Mei 2006 stoppers!! Veerle sterkte!! Scrat, we duimen!!!

Het heeft toch doorgezet hoor!!

Dus we gaan weer voor de volgende ronde…ik heb wel vanmorgen een vrij groot stolsel verloren, waarbij ik het gevoel kreeg van: zie je, er was toch iets…

Maarja, het heeft gewoon even niet zo mogen zijn!

Joepie, wat jammer meid… :-*

Wolkje, sterkte met de pijn!

wolkje : hopenlijk is de pijn vlug voorbij :-*

joepie : wat sneu voor je :thumbdown: op naar de volgende ronde :dance:

scrat : hoe gaat het met jou nu :?:

oh wolkje wat pijnlijk!! Gaat het een beetje? hopelijk is het snel weg!

Jammer Joepie, op naar de volgende ronde !

blegh wolkje!! ik hoop dat het snel over is! (ik ben zoooo bang voor de tandarts :silenced: )

jammer Joepie… ik heb ook wel eens het idee gehad dat het niet een gewone ongi was… maar ja. Nieuwe ronden nieuwe kansen

Ja, ik heb het liever zo dan dat ik positief test en een paar weken in de veronderstelling ben dat ik zwanger ben en dan nog is een mk krijg…

Ik vind het nu natuurlijk ook superjammer…maar het is wel makkelijker zo.

Ik heb ook megaveel buikpijn…wat ik normaal ook niet echt heb…

:cry: jammer joepie

ik wil even Joepie sterkte wensen, jammer dat het deze ronde niet raak was

Over een uurtje vertrek ik naar het ZH om gecurreteerd te worden. Mijn moeder is gister geopereerd en nu liggen we vandaag dan samen op 1 kamer. Beetje wrang zo, maar hopelijk toch gezellig.

Veerle, mocht je dit nog lezen: heel veel sterkte vandaag :cry:

Wat wrang inderdaad, wat is er met je moeder als ik vragen mag?

Succes meid

Veerle, weet niet of je dit nog lest, maar heel veel sterkte vandaag…dikke knukkels voor jou… :-*

veerle : veel sterkte meid :-*

veerle sterkte zet ´m op :pray: dat alles goed gaat.

hier nog steeds :sick: duizelig etc :**: is volgens de vk een goed teken dus :thumbup: moet zo bellen voor een intake en daarna wordt ik naar het zh doorverwezen

scrat :zal hard duimen dat alles in orde is en dat je eindelijk kunt genieten :pray:

Veerle heel veel sterkte en dikke :-*

Scrat, ik blijf duimen voor je!!! :thumbup: :thumbup:

heb een goed gevoel dus heb de banner maar weer aangemaakt…hoop dat alles goed is met veerle :frowning:

scrat weet je al wanneer je mag voor een echo :?:

Heee meiden,

Ik ben weer in 't land. Heb niet veel tijd nu, kom dan ook later terug.

Maarre wat lees ik toch allemaal vervelende dingen …

Veerle; vreselijk zeg, veel sterkte de komende dagen. Hopelijk heb je niet veel last van de curretage.

En de rest die allemaal ongesteld geworden zijn, balen zeg.

Scrat; toch positief, nou dan ben ik positief met je mee hoor.

Ik moet vandaag nog 1 pilletje Provera en dan wachten op een ongesteldheid, dan op dag 3 een echo en prikinstructie. Dus momenteel zit ik tussen 2 cyclussen in.

Tot later meiden,

kussss, Es

Hee Eddepet!

Hoe was Disney?? We kunnen hier wel wat vrolijk nieuws gebruiken zoals je inderdaad gelezen hebt :frowning:

Scrat: al meer nieuws over een echo?? :thumbup:

dinsdag voor een intake bij vk en dan moet zij nog een afspraak maken…god je moet wel geduld hebben hoor!!! Hij wordt steeds bij mij getest…doe wel even een zwn test zaterdag…maar ik voel me net als voo de “mk” zelfs meer

zijn die wel normaal daar in nederland :doh: kun je niet via de spoedeisende diensten :?:

hier in belgië kun je gaan wanneer je wilt,leve belgië op dit gebied :dance:

eddepet : heb je foto’s van disney :?: ben niet nieuwsgierig hoor :liar: