Mei 2006 stoppers!! Veerle sterkte!! Scrat, we duimen!!!

Zooooo, nieuw deeltje, nieuwe rondes, nieuwe kansen!!!



Voor de zwangeren: Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:



Voor de andere: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

We gaan er voor :dance: :dance: :dance:

eddepet is was 8 dagen overtijd…maar dat wachten is echt niets…get wist ik niet van te voren dacht dat de testen meteen duidelijkheid zou geven…dus meiden kruidvat en cb digi zijn goed een de rest :naughty:

en ook niet een 1/2 dag na overtijd gaan testen maar minimaal 5 dagen wachten is het beste

joepei klinkt goed…!! :pray:

Hier zijn de :evil: :evil: :evil: gekomen toch nog na een cyclus van 58! dagen.Vorige cyclus 47 dagen.Dus mijn NOD is onbekend joepie.

Idd Joepie: we gaan ervoor!



Balen Judith!!! Ga je alsnog naar de huisarts?



Scrat: hoe is het? Begint het idee al een beetje te wennen? :slight_smile:



Lang duurt dat he Babbel, duimen dat die wachtperiode wordt beloond :thumbup:

Scrat meid! Gefeliciteerd!! Geniet ervan! :dance: :dance: :-*

Eddepet, leuk dat plopsaland leuk was! Wij vonden het ook geweldig, maar net als wat jij schrijft was het overnachtingshotel minder…ben benieuwd of we in dezelfde zaten…wij zaten in ieperen…



Joepie, spannend meid!



Ook voor de andere meiden…spannend!



Judith, balen meid…wat weer een lange cyclus! :-*

Moon, jammer meid! :-*



Eddepet, wat spannend! Ik hoop het zo voor je! :pray:

Judith balen zeg!!! das echt een lange cyclus. Ik zou toch even naar de ha gaan… misschien kan die er iets aan doen. :think:



Scrat, 5 dagen overtijd testen is wel het beste, maar zoveel geduld heb ik echt niet… :oops: :wink:

Judith balen meid!!! Ja net zoals Babbel al zegt…effe langs de ha!!!



Hier zijn de devils ook aangekomen, EINDELIJK.

Ik had de vorige maand ook een cyclus van 31 dagen

maar was met rekenen gewoon uitgegaan van 28!! DOM DOM DOM want nu zat ik dan al op 34 dagen. Dat klopte dus niet, dus vanaf nu houd ik gewoon 31 dagen aan . Duidelijk verhaal he!!!



Dames ik verwacht dit deeltje wel een hoop zwangeren hoor!!

Dus hubbies: geen strakke broeken aan, laat de drankjes maar even staan en extra lief zijn voor ons de komende tijd!!! :stuck_out_tongue:



Nou krijg zo visite die ook blijven eten dus ga even de keuken in!!!



Groetjes :smiley:

Mooie lijst zeg!!!

Hoop dat er gauw meer zwangeren komen.

Judith balen joh :wall:



Heb nu bezoek maar later kom ik terug.



Grt Monique

deel 3 gevonden, mooi lijstje heb je er weer van gemaakt Joepie!!!



Vanmorgen een test gedaan en zoals verwacht (uiteraard niet gehoopt) was die negatief. En zat ik gisteren jullie te overtuigen dat een vaag streepje positief was, die digitale test haalde ik er vanmorgen uit en ik dacht toch echt een heeeeeeeeeel vaag streepje te zien. Die van vorige week erbij gehaald en ook daar een heeeeeeeeeel vaag streepje. Maar manlief zag het niet hoor. Dus ik zal het wel te graag willen zien.

Morgen ga ik de gyn bellen en dan moet ik maar ff bloed prikken, dan weten we het zeker en dan ook hoe nu verder.



Scrat; mee eens, gewoon ff wachten (ahum zo gewoon is dat niet) tot je een week of zo overtijd bent. Jij hoeft dat al niet meer, gelukkig voor jou zeg.



Judith; toch ongesteld geworden?! Ik zou die lange cyclus van jou toch eens met een huisarts bespreken, en dan ook de onregelmatigheid.



Bian25; nee niet hetzelfde hotel, wij zaten in De Panne. Echt zo’n hotel wat ze gekocht hadden, ff snel de eetzaal opgeknapt en open om maar geld in het laadje te krijgen. Waardeloos, maar het was maar voor 1 nacht.



Wolkje; jammer dat je ongesteld geworden bent, dat rekenen valt niet altijd mee.

Ik zal het aan mijn ventje doorgeven. Maar hopelijk gaat de gyn dit keer een handje helpen, en IUI toepassen, dan weet ik zeker dat de soldaatjes op de juiste plek komen, hi hi. Dus geen gezoek naar het vruchtbaarste standje en een half uur met een kussen onder de billen liggen.



Morgen word nog een drukke dag. Eerst naar een 2e school voor Anouk, dan naar familie in Friesland en hopelijk kan ik voor 9.00 uur de gyn nog te pakken krijgen. Oh ja, ik moet ook nog de instelling voor mijn cursus bellen. Komt goed allemaal en anders maar een dag later.



Nou meiden, fijne avond nog en tot de volgende keer.



Kussss, Es

Scrat: GEFELICITEERD!!! TOPPIE!!! :dance: :dance:

Beetje late reactie, maar beter laat dan nooit, toch?



Judith, balen :cry: :cry:



Joepie: je hebt er weer prachtig lijstje van gemaakt! Nu maar hopen dat er snel meer zwangeren bijkomen! :pray: :thumbup:



Hier is het nog rustig, wel een beetje buikpijn dus de ongi zal er wel aankomen.

Ik ben helemaal HAPPY :smiley: :smiley: , mijn vriendinnetje afgelopen nacht mama geworden van haar 2e zoon!!! Hij heet Ivar.



Ik ben net even naar hun huis gereden om het bord(zie foto) te plaatsen en het een beetje te versieren!!! Ga straks snel kennismaken met dit kleine manneke!!!



Groetjes

wolkje: dit heb je super gedaan :thumbup: :inlove:



straks een foto van Ivar niet vergeten hoor :wink: :inlove:

he gefeliciteerd…met ivar…ik moet nog steeds wennen net zitten kijken op internet hoe “het” eruit ziet…net een reptiel…hahaha vanaf vrijdag ziet het er al beter uit… (6 weken)ik bel morgen mijn ha wel even om het te melden en kijken wanneer ik naar haar toe moet…erg last van duizeligheid (licht in mijn hoofd) en slapeloosheid…maar heb veel energie…terwijl ik steeds loop te gapen… :shifty:

scrat : leuk hé zo met je hoofd in de wolken :dance:

Ben ik weer even.


http://www.vaderschap.org is een leuke site waar je de ontwikkeling van je beebje goed bij kan houden. Wellicht leuk om daar eens te kijken?

Balen Judith dat de :twisted: gekomen zijn. Misschien een goed idee om eens naar gyn of HA te gaan.

Wolkje, leuk gedaan! Gefeliciteerd met Ivar!



Eddepet, balen dat de test negatief was…Ik duim gewoon nog door hoor dat je eerdaags een positieve test in handen hebt! :-*



Scrat, spannend dan gaat het balletje echt rollen als je de ha gebelt hebt…die verwijst door naar de vk…spannend allemaal!!

hihi Je loopt vast op rozen!



Veerle, hoe gaat ie?

Gaat op zich best Bian25, ben nog steeds behoorlijk moe en misselijk (zit nu met banaan naast m’n PC, maar kan de moed niet vinden om hem op te eten.

Gister uit eten geweest: smaakt mijn hoofdgerecht me ineens niet meer. Ja hoor, dat heb ik weer…



Vrijdag naar de gyn voor de eerste échte echo!