Mei 2006 stoppers!! Veerle sterkte!! Scrat, we duimen!!!

Bian, hoe is het gegaan vanmorgen?? Ben benieuwd!

ieeeeh :shock: de zenuwen gieren door mijn lijf voor morgen…terwijl zij nog niet eens iets kan zien (VK)ben nog erg moe…en pijn in mijn onderrug.misselijkheid is iets minder sinds ik gravitamon slik?? kan dat kloppen?

scrat : zal heel hard :thumbup: voor morgen :-*

ben benieuwd hoe de echo verloopt :wink:

Bian : hoe is het geweest met Ruben in de grote school :mrgreen:

Scrat: heel veel succes vandaag, we duimen voor je meid!

Scrat succes!!! Ik :thumbup: heel hard dat alles oke is!!!

hallo!

Scrat ik duim voor je meid!!

ruben vind het geweldig op school! Zo raar hij is nu gewoon al kleuter! Hij voelt zichzelf ook heel groot nu…

Mama moet duidelijk nog in het ritme komen…alleen al dat ik alles op de fiets doe is al wennen… :mrgreen:

En dan die tijden…

Tja ik heb me laten vertellen dat het went…

Leuk joh dat hij het naar zijn zin heeft op school! Ik heb zelf geen kinderen, en dus kan ik je daar niets over vertellen, maar m’n beide schoonzussen hebben allebei kinderen die net naar school gaan, en het went inderdaad zeggen ze :slight_smile:

Hallo meiden,

Ik heb geen puf om te reageren, want ben doodmoe.

En die misselijkheid wat een hele dag teweegbrengt bah

Maar dan weten jullie dat ik er nog ben.

Scrat, hoe gaat het nu

:pray:

Ik kom straks nog wel even kijken of je er al bent

Groetjes Monique

ik weet nog niets…ik moet donderdag om 9.30 voor een inwendige echo in het zh…ze vond het wel goed klinken, maar doet pas een volledige intake als het allemaal goed is…nog 2 dagen afwachten…ging gisteren wel bijna over mijn nek thuis… :sick: ga ervan uit dat het r niet meer is…dan kan het alleeen maar meevallen

Oh Scrat, nog 2 dagen in spanning! Ik ga heel hard doorduimen!!

Oh Scrat, wat zenuwslopend voor je!!!

We :thumbup: :thumbup: :thumbup: allemaal voor je!!

:-* :-*

monique, vervelend die misselijk- en moeheid! Vaak wordt het na de eerste 3 maand beter!

Ik was tijdens mijn zwangerschappen ook zo moe en misselijk…Ik zei altijd; was er ook maar zwangerschapsverlof voor de eerste maanden…

wanneer moet je naar de vk?

monique : die 3 maanden zijn inderdaad geen pretje :mrgreen: maar het is voor een goed doel :wink:

zoals bian al zegt ze zouden verlof moeten geven die 3 maand :mrgreen:

scrat : goh nog 2 dagen wat zenuwslopend is het zeg :shock: positief denken joh als je nog steeds misselijk bent is het toch goed :thumbup:

weet je wat ik denk dat je zwanger was van 2 en mss ééntje verloren bent :think: dit kan toch :eh:

bian : éénmaal naar de grote school gaat de tijd nog vlugger en zie je hoe groot ze geworden zijn :frowning: en ze vinden het nog stoer ook :mrgreen: de kids bedoel ik :wink: en fier dat ze zelf zijn 8)

Bian, al een echte kleuter in huis :mrgreen:

Monique, die eerste drie weken zijn echt niet leuk… je ziet nog niks, maar voelt je wel kl*te!!! Maar dat gaat echt snel voorbij hoor!!! en het blijft toch ook een bewijs dat je echt zwanger bent :mrgreen:

Oh scrat… als je moet wachten gaat de tijd juist zo langzaam!!! ik duim nog steeds.

We hebben al een poosje niks van Joepie gehoord… of vergis ik me nou :think:

Inderdaad Babbel, Joepie? Laat eens wat van je horen? :slight_smile:

Vervelend Monique, hopelijk gaat het snel over en kun je van je zwangerschap genieten.

Scrat: dat het maar heel snel donderdag mag zijn, en we duimen dat alles goed is meid.

Ja idd…Joepie gaat alles goed meid?

Scrat, ik duim mee voor je!!

Vandaag ben ik ter controle in het ZH geweest. Dat was best goed gegaan, ik had mijn eigen gyn weer en die zou de co. die mijn operatie heeft gedaan nog eens de pan uitvegen, omdat ze heel on-geïnteresseerd overkomt. Nu kan ze dat nog tegen haar zeggen, volgend jaar is het echt haar collega en geen ass. meer en daarom wil ze haar nu nog even drillen.

Het vocht in mijn buik is afgenomen van 1 sinaasappel naar 1/4 sinaasappel. BMM is weer gesloten, we mogen weer vrijen. Maar wel met regenjas tot ik (binnen 6-8 weken) ongesteld ben geworden.

Daarna moet ik binnen 2 weken weer bij haar komen en dan krijgen we haar fiat om voor het echie te gaan.

Dus medio oktober moet het gaan lukken. Mocht ik nu niet ongesteld worden in 8 weken, dan moet ik sowieso aan de bel trekken.

Ik voel me alweer een stuk normaler als vorige week en de week ervoor en kan nu weer een beetje de fun of life inzien!

Hoi meiden,

Ben ik ook weer eens. Momenteel is de dv-recorder (vroegere videocamera) druk bezig om het 2e filmpje op de pc te zetten, er volgen er nog 3 geloof ik. Dus ik heb mooi ff de tijd voor jullie.

Vandaag moest ik voor de uitgangsecho naar de gyn en hij heeft er een heel verhaal van gemaakt. Het blijkt dus dat ik PCO heb. Dat geeft niet, maar je wordt er wel minder makkelijk zwanger van. Maar goed, echo gemaakt en dat was goed. Morgen ga ik beginnen met spuiten, omdat dat met het bezoek naar de gyn beter uitkomt. Die instructie heb ik via dvd bekeken en dat ziet er niet lastig uit. Alleen het in de huid doen van het naaldje, dat lijkt me minder. Maar goed, dat kan manlief ook altijd nog doen.

De gyn heeft ook nog de mogelijkheid genoemd om een operatie te doen (ben ff de naam kwijt en het briefje ligt boven) waarbij er gaatjes in de eileiders of eierstokken geprikt worden. 60% van de vrouwen die dat hebben laten doen, worden binnen 1 jaar zonder verdere hulp zwanger. Nou dat is altijd nog een optie.

Verder ben ik voor de zoveelste keer dit jaar verkouden, dus vanmiddag ook maar meteen naar de huisarts. Manlief ook, want die is al heel lang moe. We moeten allebei bloed prikken en ik nog een longfoto laten maken. Doen we mooi morgen, want dan moeten we toch voor het zaadonderzoek naar het ziekenhuis, althans bij het lab afleveren.

Verder gaat het goed hoor, vandaag onze eerste werkdag weer gehad, heerlijk hoor, weer dat ritme.

Nou verder weet ik niet meer waar ik allemaal op moet reageren, dus ik doe gewoon vanaf nu weer mee, goed?!

Kussss, Es

Veerle : goed nieuws dus :thumbup: nu positief denken :wink: nu kan het alleen beter worden :dance:

die co zouden ze beter eruit schoppen :evil: als het haar niet interesseerd is het niet haar keuze van Job :thumbdown: gelukkig heb je een goede gyn :thumbup:

eddepet : lief die foto :inlove: totaal van de kaart je kleine meid :mrgreen:

het is ook niet niets wat je meemaakt zeg :shock:

crystal : zie net dat we maar 1 dag schillen :mrgreen: heb je goed geklust in de groene zone :wink: wij wel :oops:

nu afwachten :dance: