Mei 2006 stoppers!! Veerle sterkte!! Scrat, we duimen!!!

Scrat: meid wat vreselijk voor je!!! Ik had zo gehoopt dat het goed zou gaan meid, Ik wil je heel veel sterkte wensen!

:-*

wolkje, heerlijk he dat shoppen!!! 'k moet even wachten totdat m’n beursje weer wat groter is :mrgreen:



Joepie, bij jou wordt het spannend he!!! al tekens van naderende ongi? (ik hoop natuurlijk van niet!)



Chipie, leuk om je zwangerschapsverhalen te lezen! Phoe… niet allemaal niks hoor!!! Maar je hebt wel allemaal prachtige meiden :inlove:

enne mijn zwangerschapsverhaal ken je natuurlijk al :lol:

Ik heb nu al 2 dagen een zeurderig gevoel in mijn buik…vanmorgen werd het erger, alsof ik ongesteld ging worden. Normaal als ik ongesteld moet worden krijg ik die pijn en ben ik binnen een half uur ongesteld, maar dat is nu dus niet het geval. Na een uurtje was het erge weer minder en nu voelt het nog steeds als een zeurderig gevoel. Ook voelt mijn onderbuik alsof mijn broek veelste strak zit…terwijl dat niet zo is. Ik heb veel meer afscheiding dan normaal en het is heel slijmerig.



Dus dat zijn allemaal goede tekenen…ik heb testen waarmee je 4 dagen van tevoren mee kunt testen…dus ik zou vandaag kunnen testen, dat heb ik dus ook gedaan…maar die was negatief.



Ik weet alleen niet precies…ik voel altijd mijn eisprong, maar die pijn die ik dan heb duurt een hele dag. Dat had ik op zondag. Om een uurtje of 16.00uur was het begonnen en maandagochtend had ik het nog steeds…dinsdag heb ik het ook nog even gehad, dus wanneer ik nu echt precies mijn eisprong had, weet ik niet zeker.



Ik denk dat ik zaterdag weer ga testen!!



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

joepie zal heel hard voor je duimen :thumbup: :-*

Joepie, spannend!! Ik duim voor je! :pray:

ooooooh spannend Joepie!!



ik heb ook die testen waar je 4 dagen voor je nod al kunt testen… ik koop volgende keer gewoon andere… :roll: ik kan me met die dingen niet inhouden… ik weet nu al dat ik ook te vroeg ga testen :oops:

Babbel : ik zal duimen voor je :wink: :-*

Scrat, hoe is het nu met je meis??



Joepie, morgen testen!!! wel gelijk vertellen he :mrgreen:



ik voel me eigenlijk helemaal normaal. Heb alleen last van obstipatie :? maar ja dat heb ik wel eens vaker…

Babbel, voor jou ook spannend! Ik duim voor je!!



Obstipatie…ik had het na de bevalling van Esmee zo erg…Toen moest ik er echt iets voor hebben…Microlax…vreselijk was dat! Ik heb me toen voor het eerst gevoeld zoals veel bewoners in het vp-huis zich regelmatig voelen…

nog een beetje emotioneel…vraag mij af wanneer het vruchtje komt heb nog niets kunnen zien alleen bloed en 2 * een kleine stolsel…

@Bian25 wrote:

Babbel, voor jou ook spannend! Ik duim voor je!!



Obstipatie…ik had het na de bevalling van Esmee zo erg…Toen moest ik er echt iets voor hebben…Microlax…vreselijk was dat! Ik heb me toen voor het eerst gevoeld zoals veel bewoners in het vp-huis zich regelmatig voelen…




ik had het tijdens de zwangerschap van Lynn vaak. Maar ik moet altijd wel een beetje op mijn eten en vooral drinken letten :roll:

Na de bevalling had ik er ook erg last van :?



Scrat, vervelend zeg. Als het er dan toch uit moet komen, dan hoop ik dat het snel gebeurd :cry:

Scrat: meid wat vervelend, heb je pijn? idd wat babbel zegt, als het dan toch moet komen, dan hopelijk snel :cry:



Babbel & Joepie: spannend meiden, ik duim voor jullie hoor ! Morgen laten weten hoor!!!

het gekke is dat ik geen pijn heb…het bloeden wordt minder…en de zwangerschapsverschijnselen komen langzaam aan weer terug(misselijkheid) lijkt het…heel raar tem p is nu 37.5 dus iets minder (0.1)…wil voor de zekerheid in de “8e week” een echo laten maken of het wel weg is…

Oh Scrat…als je geen pijn hebt…dan is er hoop!!



Moeilijk hoor…want zwangerschap en bloedverlies, dat hoort eigenlijk niet samen hè.





Jeetje, wat een onzekerheid voor je. Ik wil aan de ene kant heel positief voor je blijven…maar straks is het wel mis en dan is de teleurstelling zo groot. Aan de andere kant kan je er natuurlijk ook niet gelijk van uit gaan dat het wel mis is…al is dan de verassing wel groot als het goed blijkt te zijn…



Ik hoop gewoon dat je een mooi wondertje in je buik hebt :pray: :pray:



Heb je al een afspraak gemaakt voor een echo?? En met 8 weken kan dat zei je…wanneer is dat??

Oh scrat, wat een onzekerheid!! Over een week nog maar eens testen? en idd een echo. Ik hoop zo, ondanks alles dat het gewoon goed gaat :pray:

vandaag precies 6 weken dus over 1/1/2 week een afspraak maken…ga ervan uit dat het er niet meer is…maar ik ben zo duizelig vandaag :roll:

Scrat, er is nog hoop! Ik duim voor je datalles goed is!



Ik ben vanmorgen bij de ha geweest. Had al een week erg last van mijn benen…vocht erin en erge pijn…Vanmorgen toch maar gebelt…Kon haast niet meer lopen…Ik was zo bang dat er iets ergs was…

Nu blijkt dat ik mijn benen zwaar overbelast heb…ik heb zoveel zware diensten gedraaid afgelopen weken…daar moet het haast wel van komen…

Maar goed nu moet ik dus rusten en de benen hoog…

Moets het weekend werken…heb me dus ziekgemeld…bah niks aan…

Hoi,



Zouden jullie me van het lijstje op de eerste pagina willen verwijderen?



Wij zijn nl. gister naar het ZH geweest voor een echo en daar bleek dat ik 2 lege vruchtzakjes heb, met grootte ca. 8 weken.

Het zit dus helemaal mis en volgende week word ik gecurreteerd.

Oh Veerle :cry: :cry: :cry: jeetje, wat erg :cry: :cry: :cry:



Ik zal het zo snel mogelijk doen, zit alleen nu op een andere computer, waar ik dat niet kan veranderen…



Sterkte :-*

Oh Veerle !! Wat vreselijk !! Schrok me rot toen ik je berichtje las meid! Ik wil je heel veel sterkte wensen :cry: