Ben benieuwd hoe het met Veerle is nu!
Als je dit leest dikke knuf meid! :-*
zal ook een foto plaatsen van mijn trotsjes…
Wat een lieve koppies hebben die kindjes van jou Bian! :inlove:
idd benieuwd hoe het met Veerle is, sterkte meid, en als je er aan toe bent, zien we je hier weer. :hug:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij heb ik mijn eisprong gevoeld…gemene steekjes in mijn re eierstok…of iig daar in de buurt…
Had net ook een beetje roze afscheiding in de onderbroek…
Heb het toen met Ruben ook gehad…na ja toen heb ik een paar dagen gevloeid tijdens de ovulatie…
Wat denken jullie zal het de sprong geweest zijn? Tis al zo lang geleden dat ik het echt gevoeld heb…
Vind het wel een beetje eng dat ik het rechts voelde…mijn geopereerde kant…
klinkt wel als een ei-sprong Bian…
Mooie kindjes :inlove:
bij Lynn was ik ook misselijk zonder te spugen… het enige wat ik kon eten 's ochtends was naturel chips… dat hielp goed en was het enige dat ik s’ochtends door m’n keel kon krijgen :mrgreen:
Babbel, wat een heerlijke meid heb je! :inlove: Wat heeft ze een prachtige bos haar! Direct na de geboorte al!
klopt het dat je zw.schapsverschijnselen sóchtends en s´middags aanwezig zijn en s´avonds minder? daar heb ik nl. last van…mijn temp. gaat naar mijn gevoel dan ook omlaag tot ik s´ochtends uit de douche stap had vanochtend weer 37,7…mij zw.schaps streep wordt iets langer begon van beneden af en hield halverwege op en nu lijkt het alsof hij nu vanaf de navel begint te groeien… :think: snap dr niets van
leuke foto´s allemaal!!!
Mooi meisje hoor babbel! :inlove:
Heb gisteren een doosje ovulatietesten gekocht, ben benieuwd, gebruik(ten) jullie die?
Klinkt idd als een eisprong bian…!
Hoe is het met de anderen?
Hallo daar zijn we weer even.
Alles goed hier hoor, we zitten in onze pleziertijd dus ik ben gewoon héél erg druk
Heb geen last meer van de kies (die zit er niet meer dus dat kan ook niet)
Tomas ligt nu lekker te pitten dus even de tijd om hier te komen kijken.
Scratt, het klinkt nog allemaal zó zwanger, ik hoop het zó voor je!!!
Bianca, het klinkt idd als de eisprong, spannend!!! Wat een moppies zeg die kids van jou!!!
Babbel, :inlove: :inlove: , ik heb een leuke schoonzoon in de aanbieding (haha)
Moon, nee ik gebruik ze nu niet. Heb ze bij Tomas 1 maand gebruikt, maar kon er geen wijs uit worden!!!
Ik ben ook benieuwd hoe het met Veerle is. Maar het zal allemaal behoorlijk heftig zijn geweest denk ik.
Chipie, het is altijd heel moeilijk met die vitamines. Ik heb altijd gravitamon geslikt…nu ook weer. Het klinkt bij jou idd als geen toeval meer!!! Slik je wel Foliumzuur!!!
Met de anderen ook alles OK??
Nou verder weinig nieuws.
Dikke :-* voor iedereen en tot gauw!!!
Hier een foto van mij met Tomas (van januari) dan hebben jullie een koppie bij de naam!!!
Wolkje, wat een prachtig mannetje is Thomas! :inlove:
Ik neem aan dat jij dat bent bij hem op de foto? leuk om jou gezicht ook even te zien.
Scrat, zwangerschapsverschijnselen als misselijkheid kunnen elk moment van de dag komen. Bij Ruben begon het 's middags en kwam de hele dag met vlagen…werd er soms echt door overvallen…
Van de zwangerschapsstreep weet ik niet veel. heb ik nooit gehad.
Meid volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger!
Mag ik vragen hoeveel bloedverlies je toen hebt gehad? Ik weet het niet meer…was het steeds een veegje…paar verbandjes vol…of echt een ongi?
Als je niet wilt antwoorden ook prima hoor…wat ik vraag is toch best wel prive…maar was benieuwd…aangezien ik het met Ruben ook had…en gewoon zwanger was…
Moon, ik heb 1x ovutesten gebruikt…Ik kan er echt niet mee overweg. Voor mijn eisprong had ik de testen al op…
ik gebruik ook geen ovu-testen… vind de zwangerschapstesten al duur genoeg :oops:
Wolkje, leuk om jou ook even te zien. En Thomas is echt een prachtig mannetje. Tegen zo’n schoonzoon heb ik geen bezwaar :inlove: :lol:
ik snap ook niks meer van die cyclusbanner… daar staat dat de klusperiode nu begint aan te breken. Maar ergens anders heb ik gelezen dat een eitje ongeveer 8 dagen moet rijpen voordat ie springt… dus dan zou de klusperiode pas over een paar dagen beginnen :think: wanneer moet er nou geklust worden…? (kan natuurlijk de hele maand door wel :drool: )
redelijk wat bloed hoor…steeds met afvegen en een ongidag gehad…toen een dag erna was het weer weinig en een dag daarna was het afgelopen…nog even geduld…die ik dus niet meer heb
Babbel…je hebt een banner met een cyclus van 24 dagen. Ze gaan er met de banners van uit dat je 14 dagen voor je redday je sprong hebt…dag 10 dus…vaak ben je voor die dag al een paar dagen vruchtbaar…
waren je vorige cycles ook zo kort? Anders weet ik wel een site waar je meerdere data in kan vullen om ong je sprong te berekenen…
Scrat, ik vind het heel spannend! Toen ik zwanger was van Ruben ben ik 3 dagen ongi geweest…1 dag een beetje en daarna 2 dagen gewoon ongi…
@Bian25 wrote:
Babbel…je hebt een banner met een cyclus van 24 dagen. Ze gaan er met de banners van uit dat je 14 dagen voor je redday je sprong hebt…dag 10 dus…vaak ben je voor die dag al een paar dagen vruchtbaar…
waren je vorige cycles ook zo kort? Anders weet ik wel een site waar je meerdere data in kan vullen om ong je sprong te berekenen…
ik had altijd keurig een cyclus van 28 dagen, maar de afgelopen paar keer werd ik steeds precies 4 dagen te vroeg ongi... dus heb ik nu een cyclus van 24 genomen...
kun je mij die site pb-en?
Sorry voor de korte zinnen, maar ik ben behoorlijk moe en typ er vaak langs…
Curretage was KUT: complicaties door het doorsteken van mijn baarmoeder, dus ik heb nu bloed in mijn buik…
Niemand geloofde dat ik zo’n pijn had, pas ná de eerste nacht hebben ze een echo gemaakt en gezien dat er een bloeding zat.
Heb flink amok gemaakt bij de gyn en die was daarna poeslief (tja, wat mot je anders??)
Dinsdag weer op controle, maar moet toch 2 cycli afwachten voor we weer actief mogen klussen, omdat eerst het bloed allemaal weg moet zijn.
Zwáár bout allemaal. Ben ook pas net terug.
probeer morgen wat meer bij te lezen en dergelijke (knip-en-plak dit ook even naar de maart2007mama’s, da’s ff makkelijk…
Oh Veerle wat een narigheid :hug: en dan geloven ze niet eens dat je pijn hebt :evil: belachelijk!!!
Hopelijk kun je het nu afsluiten en een plekje geven :-*
Veerle, das niet mis wat je hebt meegemaakt! Dat is nogal een complicatie! Dat ze je eerst ook nog niet geloven…Tis al erg genoeg allemaal!
Meid ik heb met je te doen…dikke knuf en sterkte vanaf hier! :-*
babbel, ik stuur je een pb.
Bian, bedankt voor je pb. Ik heb het even ingevuld en heb nu een goede indicatie :mrgreen:
ik mag nog een paar dagen oefenen voordat we voor het eggie kunnen :lol:
Succes Babbel!
Ik ga zo Ruben zijn stoel uit elkaar draaien…Wil vanavond de stoel versieren voor hem, maar helaas heeft poes er weer eens op geplast! :evil:
Na ja en een verjaardag zonder versierde stoel kan natuurlijk niet he? :mrgreen: