Nu was mijn cyclus 31 dagen, dus daar ga ik maar vanuit en ik ga niet meer van tevoren testen!!!
ah wat jammer joepie…inderdaad pas 5 dagen na nod voor het eerst…anders word je alleen maar teleurgesteld…hier alles nog hetzelfde…ga van de week de vk bellen voor een afspraak vanaf vrijdag zit ik in de 8e week…
En nu gaan we duimen voor Babbel
Oh Veerle wat erg!! ik schrok ook van je berichtje!!
het spijt me zo voor je meid!! :-*
Scrat! ik was blij verrast te lezen dat er misschien nog hoop is
Joepie, wat jammer!
helaas hier zijn gisteren de :evil: gekomen. na een cyclus van 24 dagen :shock: vorige maand ook al. ik neem nu ook een kortere cyclus van 24 dagen… dan wacht ik langer met testen als ik niet ongi wordt.
NOD 19 sept
Joepie, Babbel, wat jammer! :-* :-*
Zal dan nu de voorspelling van de pendel uitkomen? Bij jullie kwam er toch ook september uit?
joepie : wat sneu zeg op naar de volgende rond dan maar :dance:
Babbel : ook niets,mss wij beiden terug op dezelfde tijd :?:
scrat : wij blijven duimen voor je :thumbup:
wie weet wanneer ik in de vruchtbare periode zit :oops: ik geraak er niet uit met die banner :?
chipie, stuur je even een pb…
Bian wil wel maar met wat :think: de banner vanonder is de nieuwe :dance:
dacht 33 dagen cyclus
Bian : dank je voor je pb tje :-* volgens de … heb ik mijn ovu op 4/9 :dance:
Nou, schiet mij maar lek…nu lijkt het wel alsof ik helemaal niet ongetseld ben geworden :?
Ik verloor vanmorgen rozig slijm, dus ging ervan uit dat het beginnen zou…maar het is nu weg…dus wel dat slijm de hele ochtend tot net, maar geen enkel druppeltje rood helder bloed :? :? :?
Ik weet het niet meer…misschien dat het wel gewoon nog doorzet…of niet…
In ieder geval gaan we nu…Kim naar mijn ouders brengen en wij gaan lekker uit eten :dance:
Spannend Joepie, misschien wel een innesteling :think:
spannend joepie : ik ga duimen dat de ongi uitblijft en binnenkort een posi test :dance:
foto’s van ons uitstapje gisteren :dance:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=922612#922612
Joepie: je leest het vast niet meer,maar veel plezier vanavond, m’n duimen draaien weer overuren, spannend hoor! :thumbup: :thumbup:
Babbel: balen meid, op naar de volgende ronde!
Chipie: leuke foto’s!! Leuke meiden heb je hoor!
Moon : dank je voor het compliment :-*
zie net dat we maar 1 dag verschillen voor ons niet ongi dag :dance:
Inderdaad Chipie! Vanaf 16 september wordt het weer spannend voor veel meiden hier.
Joepie & Scrat : !
Chipie, leuke foto’s! Mooi stel kids heb je zeg!!
Joepie, klinkt als innestelingsbloedinkje…spannend! Duim ik weer verder!
Joepie, dus het kan nog
Oooooh Joepie wat spannend!!!
Ik heb net mijn verstandskies laten trekken, het trekken was pijnloos maar de verdoving begint nu uit te werken AU AU AU AU AU!!!
Meiden ik kom straks nog wel even kijken!!!
Groetjes