Mei 2006 stoppers!! Veerle sterkte!! Scrat, we duimen!!!

Het beloofde verslag:

Op dinsdag om 11 uur gemeld op afdeling, netjes ingetjekt, net een hotel. Om 13.45u zou ik gehaald worden. Helaas werd dat een uur later. Maar goed, ikke op OK en onder zeil gebracht. Heb nog even een snikje gedaan voor ik onder narcose was. De verpleegsters waren erg lief en vonden het helemaal niet erg. Ikke wel…

Wakker geworden uit narcose: wat een helllll!!! Pijn niet normaal meer en ik heb tot 18.30u op de verkoever gelegen ivm pijnmedicatie en dat ze me niet durfden laten gaan.

Uiteindelijk door vriendlief daar opgepikt en weer terug naar de afdeling.

Niemand geloofde dat ik zo’n pijn had, maar ik kreeg gelukkig wel wát pijnbestrijding.

Om 22.30u vonden ze toch dat ik maar eens uit bed moest, dus ik benen buitenboord. Meteen daarop werd ik zo beroerd, dat ik moest overgeven, maar dat ging niet, omdat ik geen adem kon halen. De pijn was van mijn navel gestegen tot mijn middenrif en ik kon maar heel oppervlakkig ademhalen.

Na veel ellende en aanmoedigingen van mijn mamsie, die bij me op de kamer lag (wegens andere operatie) toch overgegeven: heel bed en Veerle zelf onder…

Naar een andere kamer gereden, omdat ik zoveel pijn had werd ik alleen gelegd.

Tegen 3 uur werd er toch maar een arts bijgehaald. Die vond het niet normaal, maar ik moest het maar even uitzingen.

Gelukkig zagen ze tegen de ochtend dat mijn pijn geen fanta was en heb ik om 9.10u een echo gekregen, inwendig en uitwendig, waarop een flinke vochtplek in mijn buikholte geconstateerd werd. Dit kwam omdat de gyn door mijn BM heen had gestoken.

Lekker…

Moest dus nog langer blijven, want ik kon me niet verroeren.

Ook moest ik aan de antibiotica, omdat er een reeele kans op infectie was/is.

Gistermiddag mocht ik eindelijk naar huis en nu moet ik het weekend nog rustig aan doen.

Dinsdag moet ik weer terug naar de poli, maar niet naar de de gyn die geopereerd heeft, want daar was ik een beetje boos op geworden ik zeg toch niet voor niets dat ik pijn heb en jij staat daar maar te kijken van MENS, zeur toch niet zo, je kan geen pijn hebben… OEPSIEPOEPSIE!

Door de misser die ze heeft begaan, moet ik nog zeker 1 of 2 rondes wachten eer ik weer aan de klus mag, omdat al het bloed uit mijn buik verdwenen moet zijn. Fijn, maar niet heus…

Zo, dat was even in een notendop mijn verhaal, ik ga nu weer snel even plat!

Veerle wat een verhaal meid, alsof het voordat je ging al niet erg genoeg was zo :cry: Hoe gaat het nu? nog veel pijn? Heel veel sterkte en als je je hart wil luchten, zijn wij hier voor je hoor. :hug:

Bian, wil je mij ook een pb sturen met die site? Heb hetzelfde probleem als Babbel nl…

Tot later meiden!

Door de medicatie valt het eigenlijk best te doen nu.

Ik zorg alleen dat ik dit weekend nog een beetje verwend word (dus ik til niet etc en kook geen eten).

Vanaf maandag wil ik de draad een beetje oppakken en dat moet dan hopelijk wel lukken.

Oh Veerle, wat een verschrikkelijk verhaal :cry: :cry: :cry:

Heel veel sterkte ermee!!

:hug:

O Veerle, wat een verhaal! Vreselijk wat je hebt moeten doorstaan! Heel veel sterkte meid! Hopelijk kan je het allemaal een plekje geven…

Doe rustig aan… :-*

Moon ik stuur je een pb!

jeetje wat een !#"!"# verhaal veerle…wat een stelletje debielen daat in het zh daardoor moeten jullie nog langer wachten…schandalig…hoop dat je snel heelt :hug:

Veerle, jeetje meid! Das allemaal niet mis wat je hebt moeten meemaken. :-* doe nog even lekker rustig aan en laat het even bezinken. Zoiets moet je wel een plekje geven :hug:

Jeetje veerle :shock: wat heb je allemaal doorstaan meid,sterkte meid :hug: :-*

Pfffff veerle das ook niet niks zeg…sterkte :-*

Veerle, wat een drama zeg.

Doe het héél rustig aan en laat je idd maar

even verwennen dit weekend, na zoveel ellende!!

Bedankt bian!

Ben ik weer even!

Het gaat redelijk goed vandaag, heb zelfs alweer even achter telebankieren gezeten!

Hoe gaat het met jullie allemaal, jullie zijn zo stil vandaag?

Hé Veerle,

Wat fijn dat het wel gaat vandaag, maar wel even aan jezelf denken hoor!!!

Hier alles prima. Ben vanochtend met hubbie en Tomas wezen shoppen. Ja ik ben echt een shopaholic hoor!! Hubbie moest wat nieuwe broeken hebben en we hebben een paar schoenen voor Tomas gekocht. Echte stoere stappers.

De kleine van mijn vriendin ligt in het ziekenhuis omdat hij maar niet aankomt. Hij is nu bijna 2 weken oud en nog steeds onder zijn gewicht. Dus ze hebben hem gisteren opgenomen. :cry:

We plezieren ons hier helemaal suf. :lol: Ik wil zó graag…

Hubbie zei gisteren al dat we met zijn 3-tjes (tomas lag al te pitten) op de bank zaten. Hij heeft wel heel veel eigendunk of niet meiden. Volgens de banner is het deze dagen pas ei-dagen dus hij moet zich nog niet op de schouders kloppen voordat het werk gedaan is. Klinkt lekker plastich he: het werk (haha)

Nou verder weinig te melden. Ga nog even wat was weg strijken en dan nog even de boodschappen doen en doen niksen. Vanavond maar weer RTL4 erop ivm ijsdansen. Vind ik persoonlijk leuker dan bij SBS.

Nou dooooooooeeeeeeeeeeeeggggggg

Groetjes :smiley:

ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA DAN KUN JE WEL ZIEN DAT IS RUBEN

Bianca gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Is het nog goed gekomen met zijn stoel?

Zit hij al op de kleuterschool of gaat hij aankomende week

voor het eggie?? Spannend hoor!

Bian: Gefeliciteerd met Ruben!!! Hoop dat jullie een fijne dag hebben!

Veerle: goed te horen dat het wat beter met je gaat, idd, denk wel aan jezelf hoor.

Wolkje: haha, inderdaad wat een eigendunk :mrgreen:

Komt me bekend voor hier hoor :wink:

Over een uurtje hebben we lekker weekend, gaan vanavond eten en voetbal zucht, mannen… kijken bij mijn ouders. Morgen lekker lui dagje.

Fijn weekend meiden!

goeiemorgen!

Veerle wat fijn dat het al iets beter gaat. Neem wel de tijd om alles te verwerken he :-*

Ruben gefeliciteerd!!!

Wolkje, heerlijk dat shoppen! Ik ben ook een echte shopaholic :mrgreen: vooral voor Lynn :smiley:

Wij zijn nu ook flink aan het plezieren :mrgreen: ik denk dat wij de afgelopen maanden elke keer te laat begonnen :roll: dus wie weet gaat het deze maand gelijk goed :thumbup:

Ben alleen snipverkouden… en heb Lynn ook aangestoken. Wij zitten lekker te snotteren met z’n tweetjes

Meiden, bedankt voor de felicitaties! :-*

we hebben een fijne dag gehad en gaan vandaag ook nog even verder…

Wolkje, Ruben had een prachtig versierde stoel! Morgen gaat hij voor het echie naar school…Voor zowel Ruben als mama een spannende dag… :mrgreen:

Hoe gaat het nu met het kleintje van je vriendin?

Meiden ik duim voor jullie dat het raak mag zijn deze maand!

Bianca, ik kan me voorstellen dat het een bijzondere dag zal worden morgen. Ik vond de 1e dag kinderdagverblijf al reuze emotioneel.

Het is volgens mij dan weer zo’n stap…je kleintje gaat voor het eerst echt naar school!!! Héél veel suc6 morgen is zal aan jullie denken.

Met de kleine van mijn vriendin gaat het alweer wat beter. Hij drinkt al beter en de sonde is dan ook al verwijderd. Hopen dat de komende paar dagen ook nog goed gaan en dan mag hij weer lekker naar huis.

Meiden hier weinig nieuws te melden.

Tot gauw!!!

Dikke :-*

Bian, succes morgen hoor, hoop dat hij het naar zijn zin heeft op school!

Wolkje: fijn dat het al beter gaat met de kleine van je vriendin, hopelijk mag hij snel weer naar huis. :thumbup:

Hier lekker geshopt vandaag! Lekker wat nieuwe kleren gekocht. Het leek wel of ik in de stad ineens wel heeeeel veeel zwangere vrouwen tegen kwam, zal wel aan mij liggen :roll:

Wolkje, fijn dat het beter gaat met het kleintje van je vriendin! Hopelijk mag hij snel weer naar huis!

Moon, lekker geshopt dus! Das altijd fijn!

Ruben heeft echt veel zin om naar school te gaan…Ik vind het ook echt fijn voor hem…Ik weet alleen zeker dat ik daar morgen met een dikke keel sta…echt het besef van …hij wordt groot!

Maar hij is er echt aan toe…