Judith wat een schatje is Bonnie :inlove:
Dank jullie :mrgreen:
Ben er elke dag te vinden bij die rakkers,elke dag van 2 tot 4 uur pas ik op :inlove:
Gister was de crematie…het was heel mooi en heel verdrietig
Mijn andere tante, die ook zo ziek is, was er ook!!! Niet de hele dag, maar even een uurtje. Met de ambulance die geregeld is door mijn zus, anders kon ze helemaal niet komen, want de verzekering dekt het niet. Mijn zus werkt bij de politie en heeft gelukkig goede connecties. Ik ben zo blij dat ze erbij kon zijn!!! Die twee zijn echt hartsvriendinnen van elkaar.
Goed, we gaan er nu ff een weekendje tussenuit. ALthans, we gaan morgen en zondag komen we weer terug, maar toch ff lekker ertussen uit. We gaan naar 2 kok vriendinnetjes, met hun man en hebben allebei een dochter, net zo oud als Kim!!!
Gezellig!!! Kan ik wel even gebruiken, even ertussen uit!
ALs jullie dan ff kijken of je goed in het lijstje staat? En mij ff de juiste gegevens pb, dan kan ik daar volgende week mee aan de slag!!
Bedankt voor jullie lieve woordjes!!
(heb verder niet gelezen :oops: )
Dit lees je vast niet meer Joepie, maar wel veel plezier!
Verder geen nieuws hier, we wachten af.
Judith wat een schatje :inlove:
Joepie, veel plezier!
fijn dat je andere tante er wel bij kon zijn :-*
Joepie, even lekker ertussenuit! Geniet ervan! :-*
Ik heb buikgriep…Gisternacht begonnen…vreselijk…moest ik gister Ruben ook nog naar school brengen en weer halen…dat viel echt niet mee!
Maar goed vandaag rustig aan doen… het is weer in mijn vakantie… :roll:
Hoi meiden,
Anouk ligt ff te slapen (heerlijk hoor ff tijd voor mezelf), dus ik maak ff tijd voor jullie.
Met mij gaat het goed, verkoudheid is bijna over. Ben wel benieuwd of er nog iets uit mijn bloed en longfoto is gekomen. Dat hoor ik maandag waarschijnlijk. Verder gaat het spuiten ook heel goed, ik heb er vooralsnog geen last van.
En hoe is het bij jullie?!
Jeetje, wat zitten er weer veel in de wachtweken (jullie zijn mij voorbijgegaan, ggrr). Ik ga heel hard voor jullie duimen hoor.
Judith; wat een schatje jullie pup zeg, en een gave naam: Bonnie. Leuk dat je elke dag oppast, dan heb je ook een goede keus kunnen maken, lijkt mij zo.
Joepie: wat fijn dat jouw andere tante er ook bij kon zijn. Goede zus heb je hoor, dat ze dat geregeld heeft. Mooi stom dat de verzekering zoiets niet dekt zeg.
Veel plezier komende weekend, is altijd leuk om internetvriendinnen te zien.
Bian25; begrijp ik het goed, ben jij altijd in de vakantie ziek?! Balen hoor. Ja moeder zijn en ziek zijn gaat niet samen. Mannen daarentegen kunnen enorm ziek zijn en laten dan ook echt alles aan de vrouw over, inclusief verzorging van kind. Wij vrouwen kunnen dat niet. Goed zijn wij hè?! Snel weer beter worden hoor!!!
Nou ik ben weer bij, ga snel wat aan het huishouden doen, want met Anouk in de buurt wordt dat niet echt wat. Allemaal nog een fijn weekend en tot de volgende keer.
Kusssss, Es
ha meiden,
fijn dat het spuiten zo goed gaat esther! hopelijk is het niet lang nodig
leuk, judith dat je elke dag oppast!! zo wil je ze allemaal wel hebben denk ik :lol:
bian, balen joh, in je vakantie ziek! heel veel beterschap gewenst!
hier zijn alle symptomen weer aanwezig! vreselijk last van maagzuur 's nachts, misselijk met vlagen, en ik zit weer vreselijk onder de pukkels heb ik al jaren last van helaas, maar meestal trekt het na de menstruatie zo goed als weg. Nou als je me nu ziet lijk ik qua huid wel een meisje van 15 ofzo … we wachten maar weer af. Wordt spannend de komende weken!
Moon jij ook al pukkels,ik ook hoor,wordt er gek van.Had de pil ook tegen pukkels,dus nu komen ze weer wat terug,gelukkig niet zo heel erg.Maar merk het wel goed aan m’n huid,merk ook dat m’n haar eerder vet is,heel vreemd.
Baal er best van,jullie hebben zo onderhand weer 2 cyclussen gehad en ik zit nog steeds in de mijne van 9 weken onderhand,maar goed.We zien wel hoe lang deze duurt.Merk wel dat ik er niet meer zoveel mee bezig ben als eerst.
Begrijp me niet verkeerd,wil het echt wel heeeeeel graag hoor maar het zit niet heel de dag in m;n hoofd,was de eerste maand wel zo,misschien maar beter ook.Blijft toch elke keer weer spannend zo.
We hebben het ook erg druk met van alles,veel feesten in het weekend en nu kermis in het dorp,bijna elke dag werken ik,en in de middag naar de pups.Dus reageer meestal niet zo uitgbreid,maar als de pups eenmaal naar hun baasjes gaan heb ik weer meer tijd. :thumbup:
Ben ook nog 4 kilo afgevallen,niet dat dat nodig was maar het gebeurde gewoon,voel me er wel lekkerder bij hoor dat wel.Kan weer wat oude broeken aan die te klein waren :lol:
En nu weer heerlijk zomers weer…genieten! :dance:
Hoop dat er snel weer wat zwangeren bij komen hoor,duim met jullie allemaal mee :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En nu weer op naar de kermis
joepie : hoe was je weekendje ?
judith : hopenlijk wordt jou cyclus eindelijk eens normaal meid :hug:
eddepet : duim voor morgen :thumbup: dat alles goed is :hug:
Moon : we blijven duimen alvast
Bian : voel je je al beter ?
met mij gebeurd er iets raars :shock: het is nog een week voor mijn nod en heb net bruinverlies :eh: niet veel maar vind het toch bizar :?
heb ik nog nooit gehad,normaal als mijn nod uitbreekt is het direct rood bloed :shifty:
straks is mijn cyclus weer korter :wall:
Hallo!
Ik ben weer beter hoor! Korte buikgriep…
rare toestand weer hoor! Mijn lichaam zit me echt weer voor de gek te houden volgens mij…steeds ongi-gevoel…zere borsten…moe…duizelig en af en toe wat misselijk…Van Esmee had ik toen helemaal geen symptomen…ja op de maanden dat ik het niet was… :roll:
Ik vind het weer zo spannend! Gingen die wachtdagen maar wat sneller!
ester, fijn dat het spuiten goed gaat! Hopelijk geen gekke dingen uit je boloedonderzoek en longfoto!
Moon, spannend!! Ik heb ook al weer pukkels op de kin…
Judith, kan me voorstellen dat je er minder mee bezig bent…je cycles zijn aldoor zo lang…je kunt er geen pijl op trekken…
Chipie, bruinverlies een week voor je nod kan ook oud bloed van de innesteling zijn …wie weet!
O meiden, wat gaan we een spannende dagen tegemoet! Ik duim me suf de laatste tijd! :mrgreen:
Chipie, jij maakt het nu al spannend :shock: :mrgreen:
Judith, balen dat je zo’n lange cyclus hebt, goed dat je het een beetje kunt loslaten.
Ik duim voor alle dames hier!!!
Ik heb vandaag veel afscheiding en het is heel slijmerig… kan er draden van trekken. Dat betekent dat je vruchtbaar bent toch???
Dat zou wel betekenen dat ik een late eisprong heb :think:
Nou ja, vanavond weer plezieren :mrgreen: je weet maar nooit…
Oh jassie Scrat…wat jammer nou, we hadden zo’n goede hoop!!!
Veel sterkte ermee!! Dikke :-
Joepie, gecondoleerd met het verlies van je tante… Ik hoop dat jouw andere tante nog even bij jullie blijft. Het is zo’n #/@!# ziekte.
Chipie, het zou een innnestelingsbloeding kunnen zijn!!!
Judith, het is maar goed dat je er niet 100% mee bezig bent, want anders wordt het zo’n obesessie en dan is de lol er gauw af. (maar het is natuurlijk wel moeilijk, ik ben zelf ook niet zo’n held)
Met alle anderen is ook alles goed las ik, we zitten allemaal lekker dicht bij elkaar met de NOD he!! SPANNEND!!!
Hier alles rustig meiden. Hier nog een lichaam dat super veel symptonen geeft van een eventuele zwangerschap. Een beetje ongi-achtige kramp. Af en toe licht in het hoofd, met vlagen misselijk…en mijn gevoel geeft aan dat het echt gelukt moet zijn. Maar ik wil het natuurlijk zooooo graag.
Dan zou ik randje mei 2007 mama worden. Met Tomas was ik een mei 2005 mama…zou wel leuk zijn toch.
Aankomende vrijdag gaan we een lang weekend naar Lommerbergen. Gewoon even lekker met zijn 3-tjes (of misschien wel 4-tjes haha).
We hebben er reuze zin in. Hopen dat het een beetje lekker weer blijft!!!
Dikke :-*
Tot gauw!!
wolkje : we zullen met zen alllen ons sufduimen :thumbup: volgende vrijdag weekendje weg leuk joh.
babbel : zal en :kaars: dat het lukt :thumbup: en nu klussen meid tot ik vuurwerk tot in belgië :mrgreen:
denk toch dat het ongi wordt bij het afvegen is er al roodbloed te bespeuren :thumbdown: sorry voor de details :oops:
Babbel, als ik je omschrijving zo lees lijkt het er idd op dat je vruchtbaar bent nu…Ik heb ook weleens een late eisprong gehad…goed iig dat je gaat plezieren!
Chipie, wat raar al zo vroeg? Misschien stopt het bloeden ineens…kan ook nog een haarvaatje zijn aan je baarmoedermond…
Wolkje, lekker een lang weekend weg! Geniet ervan!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: voor iedereen!!!
nou de groene zone is voorbij…ook in de wachtkamer…weet eigenlijk niet of ik weer meteen weer zwanger wil zijn…zou er niet van kunnen genieten tot ik een kloppend hartje zie (bij voorkeur met 13 wkn)…ik vertrouw mijn lichaam gewoon niet meer…voel wel wat “rommelen” daar …tijdens ovulatie krampen gehad en dat had ik vorige keer ook en daar voor weer niet…ik zou denk ik weer elke keer spastisch gaan kijken of ik begin te bloeden…en heb daar niet zoveel "zin " in… :think:
goede morgen,
even vlug een berichtje van mij, zal de wachtkamer maar uit gaan want volgens mij breken ze door bij mij :thumbdown: de ongikrampen beginnen
nu ga ik terug mijn bedje in want Angelina vond het leuk om wakker te zijn van 2u tot 4u30 vannacht :wall: de kids zijn in school dus dan maar lekker
doen.
voor de meiden in de wachtkamer zal ik heel hard :thumbup: :thumbup: :-
babbel : hopenlijk heb je goed geklust en mogen we je binnenkort feliciteren :hug: :-
scrat : voor jou ook meid :hug: ik versta je schrik hoor meid :-
veerle : hoe gaat het met jou nu?alles goed?
Bian : nog steeds misselijk ? mss toch goed nieuws :-
Chipie, wat jammer! Echt balen dat je niet kunt vertrouwen op je cyclus
ik duim nog wel even door voor je! Misschien inderdaad een gesprongen vaatje ofzo
Wij hebben gisteren lekker geplezierd :mrgreen: dus wie weet
Scrat, heel begrijpelijk dat je er nu bang voor bent en dat je er de eerste weken niet van kan genieten.
Gewoon op je lichaam blijven vertrouwen!!!
Spannend voor iedereen die in de wachtweken zit!!!
Hier gaat het weer lichamelijk de goede kant op.
Ik dácht dat het geestelijk ook een heel eind verwerkt was, maar afgelopen week heb ik heel veel gewerkt en heb het een beetje verdrongen. Als afsluiter van de drukke week hadden we open dag + groot feest en je raad het al: op het feest ging het flink mis.
We (mijn vriend en ik) waren aan het dansen en ik ontplofte… Janken, tranen met tuiten en ik ben weggevlucht…
Na een hoop troostende woorden, de nodige knuffels en kroelpartijen, ben ik weer naar binnen gegaan, maar het was toch moeilijk.
Mijn vriend is op een gegeven moment om 2 uur naar huis gegaan, ik ben gebleven (we waren nog met 4 goede vrienden) en ik was om 4.30 uur thuis…
Soms heb ik nu even een moeilijk moment, vooral omdat Piet nu ook ziekjes is, dat maakt het emotioneel even lastig.
Meiden ik wil jullie allemaal succes wensen met de wachtdagen.
Verder ben ik niet zo lekker,dus vandaar dat ik een beetje kortaf ben.
Sorry, daarvoor maar we weten hoe het komt.
Later een uitgebreid verslag, 4 oktober krijg ik trouwens de eerste echo.
Groetjes Monique