al moet ik zeggen dat geen symptomen heb, gewoon wachten en wachten en wachten en …;. :roll:
Moon : hoop doet leven hé :mrgreen:
ik duim voor je dat het wegblijft Chipie!
M’n man hier zegt net: ‘Jij moet toch ongesteld worden het weekend?’ uuh, ja… 'Onmogelijk!! Je bent normaal altijd hartstikke chagarijnig vantevoren!!"
Van je man moet je het hebben… :mrgreen: We zien het maar positief
Het wordt spannend de komende dagen voor veel meiden hier ! :thumbup:
whoahahahahhaha Moon je hubbie zijn opmerking :thumbup:
ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat ze uitblijven en dat je daarvoor 2 dikke strepen op je test krijgt :-*
wanneer doe je je test?
mss samen afspreken om hem te doen :think:
Chipie, wat een gedoe zeg met die ‘ongi’… misschien moet je er maar vanuit gaan dat het een ongi is dan ben je niet teleurgesteld of als je test heb je echt 2 hele dikke strepen!!!
Moon, geweldig zeg die opmerking van je man. Ik hoor veel vaker: ‘jemig he, moet je ongesteld worden?’ :roll:
Over 5 daagjes mag ik testen… maar ik wacht wat langer. Omdat dit mijn kortste cyclus is.
babbel : al symptomen ?
als dit moest mijn ongi voorstellen :shock: dan was dit echt niet vet hoor :mrgreen: we zullen zien
geduld is een mooie zaak :liar:
Mijn langste cyclus is 31 dagen, dus dan zou ik maandag moeten testen, de laatste keer 29. Ik denk dat ik, als ik echt geen symptomen van een naderende ongi krijg (altijd migraine, een paar dagen vantevoren) dat ik dan zondag test…
haha Babbel, ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben tegen wie ze dat zeggen. Mannen ! :think:
chipie; ik hoop het voor je, wie weet ben je wel gewoon lekker zwanger…
Hallo allemaal,
ooooooooooooooooooooooooooooh het komt steeds dichterbij!!!
Ik kan eigenlijk gewoon niet wachten om te gaan testen.
Maar ik voel gewoon dat het “raak” was deze maand. Ben gewoon 95% zeker!!! Ik had bij de flairsite laten pendelen en er kwam toen uit: september 2006 zwanger van een jongen!!!
Maar er moeten nog wel een paar dames mee naar de mei-mama’s hoor!!!
Ik heb net Tomas opgehaald van het kdv. Hij is ziek en heeft hoge koorts, dus mijn kleine manneke ligt nu lekker in zijn bedje.
Moon, spannend he!! Laat de migraine maar lekker wegblijven!!!
Balen van jullie kat…blijft ze nu voorlopig bij je schoonouders?
Chipie, het kan nog gewoon hoor!!! Jij gaat gewoon mee naar mei-mama’s 2007!!!
Babbel, kun je echt langer wachten dan 5 dagen??!!
Wat een geweldige foto’s van Lynn, echt een moppie!
Eddepet, wat fijn dat er een hoop zwemmers waren
Wel balen dat er nog geen activiteit te zien was…geduld is een schone zaak, maar niet altijd even leuk!!
Angel, jij hoeft ook nog maar even…SPANNEND!!
Joepie, wat fijn dat jullie weekend leuk was. Heb je je gedachten even op wat anders kunnen zetten??
Veerle, veel beterschap met Piet. Hoe is het nu met hem??
Bianca, en en en en …jij moet nog 2 dagen??? Is er al wat te ontdekken!!!
Judith, hoe is het meid, hoe is het met je cyclus??
Scrat, hoe is het met jou? Ik kan me voorstellen dat je eerst echt zekerheid wilt. Sterkte meid!!
Monique, spannend zeg…voor je het weet is het 4 oktober!! Hoe voel je je nu? Heb je last van kwaaltjes??
Nou meiden ik hoop na ons weekendje hier terug te komen met héél goed nieuws!!! Tot gauw maar weer.
Dikke :-*
Wolkje: arme Tomas, beterschap voor hem! Spannend he, ik tel ook de dagen af… Heel veel plezier het weekend, enne, goed nieuws brengen als je terugkomt hoor!
Hallo!
Wat spannend hier zeg!
Chipie wat een rare toestand met jou ongi…zou het dan gewoon raak zijn?
Wolkje, volgens mij zijn hier meer meiden die volgens de pendel deze maand zwanger zouden zijn…
Jij dus…volgens mij Joepie, Babbel ook en ikzelf…
Ik voel van alles…vanmiddag toen ik Ruben naar schooll bracht kreeg ik toch buikpijn! ik dacht ok…ik ben nu ongi…Doe ik de knoop van mijn broek los is het over… :shock: wat ik daar nu weer van moet denken…
Ik kan ook haast niet wachten om te testen…Ik hoop zo dat het raak is nu…We hebben iig ons best gedaan… :mrgreen:
ik zou volgens de pendel deze maand ook zwanger zijn van een jongen… zou natuurlijk leuk zijn, maar ik geloof er niet zo in eerlijk gezegd…
die pendel :thumbdown: bij mij kwam uit :
geen kids meer :shock:
no way i want more than 4 kids :inlove:
haha Chipie, welnee hoor, er komt er vast eentje bij
waar zit die pendel ook al weer?! En moet je je daar helemaal voor aanmelden?! Want dat wil ik niet hoor, weer een login en wachtwoord.
Maar ik ben eigenlijk wel weer benieuwd wat mij te wachten staat.
Groetjes, Esther
Ester, voor dat pendel-gebeuren moet je je idd registreren, net als hier…
flair punt nl
Ik neem het ook met een korreltje zout hoor…een kennis van mij zou in november zwanger worden…maar die is het dus deze maand al!
Ik zou volgens de pendel in maart 2007 zwanger zijn van een jongen, maar heb inmiddels dus al een mk van een tweeling gehad…
Én mijn astrologe zegt dat er een meisje komt en dat ik me er niet druk over moet maken, dus ik ben bezig mijn moed weer bij elkaar te sprokkelen om er weer voor te gaan…
Die pendels, daar geloof ik niet zo meer in… dan ga ik liever op mijn eigen buikgevoel af en op mijn astrologe.
Groot gelijk Veerle, daar heb je veel meer houvast aan.
Gaat het een beetje met je?
Nou ik kon niet wachten tot na het weekend, dus
wij hebben net maar even een testje gedaan…
ZWANGER
Het was nog een duidelijke plus ook dus ECHT zwanger.
Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk, maar
volgend jaar mei een broertje/zusje voor onze
kleine vent…Ondat de cyclus een beetje onregelmatig
was de afgelopen tijd gokken we op eind mei, maar
we wachten even af.
Moet het allemaal wel goed gaan natuurlijk…
Ik moet nog iedere denken aan veerle en scrat…
Dikke :-*
Wolkje van harte gefeliciteerd meid. :dance:
Hier nog steeds behoorlijke klachten dus ik laat het hierbij.
Monique
wolkje helemaal in de wolken :mrgreen: proficiat meid :-* wauwie zeg :thumbup: