Sorry meiden…ik zit even niet zo happy in mijn vel.
Het is een heel verhaal en ik doe een zeer beknopte versie, ik weet niet eens of ik er wel iets van verteld heb, of helemaal niets.
Ik heb 2 tantes en die hebben allebei kort geleden te horen gekregen dat ze ongeneeslijke kanker hebben. Nu is één van hen zaterdag overleden en daar hebben morgen de crematie van. Met mijn andere tante gaat het ook erg slecht.
Haat tumor is nu al ruim 20 cm groot, groeit in haar lever, haar nier en in haar urinebuis. Vorige week is besloten alle behandelingen bij haar stop te zetten en niet meer in te grijpen bij complicaties, omdat het geen zin meer heeft
Dus ik ben er wel af en toe, maar heb vaak gewoon geen zin om te reageren…
Sorry!!
Ik zie dat het lijstje niet echt meer klopt…
Maar weet zo ff niet van wie het nu wel of niet klopt.
Als het nou niet klopt bij je, wil je me dan ff een pb sturen, dan verander ik het!!
Joepie : sterkte meid :hug: weet niet wat te zeggen nu sorry :-*
Leuke foto Eddepet!
Joepie: gecondoleerd , veel sterkte de komende tijd, moet erg zwaar voor jullie zijn. Als je zin hebt, zijn we er hier voor je meid :hug:
Joepie, gecondoleerd meid…moeilijke tijd maken jullie nu door… :-
Veerle, fijn dat het vocht in je buik vermindert is! Goed nieuws!
Gelukkig gaat het beter met je! :-
ester, prachtige foto van je meisje! :inlove:
Succes in het ZH vandaag!
pco dus…wat was dat ook al weer?
Nog 1 dagje werken en dan het ik vakantie! :dance:
Joepie gecondoleerd meis!!! en heel veel sterkte de komende tijd! Kom maar gewoon weer als je er zelf aan toe bent en dat lijstje is nu ook niet het allerbelangrijkst hoor!! :hug:
Chipie, wij hebben niet zo heel goed geplezierd in de groene periode. Manlief werd ziek. Maar we plezieren nog even verder, je weet maar nooit
Ik hoop echt dat het nu raak is Chipie en dat het een gezond kindje is!!!
Esther, mooie foto van Anouk! Zo lief als ze slapen :inlove: ik weet ook niet meer wat PCO is, heb er wel van gehoord :oops:
Joepie, gecondoleerd.
Heel veel sterkte de komende tijd! :hug:
:-*
Even smerig praatje, sorry… :sick:
Had gisteren, en eergisteren, veel dikke witte afscheiding. Geen jeuk of andere klachten, en nu is het bijna weg. Voor een eisprong wel erg laat toch??
Erg veel sterkte joepie
jeetje joepie…ja dan heb je wat anders aan je hoofd begrijpelijk…sterkte :hug: …
scrat : nog 1 x slapen :dance:
crystal : wie weet had je een late eisprong
Moon : normaal zeggen ze toch slijmverlies ga je naar de vruchtbare periode toe :think: mss verlate eisprong ?
moon, een vliesachtige afscheiding waar je draden van kan trekken wijst op de vruchtbare periode rond de eisprong… dikke witte afscheiding, weet ik niet of dat wat betekent.
Chipie, ja misschien een latere eisprong :mrgreen: vanavond gaan we ook gewoon plezieren ik heb zelf nog niks gemerkt van een eisprong. Maar ik merk het ook niet altijd :think:
Even snel…Scrat heel veel succes vandaag! ik duim voor je!! :-*
Scrat duim heel erg voor je vandaag :thumbup:
Hier een updateje over de pups;
scrat : veel succes vandaag :kaars:
judith : de puppy’s :inlove: :inlove: wat zijn ze gegroeid :thumbup:
heel veel succes scrat!!!
Scrat succes vandaag!
Oh lief die pups, vooral de laatste foto smelt :inlove:
Oh die puppies!! :inlove: ze groeien lekker zeg!
hoe laat moest scrat gaan :think: ben zo benieuwd :mrgreen:
Ik ben ook zo benieuwd…kijk steeds of er al nieuws is van Scrat…