Mei 2006 stoppers en 4 zwangeren!!!

Oh oke,ik heb een papier gehad van de dokter waar ik het bij kan houden :thumbup:

En idd meteen als ik wakker wordt ja.

Moon : niet vergeten te klussen hoor of ben ik al te laat :mrgreen:

Bian : ik :pray: dat het iets anders betekend

judith : leuk is anders die rot cyclussen :twisted:

babbel : welkom terug meid :-* je hebt veel geluk gehad met ons belgisch weer :dance:

plopsaland was een groot succes :dance: mijn dochter van 3 is op de gevaarlijkste dingen geweest en totaal niet bang :shock:

zoals op de Draak is de snelheid tamelijk vlug en wild onze dame haar armen de lucht in en riep luidkeels mee met de rest en nadien zegt nog eens :mrgreen:

het was harstikke leuk.

we gaan nog eens met haloween :dance:

Hallo!

Chipie, fijn dat plopsaland geslaagd was! geweldig hoe de kids daar zijn…haha Ruben kreeg rode wanbgen toen piet piraat ineens voorbij kwam in een auto…die blik was echt goud waard!

Bian : leuk hé om de kids zo bezig te zien :inlove: als je ooit nog eens gaat kunnen we mss meeten :dance: :wink:

ben vandaag ongi geworden,dus cyclus van 55 dagen en banner gaat maar tot 44 dagen :shock:

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje…

Ik ben de laatste 2 weken zó ziek dat ik gewoon

de puf niet heb/had om te lezen/reageren.

Ben 24 uur misselijk en moet véél overgeven.

Dus lig veel te rusten en te slapen. Want zodra

ik iets ga doen (al is het de was ophangen) word

ik alweer draaierig en beroerd.

Zodra ik me weer beter voel kom ik weer beppen hoor!!!

Dikke :-*

ja leuk Chipie! Wordt waarschijnlijk weer in juli…we willen dan in de buurt op een camping of in een huisje…moet eerst nog uitzoeken of er wel zoiets is daar in de buurt…

Wolkje wat naar dat je zo beroerd bent! Helpt het niet als je de hele dag door wat knabbelt? Dat deed ik bij mijn zwangerschappen…Altijd een rol biskwie bij me…kon ik de misselijkheid nog een beetje onderdrukken… :-*

wolkje : sterkte meid en weet dat het binnenkort overgaat voor het goede doel :hug: :-*

Bian : kijk eens onder depanne.be :wink: wel www ervoor zetten :wink:

chipie, bedankt! :-* heb al wat gezien! :thumbup:

Nou de vakantieplanning op het werk nog rond krijgen…das bij ons altijd pas in januari…daarvoor kan ik dus niks boeken aangezien ik niet weet of ik mijn aangevraagde weken krijg…

zie er alvast naar uit :dance: mooioe vooruitzichten voor komende zomer :dance: :dance:

Hmmm, vakantie!! Daar heb ik echt zin in!!

Wij gaan in januari met moeder, stiefvader, schoonmoeder, Piet en wij naar de wintersport. Heerlijk en ik zit me er nu al op te verheugen.

Vinden jullie niet dat de maanden zo hard voorbij vliegen? Voordat we het weten zitten we weer aan de oliebollen…

Hier nog steeds geen verbetering op het lekzijn-front. Vanmorgen dacht ik dat ik niet meer vloeide, maar helaas. Gelukkig moet ik donderdag naar de gyn en dan vraag ik er gelijk naar.

Veerle : hoe is het mogelijk meid,wanneer krijg je eindelijk weer rust daar binnen :think: sterkte meid :hug: :-*

Jee veerle, wat kl*te zeg.

Goed dat je naar de gyn moet, succes! ik ben benieuwd. Waar ga je heen op wintersport? Leuk!

Nou, de wachtweken zijn hier weer begonnen. Ik ben zo benieuwd! de andere maanden zijn we dus steeds te vroeg begonnen met klussen, en te vroeg opgehouden :lol: van die banner klopt dus ook niks

Bian, de panne hebben wij afgelopen zomer gezeten, een aanrader!

Wolkje; balen meid dat je zo beroerd bent :hug: voor jou !

Joepie: hoe is het met jou?

Moon : hoe durf om niets te zeggen tegen mij :snooty: :mrgreen: want ik woon in Adinkerke 5 minuutjes van plopsaland

Sorry Chipie :doh: zal het nooit meer doen :slight_smile:

zal je het vergeven :-* :mrgreen:

Veerle, wat vervelend dat je nog vloeit! fijn dat je al snel naar de gyn kan!

Lekker vooruitzicht wintersport!

Moon, hopelijk is 1 x ovu-testen gebruikne voldoende geweest! Spannend!

Hoop het ook bian, bij jou begint het ook weer op te schieten! Zal duimen voor je !

Had voor Piet nog even HA gebeld en die zegt dat je tot 14 dagen na curr. kan blijven vloeien. Ik zit nu op dag 16. Maar goed dat ik donderdag naar de gyn moet.

Wij gaan naar Gerlos in Oostenrijk. Vorig jaar zijn we daar voor de eerste keer geweest en dat was zo goed bevallen dat we nu heel de family meenemen.

Oja, ik had trouwens van de week ook nog eens een pos. ovutest, dus nou snap ik helemaal de ballen niet meer van mijn rare lijf (overigens zal ik nu ophouden met te miepen over mezelf, want daar wordt niemand beter van).

Snel weer verder met de boekhouding! :silenced:

Veerle, als je wil miepen moet je gewoon doen hoor! Daar zijn we ook voor :-*

ik hoop dat je lijf weer snel een beetje in zijn ritme komt!

mmmm ik krijg nu al trek in een oliebol :drool:

Wolkje, meid wat vervelend. Ik knabbelde de hele dag door op naturelchips :thumbup:

Chipie, fijn dat plopsaland zo geslaagd was en Cassandra houd wel van wat spanning :mrgreen: :inlove:

Hier begint het ook alweer op te schieten… nog maar 9 daagjes. Ik hoop dat we voldoende hebben geklust, in België hadden we te weinig privé om te klussen :? :wink:

hee meiden,

Vandaag een rotdag op het werk. Het eerste wat ik hoorde was dat alle verloven ingetrokken zijn. We moeten een bepaalde omzet halen en daar moeten we nog veel voor doen. Dus geen vrije dagen. Maar gelukkig kan ik donderdagmiddag wel gewoon vrij hebben, daar werk ik wel een vrijdagavond voor.

Nu dus bezig met de traktatie voor Anouk, heb 2 foto’s bewerkt voor op de traktatie. Als ze klaar zijn, maak ik wel een foto en laat ik het jullie wel zien.

Verder heb ik niets nieuws te vertellen. Morgen naar de gyn, dan kom ik zeker weer.

Judith; wat een gave foto’s van jullie honden zeg, en wat is Bonnie een schatje, ze is nu nog lekker klein, maar dat zal wel snel veranderen, denk ik?!

Temperaturen, wat een gedoe. Maarre om een goed beeld te krijgen, moet je echt ’s morgens op ongeveer dezelfde tijd nog voor je uit bed stapt temperaturen.

Chipie; ben je in Plopsaland De Panne geweest?! Hoe vond je het?! Was goed geslaagd, lees ik net. Woon je er in de buurt?! Ja dus, echt vlakbij, dan heb je zeker wel een abonnement?! Voor ons is het wel 3,5 uur rijden, maar wij vonden het wel helemaal geweldig, of beter gezegd Anouk. We gaan er ook zeker volgend jaar weer heen. Gisteren zijn we in de Efteling geweest, heerlijk weer en lekker rustig. Wat wil je nog meer?! Anouk is samen met papa en buurjongentje Ian 3x!!! in het schommelschip geweest, armpjes omhoog en meegillen met de rest. Mij niet gezien hoor.

Balen dat je ongi geworden bent, maar een cyclus van 55 dagen, da’s wel lang hoor. Heb je daar al eens over gesproken met een huisarts of zo?!

Ik ken het ook, overal zie je dikke buiken lopen. Meiden, dat geluk overkomt ons ook, daar ben ik van overtuigd.

Moon; fijn zo’n positieve ovulatietest, maarre heb je ook goed geplezierd?!

Wolkje; vreselijk om zo misselijk te zijn hoor, doe maar rustig aan, voor zover dat met een dreumes van 1,5 jaar lukt.

Wij hebben eigenlijk nog geen plannen of ideeën voor een vakantie. Eigenlijk hoop ik niet op vakantie te kunnen, omdat ik of hoogzwanger ben of net bevallen. Hopelijk komt dat ook uit.

Veerle; wat een gedoe met jou en dat vloeien zeg. Ben benieuwd wat de gyn donderdag zegt. Enne je mag best miepen over jezelf, doen we allemaal wel een keer. Tenslotte is het ook wel een rommeltje bij jou hoor, gelukkig maar dat je naar de gyn moet.

Babbel; je zit al weer bijna op de helft van die rotwachtweken. Nog ff geduld hebben en dan ben jij gewoon de volgende met een positieve zwangerschapstest.

Nou ik ga nog ff wat doen, manlief komt zo thuis en kunnen we de traktatie afmaken. Tot de volgende keer.

Kussss, Es