Mei 2006 stoppers!! Veerle sterkte!! Scrat, we duimen!!!

ha meiden!

Monique: vervelend dat je je niet lekker voelt. hoort erbij zeggen ze :sick: Hopelijk voel je je snel beter. Spannend 4 oktober!!

Veerle: hoe is het met Piet? en met jou natuurlijk? dikke :hug: voor jou meid!

Babbel: spannend hoor…eindelijk weer eens goed nieuws hier…?! :lol:

Chipie: balen joh!! Hopelijk zet het niet door :pray:

Hier alles redelijk. Heb al dagen geen eetlust. Erg vervelend, moesten gisteren uit eten met familie, en ik kreeg amper het voorgerecht op. Ineens zit ik dan gewoon vol. Bah, was het maar weer het einde van de week, dan weten we meer.

Ik duim voor jullie ! :pray: :pray: :pray:

Oh ik vergeet het helemaal!

Joepie: hoe was je weekend?

Monique, vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Daarover hoef je je niet te verontschuldigen :-

spannend hoor de eerste echo! Ik had de mijne met 9 weken. Het was echt super ook al is het maar een klein boontje.

Lynn was toen 3 cm :inlove: :mrgreen:

Chipie, heeft het nu echt doorgezet?? Ik hoop het niet :-

Hier verder niet veel nieuws… Maar het wordt inderdaad wel weer eens tijd voor wat goed nieuws hier!! Nou nog een paar daagjes. ik :pray:

O wat spannend weer! De symptomen blijven maar komen…

Blijf af en toe wat misselijk…moe en af en toe ook wat duizelig…zal mijn lichaam voor een oskar-prijs gaan?

Moon, wat jij beschrijft ook…ineens vol zitten met eten…had ik vanavond ook ! we aten mijn lievelingseten notabene…Ik was gewoon al heel snel flauw van het eten…

Chipie, hopelijk zet de ongi niet door!

Scrat, kan me je angst en schrik heel goed voorstellen meid! ik heb me vaak net zo gevoeld…Tis heel moeilijk om je lichaam weer te vertrouwen… Neem de tijd alles een plekje te geven…:-

Veerle, Fijn dat je lichamelijk de goede kant op gaat meid! geestelijk duurt meestal wat langer…Tis ook niet niks wat je hebt meegemaakt…

Blijf erover praten he? En anders schrijf erover…Zo kun je alles beter verwerken… :-

monique, vervelend dat je niet zo lekker bent! :-* Spannend 4 okt de echo! Dat is al zo!

Meiden, ik duim weer verder! :-*

monique : nog een paar weekjes en dan je eerste echo wauw spannend :dance:

veerle : :hug: :-*

babbel : ik duim :thumbup: :wink:

ongi is nog nier doorgekoomen :shock: het is nog steeds bij het afvegen dat ik verlies heb :roll:

Net heb ik Piet getemperatuurd (in ieder oortje) en ene oor: 39.4 en andere 38.3, dus ik vermoed een stevige oorontsteking. Om 1.30u gaat de HApraktijk weer open en dan wil ik dat ze even naar hem kijken.

Heb net van mijn superlieve vriendin te horen gekregen dat ik 1 van haar driejarige paarden mag gaan rijden, super!!!

Gebeld met de HApraktijk en om 14.25u word ik met Piet verwacht. Gelukkig maar dat ze gelijk willen kijken wat het is.

Enige nadeeltje is, dat ik nu gezien word door de HA waar we vorige maand weg zijn gegaan, omdat ik hem niet meer vertrouw in zijn werk…

Veerle: hoe ging het bij de HA?

Piet heeft een flinke keelontsteking, hij heeft op het moment 39.5 graden koorts en nog is hij lievvv.

Hij kroelt nu heel veel en wil superveel aandacht, maar ik vind het prima!

Van de HA heb ik antibiotica gekregen en hij mag zich niet te druk maken.

Ook mag Piet lekker veel ijsjes eten tegen de keelpijn en mag hij niet te dik aangekleed in bed. Indien nodig, mag Piet een paracetamolletje tegen de pijn.

HA was poeslief en was (al dan niet oprecht) geinteresseerd in de ellende van de afgelopen maand. Da’s dan wel weer positief.

Veerle, veel beterschap voor je ventje!

En inderdaad praat (schrijf)er veel over. Je moet het een plekje geven :-*

Chipie, vreemd dat het niet doorzet… misschien toch een gesprongen adertje ofzo :think:

bleghhh ik vind het altijd zo vervelend dat wachten…

Zondag zijn we heerlijk naar Bakkum geweest. Dat was echt even zomers genieten :mrgreen:

Hier even wat fotootjes van mijn moppie :inlove:

Hoi meiden!!

Ik heb net alles gelezen…maar het is teveel om te reageren! Sorry!!!

Maar, het weekend was echt onwijs leuk!! Foto’s kunnen jullie bekijken bij de april 2005 moppies, pagina 17 en 18 in het showforum!!

Ik heb geen pbtjes gehad…ga zo wel ff kijken of jullie banners overeenkomen met mijn lijst!!!

:-* :-* :-*

Joepie: fijn dat je het zo leuk hebt gehad! :-

Babbel: wat heb je toch een mooi meisje!! Leuke foto’s :inlove:

Veerle: veel beterschap met Piet :-

Chippie: hoe is het nu? Nog steeds niet ongi? M’n duimen draaien weer overuren!!! :thumbup: :thumbup: :pray:

Bian: praat me niet van de verschijnselen, jij bent niet de enige!

Bij mij is het deze maand erger dan ooit! Ik heb ook echt zo’n zwaar gevoel in m’n onderbuik. Ook af en toe krampen en echte ongi-buikpijn. M’n borsten doen pijn en m’n tepels zijn ontzettend gevoelig. Ik heb vaak last van hoofdpijn.

Nog een hele week wachten, wat wordt je daar toch gek van!!!

Het is natuurlijk nog wel heel vroeg om zwangerschapsverschijnselen te hebben, ik had ze het afgelopen weekend al!!

Zou het…

:pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

babbel : weer mooie foto’s van je moppie :inlove: :inlove:

joepie : fijn zeg dat je weekend goed gelopen is :thumbup:

Angel : zal harstikke hard duimen voor je :thumbup: :thumbup:

veerle : wat sneu zeg voor Piet :frowning: maar hij mag nu lekker ijsjes eten :drool:

Moon : ik duim hard mee voor je :thumbup: nog een paar daagjes :dance:

hier blijft het met oud bloed verlies niet veel maar toch vervelend,al die tijd met luchtkussens rondlopen is geen pretje :thumbdown:

ik ga ervan uit om naar de volgende ronde te kijken :?

Hee meiden,

ff snel een berichtje van mij. Vanmorgen moest ik namelijk bij de gyn zijn, controle na 7 dagen spuiten. Helaas voor mij, er was nog geen enkele activiteit te zien. Nu moet ik weer 7 dagen dezelfde dossering spuiten en dan weer voor controle.

Verder vroeg de gyn of ik geïnteresseerd was ik de uitslag van het zaadonderzoek. Natuurlijk, domme vraag!!! Maar het was goed, tuurlijk kon het altijd beter, maar het was goed. In totaal waren er 270.000.000 zwemmertjes ingeleverd en daarvan waren 90.000.000 goed tot zeer goed. De rest deed niet veel of zelfs helemaal niet. Maar het was goed. Manlief ook weer gerust.

Mijn bloedonderzoek en longfoto was niets mis mee. Aan de ene kant fijn, maar toch ook weer balen, want dan wordt er niets gedaan. Nou de volgende keer dat ik weer verkouden ben, ga ik weer naar de huisarts.

Jeetje wat zitten er veel in de beruchte wachtweken, veel succes meiden en laat je niet gek maken door wat je voelt/denkt te voelen.

Scrat; ik denk dat jij nooit echt kunt genieten die eerste paar weken, tot je een kloppend hartje hebt gezien op een echo. Maar gelukkig kunnen ze dat met ongeveer 7 weken al zien, en aangezien je pas met 4 weken weet dat je zwanger bent, hoef je maar?!?! 3 weken zeer ongeduldig af te wachten. Hopelijk ben je gewoon snel superzwanger en gaat alles goed.

Veerle; gelukkig kon je met Piet snel bij de huisarts terecht. En is het nu ook duidelijk wat het is. Veel sterkte met hem hoor!!! En wat die paracetamolletjes betreft, moet je gewoon doen, al is het maar om hem (en dus jullie ook) lekker te laten slapen. Zolang je geen overdosis geeft, of elke dag week in week uit zo’n ding geeft, kan het echt geen kwaad (aldus mijn huisarts toen Anouk een keer goed ziek was).

En gaaf dat je dat paard mag gaan rijden, foto’s!!!

Babbal; lekker ding is Lynn zeg, echt een schatje!!!

Joepie; fijn dat je het naar je zin hebt gehad, ff lekker genieten. Ik heb nog steeds geen NOD, maar dat duurt hoop ik niet lang meer. En mijn voordeel is dat ik dan nog maar 2 weken in spanning zit.

Nou ik ga maar stoppen, snel de was wegstrijken en dan wordt Anouk al weer wakker. Nou geloof mij, computeren met zo’n peuter om je heen, da’s geen pretje, maar wel lief.

Kusss, Es

ha meiden.

het gaat hier even niet zo leuk vandaag. we hebben drie katten, en sinds we een paar maanden geleden hierheen verhuisd zijn, kunnen ze ineens niet meer naar buiten ivm een drukke weg voor de deur. Uit protest plast er een steeds naast de kattenbak. Zó smerig… ben net naar de dierenarts geweest, voor de zekerheid, maar het is dus niet te wijten aan haar gezondheid. Nou heb ik net mijn schoonouders gebeld (die al 2 katten van haar nestje hebben, haar kinderen zeg maar) en daar mag ze naartoe. kan haar morgenochtend brengen :cry:

sorry voor m’n gezeur hoor…

lees later even bij meiden

moon, weet je zeker dat het uit protest is??

één van onze katten ging toen we verhuisd waren opeens steeds op ons bed plassen.

Later bleek dat hij het niet eens was met waar de kattenbak hadden neergezet…

Hij heeft er nooit meer wat naast gedaan.

sterkte meid, een kat wegbrengen is ook zoiets als een familielid wegbrengen :cry:

Moon : ik ben eens met wat crystal zegt :wink:

hier is de :evil: :evil: uitgebroken :thumbdown:

Babbel & Chipie: Balen Chipie!!! Op naar de volgende ronde dan maar weer hé :eh:

Dat over mijn kat: het is echt uit protest, de eerste maanden deed ze het niet, en ze plast alleen naast de bak, :roll:

Ga dr straks naar mijn schoonouders brengen, ben benieuwd of ze haar kittens gelijk herkent.

Hier nog geen tekenen van een naderende ongi, zegt niks natuurlijk. Nog steeds een vol gevoel en de pukkels worden weer wat minder…

Eddepet: gelukkig dat alle onderzoeken goed waren! lukt het een beetje dat spuiten?

Moon : sterkte meid :hug:

ik wordt gek hoor hier,nadat ik mijn berichtje hier heb gezet is ongi weer weg. zo vlug hij kwam zo evenvlug was het weer weg :eh:

Er is dus nog hoop Chipie!