Mei 2006 stoppers!! Veerle sterkte!! Scrat, we duimen!!!

Bian : hier nog eentje hoor :wink: ik :pray: dat alles goed is voor haar.

scrat : waar ben je :think:

Hallo Allemaal,

Het is zo druk op het moment dat ik echt bijna niet achter de computer zit.

We zijn nog steeds bezig met het huis in belgie dat we graag willen kopen, daarnaast krijg ik iedere dag weer nieuwe spullen binnen in de winkel die opgehangen moeten worden en dergelijke.

En ik geef les op een sportschool waar we sinds 2 weken met een nieuw rooster vol nieuwe lessen zijn gestart! En mijn hondje is heel erg ziek geweest (maag/darm infectie). Kortom het is een gekkenhuis op het moment. Het nieuwe seizoen van de sportwereld is duidelijk begonnen!

De afgelopen weken zijn mijn vriend en ik ook een stuk minder intiem geweest dan normaal, door alle drukte! Een stuk minder kans op een zwangerschap dus.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment er ook niet zo veel mee bezig ben, dat betekent natuurlijk niet dat ik het minder graag wil!

Het is niet te doen om alles terug te lezen wat jullie getypt hebben, ik wil dus iedereen graag succes wensen, en sterkte voor degene met vervelende ontwikkelingen. :pray:

Dikke kus en knuffel Mila!

hoi mila: wat druk zeg :shock: en weet als je er niet op zit te wachten dat het meestal lukt :wink: dus mss toch binnenkort een verassing :pray: :-*

helaas meiden… ik was helemaal leeg…helaas…maar ben blij dat ik het nu weet…de arts zag zelfs dat ik morgen mijn eisprong heb…dus ga straks weer een cyclus banner maken

scrat : :hug: wat jammer :frowning:

maar als je morgen je eisprong hebt ga als de donder aan klus :wink: :mrgreen:

wie weet volgende maand … :wink: :-*

mss straks allemaal positief getest zou leuk zijn :dance: laten we maar beginnen te :pray: en :kaars: :kaars: branden :-*

Balen Scrat, maar idd, als je morgen je ei hebt: KLUSSEN MET DIE HANDEL!!! :dance:

Scrat, wat jammer meid! :frowning: ik had het zo gehoopt voor je! :-*

Mila, wat een drukte! Bezige bij ben jij!

Wie weet is het gewoon toch raak! Idd vaak als je er niet mee bezig bent…

hoe is het nu met de hond?

hahaha we zijn ook snel na het zh thuis gaan klussen…

ff testen of de banner het doet

Hoi meiden,

Ben ik ook weer ff.

PCO is dat er wel veel lege blaasjes in de eierstokken liggen, maar die nooit doorgroeien tot een mooie eicel die kan springen. Veel vrouwen hebben het, meer dan je denkt (aldus de gyn).

Verder heb ik gisteren mijn eerste spuitje gezeg, nou dat viel gelukkig heel erg mee. Heb nog geen nieuwe NOD.

Joepie; wat een rotnieuws zeg over jouw tantes. Gecondoleerd en sterkte ermee.

Moon84; die dikke afscheiding heb je juist nodig om zwanger te worden. Alleen daar kunnen de zwemmertjes in blijven hangen en naar het eitje toe zwemmen. Dus goed joh, en zo te zien ook mooi volgens jouw banner. Hebben jullie goed geplezierd?!

Judith; wat een schatjes zeg. Ik zou er bijna ook eentje willen. Weet je al welke van jullie is/wordt?!

Mila!; druk dametje ben je zeg. Wat voor een winkel heb je?! En leuk hoor, een ander huis kopen. Zou ik ook wel willen, maar manlief vindt het wel goed zo.

Scrat; balen hoor dat je “leeg” was (wat klinkt dat plastisch voor iets wat heel emotioneel kan zijn). Wel fijn dat de arts een komende eisprong heeft gezien, weet je wat je te doen staat, hi hi!!! Ja je banner doet het.

Nou ik ben weer bij geloof ik, ik heb helaas niet nog een foto van mijn meisje op mijn werk, dus andere keer maar. Tot later meiden.

Kusssss, Es

Oh Scrat wat jammer meid!! :cry: Wel fijn om te weten dat je eisprong eraan komt. Je hebt nu nog een goeie kans. :thumbup:

Mila, wat een drukte zeg. Maar zoals de dames al zeiden, juist als je er niet mee bezig bent kan het wel eens raak zijn :mrgreen:

Esther, gelukkig viel het spuitje wel mee. Lastig zeg dat PCO.

Volgens mij zitten de meesten nu weer in de wachtkamer of niet :think:

Ester, bedankt voor je uitleg over pco. ik wist niet meer precies wat het inhield…gelukkig viel het spuiten mee.

Babbel, hier ook 1 in de wachtkamer…haha geweldig zoals je dat zegt!

Pffff balen scrat :wall:

Esther : gelukkig viel het mee om zelf te spuiten :thumbup:

nog eentje in de wachtkamer :mrgreen: en nu kunnen we :kaars: :pray:

balen scrat, opgelucht dat je eindelijk meer weet, al hadden we uiteraard op goed nieuws gehoopt…

lieve pups judith!! wat zijn ze gegroeid!!!

Eddepet: redelijk veel geplezierd… maar of het genoeg is… :kaars:

Babbel: hier ook in de wachtkamer weer inmiddels :slight_smile:

Mila: wat een drukte!!! komt me bekend voor, ik las dat je ook een winkel hebt? wat voor iets? Succes in ieder geval!

We zitten allemaal dichtbij elkaar!!! Het wordt dus superspannend straks!!!

Dit wordt onze pup.bonnie gaat ze heten :mrgreen:

judith : wat een mooie naam voor een mooie pup :inlove: