Mei 2006 stoppers!! Veerle sterkte!! Scrat, we duimen!!!

scrat mss was het de innestelingsbloeding :dance:

Scrat, hopelijk is het een onschuldige bloeding! Ik duim voor je! :pray:

Scrat, hoe is het nu?

Misschien is het idd een innestelingsbloeding geweest, of het is nog wat oud bloed.

Hoop dat het over is voor je!

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je.

:-*

voor een innestelingsbloeding zou het te laat zijn ben in mijn 6e week…had gisteren iets meer ROOD bloed en vannacht ook weer iets en nu is het weer minder en bruin…mijn ha wil dat ik pas in de 12e week doorverwijzen voor de vk en echo ik vind dit na omstandigheden erg laat…het kan toch ook eerder?..heb nog steeds de verschijnselen en een verhoogde temp. maar of het vruchtje nog leeft weet ik natuurlijk niet ben daar erg bang voor :frowning:

scrat, dat is schrikken! Maar als het maar een beetje is en vooral bruin zou ik me nog niet veel zorgen maken. (hoewel ik me ook zorgen zou maken)

Toen ik net zwanger was, was ik misselijk en had pijnlijke borsten en opeens waren alle verschijnselen daarna weg, dus ik was als de dood dat het een leeg vruchtzakje zou zijn of zoiets. Dus met 9 weken zwangerschap heb ik bij een echobureau een echo laten maken. Een hele korte echo van 5 min. gewoon om te kijken of het goed zat. En dat zat het, je kon zelfs het hartje zien kloppen… dus misschien is dat ook een idee voor jou. Je kan ook toch zelf de vk bellen? Ik had mijn eerste gesprek met 8 weken zwangerschap…



Joepie, spannend nog maar 3 dagen!

ik herken het wat je zegt. Af en toe voel ik me zwanger en soms helemaal niet.

De laatste paar dagen zweet ik wel gigantisch en heb het met vlagen echt bloedheet. Net even naar het kdv gelopen (10 min.) en het zweet gutste er zowat vanaf. Terwijl ik normaal nooit zweet en het snel koud heb :shock:

Maar misschien ligt het ook wel gewoon aan het weer :roll:

Scrat, misschien komt de bloeding van je baarmoedermond. Die is meer doorbloed nu je zwanger bent en er kan makkelijk een haarvaatje knappen…Gebeurt nog wel eens na sex en na het hebben van ontlasting…

Meisje ik duim voor je!



En net als wat Babbel zegt…je kunt zelf de verloskundige bellen voor een afspraak. Misschien als je ej verhaal doet mag je wel eerder komen…

Dat is zo fijn bij de vk waar ik altijd heen ga…die doet ook echo’s. Wie weet kan jou vk dat ook wel zelf…

ik weet nog als ik zwanger was van mijn 2de dat ik tijdens het vrijen bloede als een geslacht varken en kijk ze is vandaag 6 jaar :wink:



het is zoals babbel en bian zegt het kan van alles zijn, vraag anders je VK :-



zo weet je waar je staat en je ongerustheid word je dan af genomen :wink: :-

Helaas, hier zijn de :twisted: :twisted: :twisted: gekomen.

Mijn nieuwe NOD is: 20 september

een vk gebeld zij zegt nog 2 weken wachten (nu te vroeg) en dan verwijzen zij mij naar het ziekenhuis voor een echo…voelt al beter aan…nu moet het bloeden nog stoppen :thumbup: :thumbup:

Jeetje Scrat…wat een onzekerheid. Wat een gekke huisarts heb jij :evil:



Wachten tot 12 weken is echt onzin!!



Goed dat je de verloskundige hebt gebeld!! En om een afspraak bij de verloskundige te maken, heb je geen verwijzing van de huisarts nodig hoor!!!



Dus ik zou als het je zwangerschap betreft sowieso gewoon zelf de verloskundige bellen!!

Hè Angel…balen zeg :cry:



Maar, we duimen gewoon weer voor de volgende ronde :pray:

heee meiden,



Scrat, wat vervelend zeg. Denk je te kunnen genieten van de zwangerschap, krijg je dit. Gelukkig komt het vaker voor, maar echt geruststellend is dat nou ook weer niet. Wel goed dat je een vk hebt gebeld.



Dat gevoel dat je de ene keer hartstikke zwanger bent en de andere keer overtuigd dat dat niet zo is, ken ik ook. Vreselijk is dat. Het liefste zou ik direct misselijk willen zijn en super gevoelige borsten willen hebben. Maar ja, ook de verschijnselen krijg je niet op bestelling.



Angel; jammer dat je ongesteld bent geworden. Gelukkig heb jij wel een mooie cyclus, qua aantal dagen. Op naar de volgende ronde?!



Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest en moest daar eerst een test doen, dan weten ze het zeker. In eerste instantie moest ik natuurlijk niet plassen. Dus ik weer terug, heeft ze een echo gemaakt en daarop wat niets te zien wat op een zwangerschap kon duiden. Dus afgesproken dat ik weer Provera ga slikken om een menstruatie op te wekken, en dan op dag 3 naar de gyn voor een uitgangsecho en dan ook de prikinstructie voor de hormooninjecties. Ook gaan we een zaadonderzoek doen, weten we dat ook meteen. En daarna mocht in nog ff langs het lab voor de zwangerschapstest, gelukkig kon ik toen wel plassen.



Ik heb straks nog ff gebeld, voor een machtiging voor de medicijnen en de assistente bevestigde nog ff dat de test negatief was, zoals verwacht.



Da’s trouwens ook een toestand, die medicijnen schijnen nogal duur te zijn en met een machtiging van de gyn en accoord van de verzekeraar kan de apotheek direct bij hen verhalen. Maar nu heb ik die nog niet. Ga ik dus snel achteraan.



Verder hebben wij heerlijk nog vakantie en vertrekken we vrijdag naar Disney voor 4 dagen, jippie!!!



Dus ik ga snel nog ff wat was opruimen, tot de volgende keer.



Kussss, Es

Inderdaad een heel gedoe Ed! Maar allemaal voor een goed doel!!



Naar Disney…hey das leuk!!! Ik ben daar nog nooit geweest, maar het lijkt me zo leuk!!!



Mag ik mee???

tjonge Esther! Maar hopelijk leidt het allemaal naar een prachtig klein bundeltje in je armen.



Ik voel me al sinds vanochtend beroerd. Pijn in mijn buik vooral. Heel vervelend. Het voelt niet aan als ongi ofzo… zou ook een beetje vroeg zijn :mrgreen:

:frowning: weer rood bloed…word hier gek van…wel of niet??? zit hier gewoon met tranen in mijn ogen :frowning:

Scrat, ik weet echt niet wat ik tegen je moet zeggen meis!!! Het kunnen nog steeds gesprongen bloedvaatjes zijn :pray:

moet vaak plassen dus ben net weer geweest en het is weer bruin en weinig…geen touw aan vast te knopen

Ik snap niet dat je niet gezien wordt door een huisarts hoor Scrat. Ik ben doktersassistente, en ik leerde altijd dat je dan een patient moet laten komen, nou vermoed ik net als de rest dat het een vaatje is, maar al is het maar gewoon ter geruststelling. Is het veel bloed? Of lang achter elkaar?

Meid ik duim voor je dat het niks is hoor!!! :pray:



Balen Angel, op naar de volgende ronde!

Rond die datum is het weer spannend zo te zien.



Esther: wat een gedoe meid!! Ik hoop echt dat het gauw mag leiden tot een zwangerschap! Alvast heel veel plezier in Disney, en foto’s he !



Babbel, zou het zo zijn? :pray: :pray: Nog een paar dagen wachten meid.



Hier geen nieuws, nog steeds ongi, is het bij jullie ook veel heviger dan met de pil?

Lees net je bericht Scrat, we hadden tegelijk gepost, is het al getest op een blaasontsteking?

Je weet nooit…

Hallo allemaal,



Hier ben ik weer, sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, maar het is echt een gekkenhuis geweest bij ons.



We gaan namelijk verhuizen! althans zo goed als zeker, het koopcontract moet nog getekent worden. Het was allemaal zo’n geregel, we hebben natuurlijk ons eigen huis nog, dat moet verkocht worden, we moeten 2 hypotheken (1 overbruggingshyp) op ons nemen en ga zo maar door.



Maar goed, dit huis is wel ons droomhuisje.



En… het huis waar we nu wonen, daar heeft mijn vriend eerst met iemand anders gewoond, het is dus wel heel leuk om nu echt samen op nieuw te beginnen. We hebben zelfs bijna alle meubels verkocht, om samen nieuwe uit te kunnen zoeken. Hihi

Wat minder leuk is dat we door alle stress niet echt intiem zijn geweest, ik kan dus gewoon bijna niet zwanger zijn geworden.



WOLKJE, gefeliciteerd met Ivar, echt een schatje!



SCRAT, wat verschrikkelijk vervelend allemaal, ik hoop dat snel alles goed komt! En wat een stomme HA.



ANGEL: jouw NOD was gelijk met die van mij zag ik, jammer zeg, op naar de volgende ronde.



EDDEPET: Heeeeeel veeeeel plezier in Disney. Het is daar echt magisch!



Bij mij zijn de :twisted: trouwens nog niet verschenen, maar de vorige keer heeft het ongeveer 9 weken geduurd ofzo, dus nu weet ik niet van wat voor cyclus ik uit moet gaan!





Dikke kus Mandy