Mei 2006 stoppers!! Veerle sterkte!! Scrat, we duimen!!!

moon heb 90% van de tijd oud bloed (bruin) 10% komt er rood bloed af en toe en dat is iets heftiger dan het bruine …zit sinds ik thuis ben alleen maar te huilen…ben zo bang :cry: en heb een opgezwollen buik allemaal gas of zo bij mijn darmen maar heb nog steeds een hoge temp vanochtend zelfs 37.8 gisteren 37.6 en af en toe misselijk, gevoelige borsten en een zwangerschapsstreep heel vaag en die had ik 2 dagen geleden nog niet…licht in mijn hoofd etc

Scrat,



Ik heb toen ik zwanger was van Tomas ook ong. 1 1/2 week lang

bloed verloren!!! Ook vaak gebeld en iedere keer kreeg ik te horen,

we kunnen nog niets voor je doen…



Meid het komt allemaal goed hoor!!! Je hebt wellicht een héél gevoelige baarmoedermond. De haarvaatjes bloeden waarschijnlijk wat sneller bij jou!!!



Suc7!!!

Jee scrat rot dat afwachten hoor :pray: duim voor je.



Hier nog wat puppie foto’s :inlove:







Judith : :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:cry: ben vanaf gisteren erg aan het vloeien als een gewone ongesteldheid…ik bereid mij op het ergste voor maar zekerheid heb ik pas bij de echo over 2 weken :frowning:

Oh Scrat wat erg voor je meis… :cry: heb je geen krampen erbij? :pray:

ja een beetje giesteravond was het erger maar heb nog geen vruchtje kunnen ontdekken…hoop dat het snel voorbij is…

:cry: :cry: :cry:

scrat : een dikke knuf van me :-* veel sterkte :cry:

de ha zegt dat ik weer meteen zwanger mag worden…dus dat is een plus punt en ik weet nu dat ik vruchtbaar ben in ieder geval…maar weet mijn cyclus nu niet meer vanaf wanneer moet je gaan tellen? vanaf dinsdag toen het begon en pas gisteren toe het heftig werd. monique-je jij hebt hier “ervaring” mee hoe heb jij dat gedaan?

hallo!



Chipie, was je dochter gister 6 geworden? Gefeliciteerd!



Esther, veel plezier in Disney! Wat een gedoe met de medicijnen en verzekering! Hopelijk is het snel raak meid!



Mila, leuk vooruitzicht verhuizen! Kunnen jullie samen wat moois opbouwen!



Judith, prachtige foto’s! :inlove:



Scrat, wat vreselijk meid! Sterkte! :-* Is het nu zeker dat je een MK hebt gehad? Ben je bij de ha geweest? Vind het zo erg voor je! :cry:



Ik heb ook meerdere miskramen gehad in de loop der jaren. Ik wachte dan gewoon de volgende ongi af. Bij de een is de cycles direct weer op regel. Bij een ander is ie ontregeld. We probeerden wel gewoon weer in de tussentijd. En ik ging mijn eisprong proberen op te sporen met de thermometer. En wat ik zelf altijd doe is nog een test na een weekje om te kijken of de hormonen uit mijn lichaam zijn. Of al minder zijn.

Als je de volgende maand dan weer een positieve test in handen hebt weet je iig zeker dat het niet nog van de vorige zwangerschap is…

Bian : neen hoor die nu nog 6 jaar is wordt op 24/11 7 jaar snap je em :wink:



ik heb al van alles meegemaakt :roll:


  • voor ik wist dat ik zwanger was van mijn oudste had ik een cyste die op springen stond en dat deed verschrikkelijk pijn ,kon niet meeer lopen.

    tijdens de echo hebben ze gezien dat ik 9 weken zwanger was/ben.

    spoedoperatie.


  • dan daarna zwanger van een 2ling waarvan ik niet op de hoogte was/verloor de moederkoek en curetage volgde erop.


  • zwanger van de 2 de kreeg ik een niersteentje met een aanval op 11 weken maar heb er de ganwe zwangerschap ermee rondgelopen want ik weigerde iedere ingreep.tijdens het vrijen veel bloedverlies.geb.op 37w


  • weer een MK net 3 dagen voor mijn verjaardag aan 7 weken.


  • zwanger van cassandra ook bijna verloren aan 11 weken omdat de placenta lichtjes aan het afscheuren was platte rust voor 5 weken er zat ook achter de embryo de bloedklontertje waarin de risico zat als die afkwam dat ik de beeb kwijt was dan met 27 weken terug platte rust,

    zat al met 1cm en totaal verweekte baarmoederhals :shock:geb.op 36w.

    Moet er ook wel bij melden dat ik in die 5 weken : bloed verloren heb gemengd met bruinbloed,dus het waren bangelijke tijden.


  • daarna 2 mk’s binnen 5 maand.


  • zwanger van Angelina zonder problemen tot aan 29 w daarna moest ik het rustiger aan doen wegens verweekte baarmoederhals en nadien de cm kwamen uit het niets :mrgreen: geb.op 37w.





    nu ben ik benieuwd wat ik deze keer ga meemaken :wink: als het eens weer zover is :mrgreen:

Oh Scrat…nee… :cry: :cry: :cry:



Ik zou uitgaan van de dag dat het echt begonnen is…gister dus.



Maar is het al zeker een mk dan?



Zeg maar wat je wilt met het lijstje…ik moet zo weer naar school, maar dan kijk ik vanavond wel even of ik je moet veranderen in het lijstje…en ondertussen blijf ik duimen dat het goed is…al moet ik zeggen dat het niet goed klinkt :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Maar,de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!

scrat : ik hoop voor je dat er nog wonderen bestaan :-*

Scrat ik vind het hartstikke naar voor je, ik weet niet of je een miskraam hebt gehad, ja of nee.

Ik ben gaan tellen vanaf de dag dat ik die mk kreeg.

Dus zodag begon ik een beetje te vloeien en snachts erger.

De verloskundige zei tegen mij dat dat klein beetje vloeien moest meerekenen.



Ik :pray: voor je dat het niks is :-*

OOOOOOOh Scratt :cry: :cry: :cry:

Sterkte meid!!!

Ben heb voor Tomas de winterkleding gescoord!!!

Ik heb de H&M en de WE helemaal leeggekocht!!!

Ik had dinsdag ook al een Tom-Du party en heb daar

1 broek en 3 shirts gekocht!!! Dus voorlopig helemaal

niets meer uitgeven want ik heb de rekening behoorlijk

geplunderd. Had wel de kaart van hubbie bij me dus ik

kon even tekeer gaan (haha)!!! Ze hadden bij de hennis

ook een heel gaaf postieshirt, kon hem NIET laten hangen!!

(hoe bedoel je positief denken!!!)



Onze plezierweek begint eerdaags dus we gaan ons best doen!!!



Tot gauw

Groetjes

wolkje : je hebt je echt goed laten gaan :mrgreen:

zal duimen volgende week :thumbup: :pray:

Oh Scrat, nee hè :cry: :cry: :cry:

Heel veel sterkte ermee!

Groetjes Angelique :-* :-*

Angel, balen dat je ongi geworden bent! :-*



Chipie, ik snap em. :wink:

Jij hebt ook al veel meegemaakt zeg!



Wolkje, goed geslaagd dus! De kast van Thomas is iig vol! :mrgreen:



Nou ik zal hier de stofzuiger er even doorhalen (derde x vandaag) overal al weer koekkruimels…