer bijtijds naar het hotel gegaan. En is de andere met mijn achterneefje in het park gebleven. Ging om 23.00 uur dicht en werd elke keer afgesloten met de lichtparade en vuurwerk, echt gaaf.

Voor herhaling vatbaar, alleen moet Anouk dan nog wel iets groter zijn. Sommige shows zaten toch enge dingen voor haar in.

Mijn ex-aangetrouwde nicht kwam mijn achterneefje ophalen. En Anouk zei: “we zijn in Plopsaland geweest!!” Nou da’s ook lekker. Gelukkig wist ze wel de disneyfigueren op te noemen. Overigens vond ik voor haar leeftijd Plopsaland wel leuker.

Scrat; blijft dus spannend voor jou, succes met wachten in ieder geval. Wat de vragen over een echo of zo betreft. Volgens mij kunnen ze bij zo´n prille zwangerschap op een echo nog niets zien. En bloed prikken heeft ook weinig zin, omdat het zwangerschapshormoon enkele weken nog in je bloed kan zitten, ook al ben je niet zwanger. Blijft dus vervelend en er zit niets anders op dan af te wachten en heeeeeeeeeeel veel geduld te hebben. Bij Anouk heb ik met 7,5 week een echo gehad en zagen we een erwtje met iets knipperen (hartje).

Ik zal eens een mooie disneyfoto opzoeken voor jullie.

Tot later meiden,

Kussss, Es

:inlove: :inlove: :inlove: we want more we want more :dance:

Scrat, ik heb wel een heel goed gevoel bij je bericht hoor! Na een MK nemen de verschijnselen echt af hoor! Volgens mij ben je gewoon nog lekker zwanger!

De vk stuurt je vast door voor een inwendige echo…Zo gauw een zwangerschapstest positief is is er een zwangerschapsring te zien…(was bij mij trouwens niet zo)

Ik heb toen met Esmee heel vroege echo’s gehad…Met 5 week een zwart stipje…Met 6 week was er een klein vruchtzakje met een boontje te zien…

Ester, fijn dat disney zo geslaagd was! Leuke foto’s! Wat een mooi meisje is Anouk :inlove:

Oh nog wat meegemaakt straks. Ga ik nietsvermoedend Anouk ophalen, word ik bij de ingang opgewacht door een leidster. Heeft Anouk een ongelukje gehad, niet ernstigs hoor. Heeft ze een deksel van een verkleedkist tegen haar voorhoofd gehad. Zwaluwstaartje en een pleister erop. Heeft enorm gebloed. De moeder van één van de kindjes (ken ik via de yoga weer en zien we wel vaker) belde 's avonds nog dat Joni (haar dochter) heeft verteld over Anouk en de bloed. Maar goed, we zijn dus nog ff naar de huisartsenpost geweest en de arts heeft het ff dichtgelijmd.

Nou dan nog 2 foto’s.

Doeiiiii Es

wat een mooie meid is Anouk :inlove: :inlove:

nog nog nog :dance: :dance: :dance:

Ah gossie, Anouk een deksel tegen haar hoofd! Wat sneu! Hoe is ze er nu onder? Zal vast wel even een toestand geweest zijn…

geweldig die foto’s! :inlove:

Hoi meiden,

Allereerst Scrat, ik moest de vorige keer toen ik mijn miskraam had een week erna nog eens testen, alhoewel het bloedonderzoek uitwees dat ik niet meer zwanger was.

Schijnbaar blijven de hormonen een week in je lichaam, maar zo aan je te horen ben je zwanger :pray:

Je kan voor de zkrheid een zwangerschapstest doen, het is wat jij wilt.

Kan je niet vragen aan de verloskundige of je bloed kan laten prikken als je HCCG hoger is als 2000 ben je nog zwanger, als het lager is dan is het een mk.

De verloskundige belde mij toen maandag op of ik bloed wilde lat en prikken om te kijken of ik echt een mk heb gehad en binnen anderhalf uur wist ik de uitslag.

Mijn waarde was 2 dus dat was een mk.

Maar ik wil je niet ontmoedigen ik hoop voor je dat je straks meer duidelijkheid krijgt.

Je bent gewoon hartstikke zwanger :kaars: :smiley:

Verder gaat het wel hier.

Ben wel misselijk maar gelukkig moet ik niet spugen.

Gisteren een hele erge migraine aanval gehad en is gelukkig nu over.

Ook heb ik veel afscheiding :sick:

En veel plassen :hand:

Ik ga zo door naar de tandarts.

O ja Veerle hoe gaat het met je :**: :-

Verder iedereen succes :pray: :-

Monique, vervelend die misselijkheid! Gelukkig hoef je niet te spugen!

Succes bij de ta!

:sick: hou het ook nog net binnen en heb een lichte hoofdpijn :wall: …voel mij eigenlijk niet zo lekker…sinds ik zwanger ben…mijn energiepeil zit op 0 ik wil naar huis en slapen :zzz: maar ik moet werken helaas…en kan hier nog niets zeggen :silenced: ben blij als alles goed is en het is 12 weken…zit aan de gravitamon…is dat nou goed? eerst zat ik aan die van davitamon

He Scrat, zijn goede tekens!!! :dance:

Wel minder voor jouw, maar het is voor een goed doel!!!

Sterkte ermee.

Goedzo Scrat, vervelend dat je zo misselijk bent! Maar wel een goed teken!

Gravitamon is goed hoor! Speciaal voor zwangere vrouwen…Ik gebruikte het ook toen ik zwanger was van Esmee. En zal het als ik weer zwanger ben ook zeker gebruiken.

Anders ben ik ook niet vooruit te branden…

heeft niets met niemand te maken maar bij mij hadden die vitamienen een averechts efect volgens of is het toeval weet ik niet :think:

bij de oudste nam ik geen vitamienen en de zwangerschap liep door,dan MK vervolgens zwanger van de 2de mocht ik geen nemen omdat ik overvloedig vita had op mijzelf :shock:

vervolgens ging dan mijn gyne op pensioen.

de nieuwe gyn rade mij aan om wel te nemen dus wat ik wel deed,toen ben ik bijna mijn pruts verloren en heb onmiddelijk gestopt ermee met posi resultaat.

vervolgens nam ik er terug omdat ik zwanger wilde worden en heb toen 2x MK meegemaakt.

daarna terug geen meer genomen en zie een pracht zwangerschap zonder enige problemen.

is dit toeval of niet :think:

volgens de gyn heeft het er niets mee te maken maar ik heb mijn besluit genomen nooit meer vitamienen :naughty:

scrat : dit hoort zich heel positief aan :thumbup:

Scrat, ik heb er ook een goed gevoel over. :pray:

ik gebruikte tijdens mijn zwangerschap femnatal (ik vergat ze wel regelmatig :oops: )

Esther, wat een mooi meisje is Anouk! :inlove: Lijkt mij ook heel leuk als Lynn wat ouder is.

Lynn heeft nu spruw :? haar hele lipjes en tong zitten onder. Vandaag begonnen met de behandeling. Ik :pray: dat het snel aanslaat. GElukkig heeft ze er niet echt last van.

Babbel, sterkte met Lynn! Zielig als ze spruw hebben. gelukkig heeft ze weinig last! Dikke knuf voor haar! :-*

Chipie, zou natuurlijk kunnen dat vitaminen bij jou averechts werken, maar over het algemeen kunnen vitaminen volgens mij geen kwaad…

Behalve vitamine A…wat in de oppepdrankjes, multivitaminen en leverworst zit…

Kan me voorstellen chipie dat jij geen vitamines meer wilt…na alles wat je hebt meegemaakt…die gok zou ik ook niet nemen dan…

Wel stom dat de gyn zei dat het niet mogelijk was…er is nog zoveel van het lichaam dat ze nog niet weten…

Zo zweer ik bij zink als ik zwanger ben…Ik heb ook meerdere mk’s gehad. Ik weet dat een te laag zinkgehalte een mk kan veroorzaken…Dus hier altijd zink…de x-ren dat ik het niet slikte kreeg ik een mk…

Toeval?..ik weet het niet…ik geloof er iig heilig in…

Scrat: dat klinkt allemaal errug zwanger joh !! Ik hoop echt dat het goed is allemaal, kun je eindelijk genieten.

Scrat duim nog voor je :thumbup:

Esther leuk dat het zo fijn is geweest in disney :mrgreen:

Leuke foto’s heb je ervan :stuck_out_tongue: