Mei 2006 stoppers!! Veerle sterkte!! Scrat, we duimen!!!

Veerle, spannend de echo! Laat je wel even weten hoe het was?

Vervelend die misselijkheid…toch vond ik het zelf altijd wel prettig om er last van te hebben…een beetje een bevestiging dat die hormonen lekker vermeerderen…

Heb je de vorige zwangerschap ook iets gehad waar je je helemaal zat in at? Later in de zwangerschap bedoel ik dan he?

Bij Ruben was het de mc kroket…bij Esmee waterijs… :mrgreen:

@Veerle wrote:

Gaat op zich best Bian25, ben nog steeds behoorlijk moe en misselijk (zit nu met banaan naast m’n PC, maar kan de moed niet vinden om hem op te eten.

Gister uit eten geweest: smaakt mijn hoofdgerecht me ineens niet meer. Ja hoor, dat heb ik weer…



Vrijdag naar de gyn voor de eerste échte echo!




veerle wauw spannend :dance: laat je ons meegenieten van je echo :?: :inlove:

Tuurlijk plaats ik hier ook een foto!!



Bij Piet kon ik 's nachts wakkergemaakt worden voor een frikandel speciaal en aan het eind van de zwangerschap at ik (heel fout) wel eens een stuk rauwe tonijn met sojasaus en wasabi. Sashimi, heeeeeerlijk!

Wolkje: Gefeliciteerd hoor, wat leuk gedaan!!

gauw een foto laten zien hoor!



Spannend voor jou Angel, hopelijk geen :twisted: :twisted:



Veerle: Leuk hoor die echo!! Hopelijk voel je je snel weer wat beter.



Ik lees morgen verder bij. Nascholing vanavond :eh:

Angel en Mila…morgen is jullie dag!!! Spannend hoor!!!



Eddepet…nu moet jij weer zo lang wachten…wat is dat toch met ons. Maar, dat vage straapje op de digitest…ik heb uit een ander topic begrepen dat dat eigenlijk altijd zo is. Staat als het goed is ook in de gebruiksaanwijzing! Al had ik je nu natuurlijk liever gefeliciteerd, dan dat ik dit zeg :cry:



Judith, ik zou ook zeker even langs de huisarts gaan. Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij zijn er medicijnen te krijgen om de cyclus wat normaler te laten verlopen. Is dat Clomid Eddepet? Wat jij slikt? Of is dat wat anders???



Scrat…hoe voel je je? Vind je het nog steeds eng? Of zit je nu bovenop een stapel roze wolken :inlove: ?





Babbel…je bent niet de enige hoor…ik heb ook het geduld niet om 5 dagen te wachten. Met Kim heb ik 1 dag te vroeg getest en het was een dikke vette streep!!!



Ja, Wolkje…in dit deel hoop ik ook op een hoop zwangeren!!! Gewoon ff allemaal…zou wel zo leuk zijn!!! Heeeeeeey, gefeliciteerd met Ivar!!! Leuk!!! Ook mooi versierd :dance: :dance: Ennuh, heb je het mannetje inmiddels al bewonderd??



Oh Veerle…een echo!!! Wat leuk!!! FOTOOOOOOOOOOO…!!! Spannend hoor…moet je wachten tot vrijdag…hmmmmm, de tijd gaat dan best langzaam.





Mij kon je wakker maken voor een wit broodje met geprakte banaan :drool: :drool: :drool:



Ik heb vanmorgen stiekem getest…negatief natuurlijk…maarja, het is ook veelste vroeg, ik had op zondag mijn ei…dus zondag is mijn NOD…dus de cyclus weer een dagje langer ineens. Ik had netjes 28 dagen, vorige keer ineens 30 dagen en dan nu dus 31 dagen. Tenminste, dat denk ik! Misschien ook wel niet…en kan ik al donderdag testen…



Hahaha…ik ben wat dit betreft echt veelste nieuwsgierig en veelste ongeduldig :oops: :oops: 9 testen in je badkamer is ook eigenlijk niet goed als je zo nieuwsgierig bent!! Ik dacht vanmorgen: Ach, ik heb er 9, dus ik kan best iedere dag testen!!

Spannend hoor Joepie! Ook voor Angel en Mila! Ik hoop het zo! :pray:



Leuk Joepie en Veerle om te lezen waar jullie gek op waren tijdens jullie zwangerschap! Broodje geprakte banaan is wel bijzonder…zou er niet eens opkomen! :mrgreen:



Ik heb de grote boodschappen vanavond gedaan…In een half uur had ik alles in de kar en zelfs al afgerekend! Gaat een stuk sneller op de maandagavond!

Jaaaaaaaaaaaaa ik ben bij Ivar geweest, nou ik was helemaal verliefd!!!

Toen ik hem zag had ik echt weer zo’n gevoel: IK wil OOOOOOOK!!!



Ik zal jullie ook mee laten genieten!!

Over gekke dingen tijdens de zwangerschap…



Ik kon de gehele dag broodjes kroket eten en alles wat met sinaasappels te maken had!! Het was zelfs zo erg dat ik na mijn werk langs de vetkraam ging voor een broodje kroket en dan pas naar huis ging!! :oops: Toch was ik maar 14 kilo aangekomen!!!

Wolkje, wat een heerlijke baby is Ivar! :inlove:



haha de broodjes kroket (bij Ruben toen) hebben bij mij toen meer schade aangericht…30 kilo aangekomen aan het eind! :shock:



De waterijsjes bij Esmee ging beter…maar 14 kilo erbij…

Bian, lekker alle boodschapjes gedaan!! Lekker is dat hè?!!!



Ohoh…broodjes kroket!! Hahaha…dan zijn mijn broodjes banaan wel wat gezonder…al zijn bananen ook niet echt het meest gezonde wat er is.



Oh Wolje…wat een schatje :inlove: :inlove: :inlove:

wolkje wat een schatje :inlove: :inlove:



Tijdens de zwangerschap mocht je mij 's nachts nergens wakker voor maken :snooty: :wink: (maagzuur… echt niet normaal :roll: )

Maar ik kon verder de hele dag chocolademelk drinken en hamburgers van de Mac :drool:

Al het andere vlees daar gruwelde ik van, de geur alleen al :sick:



ben benieuwd wat de volgende zal brengen.



Joepie, nog maar een paar daagjes… voel je je al een beetje zwanger of denk je dat je gewoon ongi wordt?



Ik weet het niet, aan de ene kant heb ik wel het idee dat het misschien raak kan zijn, maar dat kan ook gewoon wishful thinking zijn.

Volgens de pendel van flair zou het wel deze maand moeten zijn :smiley:

Volgens de pendel van de flair zou het bij mij ook deze zijn!!



Van een jongen…net zoals die chineze kalender of zo iets…die zegt ook dat ik een jongen krijg als ik deze maand zwanger wordt :inlove:



Op één of andere manier denken mijn man en ik allebei dat we een jongen krijgen…zou wel erg leuk zijn…maar een meid erbij is natuurlijk ook wel errgug leuk!!!



Ik heb momenten dat ik me zwanger voel, maar ook momenten dat ik niets voel…dus ik werkelijk geen flauw idee…Nog een paar nachtjes slapen…

ANgel en Mila…als jullie testen, wel ff komen vertellen hè!!!



En als jullie niet testen ook, anders zit ik hier de hele tijd in spanning af te wachten :shifty: :shifty:

Hier nog niks! :pray: :pray: :pray:



Ik heb wel gisteren de hele dag hoofdpijn gehad. Heb ik meestal de dag voor ik ongi wordt (al kan het ook van de stress zijn!!).

Ook heb ik een wat zeurende pijn in m’n buik, dus ik denk dat de ongi er wel aan zit te komen.

Ik denk dat ik m’n ei gevoeld heb, en als dat zo is zou ik morgen ongi moeten worden.



We wachten maar af.

Spannend :pray: :pray:

Jeeee spannend zeg hier :thumbup:

Ik ben aan het duimen :thumbup:



Ik wacht zelf nog een ongesteld heid af voor ik naar de ha ga.Dan ben ik een half jaar gestopt met de pil(als deze cyclus weer zolang duurt).Denk zelf dat ik dan eind oktober pas weer ongi zal worden,zo rond ons trouwen.Dan heb ik 3 cycli gehad en dan zien we wel weer.

vanochtend een lichte bloeding gehad…meteen van slag en naar de ha gegaan…ze zei dat het niets hoefde te betekenen :pray: :pray: :pray: maar als het heftiger wordt en 7 dagen aanhoudt ben ik de pineut…begin oktober word ik doorverwezen als alles goed is :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Oh Scrat…wat vervelend. Het hoeft inderdaad helemaal niets te betekenen, maar je wordt er zo onzeker van :cry:



Maar verlies je nog steeds bloed, of was het 1 keertje??



:pray: :pray: :pray:

ja maar heel weinig en het is bruin en verder merk ik er niets van

Jee scrat hopen dat het goed blijft gaan hoor :pray: