Veerle, wat raar dat je een positieve ovu-test had…het zou wel kunnen toch dat er weer een eisprong komt?
En gewoon doorgaan met miepen hoor! Ook daar zijn we voor! :-*
Babbel, hier ook weinig geklust…Esmee lag in het ZH…Ik heb dar 4 nachten geslapen…Johan en ik wisselden elkaar steeds af overdag…we zagen elkaar amper…
Esmee is zaterdag uit het ZH gekomen…Zondag nog gepleziert…heb daar in de buurt ook mijn ei gehad…maar dat kan net zo goed op zaterdag als op maandag geweest zijn…
Ik denk het niet deze maand…zou wel heel toevallig zijn…
Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit…we wachten weer af…
Ester, succes bij de gyn morgen! Ik duim dat er wat aan de gang is daarbinnen!
Vervelend dat je een rotdag op het werk…het geluk bij zulke dagen is dat ze voorbij gaan…
Esther, wij hopen ook heel hard dat we niet op vakantie kunnen
Balen dat je zo’n rotdag hebt gehad. Die horen er af en toe ook bij.
Bian, 1x klussen kan genoeg zijn… ik duim voor je dat het moment goed was
en ook voor mezelf nog ruim een weekje wachten. Ik denk dat ik volgend weekend wil gaan testen, als ik nog niet ongi ben.
Ik merk verder eigenlijk helemaal niks, ik heb helemaal nergens last van. Ik ga er vanuit dat het niet zo is… dan hoef ik mezelf ook niet zo op te fokken :oops:
mooie foto’s van Lynn: :inlove:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=27664
Oeehhh, het spannende wachten is voor sommigen weer aangebroken. Nu weer duimendraaien tot we er blauw van zien!
Hier is het vloeien een stuk minder geworden (zal je zien, dat is altijd als je naar het ZH moet) en ik voel me vandaag weer een stuk prettiger.
Hebben jullie ook zo van het mooie weer genoten?
Wauw Babbel, wat een mooie foto’s van Lynn!! :inlove:
Veerle: Wat een gedoe zeg! Hoop dat het snel goed gaat met je en dat je stopt met vloeien.
:hug:
Ik ben echt super onzeker.
Eergisteren is er een vrouw van moeders voor moeders langs geweest en zij doen altijd nog een test. De test was wel positief, maar echt super vaag. En toen ik vanochtend nog eens keek was het streepje bijna niet meer te zien!
Wat moet ik daar nu weer van denken?
:?
Streepje is streepje meis! Als je écht niet zeker bent, kun je even de VK of gyn bellen met je vraag, dan ben je gelijk zekerder van je zaak.
Ik ga zo naar het ZH toe!
angel, dank je wel :-*
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. De ene vrouw heeft meer hcg dan de andere… anders idd even de vk bellen.
Veerle, fijn dat het vloeien minder is en dat je je prettiger voelt.
Ja het is weer wachten geblazen. Vorige maanden voelde ik me wel vaak zwanger, nu voel ik helemaal niks… ik vind het eigenlijk wel best zo, maak ik ook geen valse hoop voor mezelf
veerle : succes meid :hug: :-
Angel : anders bloed laten prikken,zo weet je mss of je berekening klopt succes meid :hug: :-
Eddepet : een abo voor plopsaland heb ik niet,ze kennen geen gezinsabo en per persoon kost dit 50 euro dus reken maar eens uit dit maal 5 :snooty: maar heb hen wel een mail gestuurd waarin ik mijn ontevredenheid over de abo heb verteld.
voor grote gezinnen is dit echt niet te doen :snooty: zo ineens 250 euro neertellen.
vroeger als het nog de Meli was had ik wel een gezinsabo en dit viel nog mee maar de juiste prijs weet ik niet meer :oops:
denk dat ik even niet meer ga meedoen met jullie,onze relatie is niet meer zo houvast en wil ook geen kleintje erbij op deze manier.
Dus meiden ik duim voor jullie allemaal dat het nog dit jaar lukt voor jullie wens :kaars: :thumbup:
veel liefs christiane :hug: :-*
Babbel, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, vrees ik. We willen allemaal zó graag!
Chipie, ga je ons echt verlaten, wat jammer meis! Gaat het niet zo lekker in je relatie? Sorry als je daar al over verteld had, maar dat heb ik dan niet mee gekregen. Een dikke :hug: van mij iig.
Vanochtend ben ik dus in het ZH geweest. Eerst op visite bij de vader van mijn vriendin, hij ligt op de intensive care, ivm een aneurysma wat hij had. Daar is hij maandag aan geopereerd. Alles gaat goed en hij mag vandaag weer naar de afdeling.
Toen door naar de gyn en daar weer een gesprekje (gyn had ook nog een mannelijke assistent bij) gehad en alles even doorgenomen. Toen de echo en er zat een prachtig schone baarmoeder een een ei wat over een dag of 2 zou springen.
Ik/wij hebben groen licht gekregen om ei te benutten als we willen en daar kunnen we dan vandaag nog even over nadenken. Eigenlijk wil ik best wel…
Morgen een drukke dag voor de boeg, dus ik denk dat ik pas zaterdag online ben.
Chipie: wat jammer dat je ons gaat verlaten meid ik hoop dat jullie er samen uitkomen, en dat je gauw weer terug kan komen bij ons. Sterkte meid :hug:
Veerle: fijn dat alles in orde was! eindelijk! succes met nadenken :thumbup:
Vreselijke rugpijn hier, al 2 dagen, wordt er gek van. Nou heb ik dat door de reuma wel vaker, maar dit voelt anders, meer zeurderig. Hopelijk gaat het snel weg, gelukkig wel een rustig weekend.
Ik duim voor jullie meiden!
Meiden ik wil jullie heel veel succees wensen en hoop dat het in ieder geval bij 1 van jullie raak is.
Verder gaat het hier nog niet geweldig, ben nog steeds slap,misselijk, duizelig en hartstikke moe, dus vandaar geen uitgebreide uitleg en alles erom heen.
Ik hoop gauw weer mee te kunnen schrijven.
Groetjes Monique
Monique: je bent intussen alweer 3 maanden! hopelijk gaat het gauw beter, tot snel meid
Chipie, wat jammer meis!!! Je blijft toch nog wel bij de babbelaars he?? dan hoef ik je niet helemaal te missen :-*
Veerle, wat geweldig dat alles schoon was en dat je weet dat je ei eraan komt. Ben benieuwd of jullie 'm gaan benutten
Monique-je, balen dat je nog steeds misselijk bent…
Ik vergeet het helemaal :oops: : Babbel, super foto’s joh! ech mooi!
hallo!
Chipie, wat jammer dat je ons gaat verlaten! Hopelijk komen jullie eruit…Sterkte meid! :-
Babbel, mooie foto’s van Lynn! :inlove:
Angel, kan me voorstellen dat je onzeker bent geworden door die test zeg! Ik zou ook gewoon de vk bellen…Misschien idd bloed laten prikken… :-
Veerle, fijn dat je baarmoeder schoon is…En al een ei in aantocht! Spannend!
Na mijn BBZ moest ik ook voor nacontrole na 6 week…Toen zagen we ook een eitje dat op springen stond op de echo…dat is Esmee geworden! :inlove:
Monique, wauw al 3 maand zeg! Gaat dat snel! Vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt… :-*
Meiden ik duim voor jullie!!
Bian, hopelijk gaat dat bij ons ook zo!
Iig hebben we gister geklust, en mijn ovutest was MEGAduidelijk vandaag, dus wie weet hebben we beet?!?
Jeetje wat een drukte allemaal hier (thuis) ik ga maar eens snel kijken wat er allemaal gebeurt.
Veerle ik hoop het voor je meid!! :-*
Spannend Veerle, ik hoop dat het raak is voor je!
Heee meiden,
Heb ik weer. Ben ik 5 weken aan het spuiten, maar na de laatste verhoging, blijk ik overstimulatie te hebben. We gaan deze cyclus dan maar afbreken en hebben het advies gekregen om met bescherming te vrijen. Wel balen, maar ja een meerling liever niet en de gyn adviseert dat natuurlijk niet voor niets, dan zullen er ook wel veel eitjes zitten. Eentje van ruim 24mm en verder een heleboel van 15mm. Ik dacht eerst dat het goed zou zijn, want eentje van meer dan 20mm is goed. Maar schijnbaar hebben die anderen ook kans van springen.
Ze gaat “mijn geval” nu in de groep bespreken. Misschien is het toch beter om mij te opereren (laparoscopische elektrocoagulatie van de ovaria of te wel LEO). Want op 50IE en 75IE reageerde ik niet of nauwelijks en bij 100IE ineens overstimulatie.
Nu twijfel ik wel of ik me aan het advies van de gyn houd. Wat zouden jullie doen?!
Maandag zijn we naar de Efteling geweest, het was geweldig, weer wat heerlijk en het wat enorm rustig. De kids hebben veel schik gehad en ook de papa en mama’s.
Verder is het paniek op mijn werk. De omzet is nog lang niet gehaald en we hebben nog maar een paar weken. Dus alle verloven zijn ingetrokken. Heb ik misschien geluk met een eventuele operatie, hi hi!!!
Angel; balen van de lichte positieve test. Je weet dat je zwanger bent en wil dat gewoon die test zo positief is als maar kan. Wat babbel zegt, is natuurlijk wel zo. De ene vrouw heeft meer HCG dan de andere. Heb je al een vk of zo gebeld?! Goed trouwens dat je mee wil gaan doen met MvM.
Chipie; nee dan zou ik ook geen abo nemen. Goed dat je geklaagd hebt bij Plopsa. Wel jammer dat je ons gaat verlaten. Maar je hebt wel gelijk dat je wil dat je relatie stevig is voordat je aan nog een kindje begint. Ik hoop dat jullie er snel uit komen en dat je je snel weer bij ons voegt.
Veerle; da’s toch fijn dat de gyn zo mooi kan kijken. Ben benieuwd of jullie deze mogelijkheid aangrijpen. Ja dus, spannend!!!
Verder zitten er weer een paar in de wachtweken. Spannend meiden, ik ga voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kussss, Es
Veerle, heb je al besloten dit eitje te benutten of wacht je liever nog even af? spannend hoor.
Esther, goh dat is niet niks wat je opeens kunt besluiten. Ik weet niet of ik je verhaal helemaal goed heb begrepen, maar zoals ik het begrijp heb je nu meerdere eitjes die kunnen gaan springen en dus een hoge kans op een meerling, toch?
Dan is het een moeilijke beslissing, een tweeling lijkt mij nog wel leuk, maar als het er ook nog meer kunnen zijn… met alle risico’s die daarbij horen…
Maar ik ken mezelf… ik zou heel eigenwijs er gewoon voor gaan.
Fijn dat de efteling zo leuk was.
Hier nog steeds helemaal niks, geen enkel symptoompje (misschien iets meer afscheiding als normaal, maar dat kan ik me ook weer verbeelden :roll: ). Ik ga volgend weekend testen als ik nog niet ongi ben dan.
hier verder ook niet denk wel dat de banner niet klopt…denk dat ik mijn 2e bloeding moet nemen…heb nog geen eisprong gehad iig…als het goed is zondag of maandag dan…heb licht last van ovukrampen… denk dat de ongi dag 31 okt moet zijn…het zit niet mee met de meistoppers…zo te horen…chipie wat jammer maar je hebt er een goede reden voor…sterkte…ook voor iedereen :hug: