Mei 2006 stoppers en 4 zwangeren!!!

waar zijn jullie meiden?

Hi,

Ik moest werken vandaag…

Wat leuk nieuws van je vriendin Moon!

Ik ben er ook nog!

Mij was het van de week al opgevallen dat we minder posten, maar niemand reageerde toen op mijn berichtje…

Hier gaat alles de goede kant in, heb al 2x op paard gezeten nu en barst van de spierpijn!!!

Veerle, vervelend dat niemand op je bericht gereageerd had…

Sorry daarvoor…Esmee lag toen in het ZH en moet bekennen dat ik niet echt las op het forum, maar alleen maar updates over Esmee postte…

Fijn dat het de goede kant op gaat met je…

Solly post ook niet zo veel,heb het steeds zo druk en ben dan ook bekaf.En dan nog die pup erbij :mrgreen: is ook geen makkie.

Gisteren is het bloeden gestopt,vanochtend kreeg ik op mn werk buikpijn en effe later op het toilet zag ik dat ik weer bloede,nu is het weer weg :?

Judith, blijft raar hoor dat bloeden…

Voel jeje verder wel goed?

Ikheb al weer een dag of 2 buikpijn…vervelend! Net of ik ongi ga worden…Zou wel heel erg vroeg zijn…

Ja voel me wel goed,wat vage klachten af en toe.Nu niet meer eigenlijk van de week was het erger…veel moe en zere benen,maar was ook erg druk met werken.

Maar ga dinsdag toch effe naar de dokter denk ik.

sorry meiden dat ik niet meer reageerde :oops: had het behoorlijk druk en was woensdagavond vertrokken naar duitsland om donderdag een hele dag te hebben :wink: en gisterenavond heeft Angelina mij lekker wakker gehouden van 22u tot 1u30 :thumbdown: dus de rest van de dag was ik niets waard :frowning: morgen is het verkiezing van gemeente en provincie :thumbdown: stemmen verplicht :? en nadien gratis naar plopsaland voor alle inwoners van adinkerke :dance: :dance: en anderen betalen 10 euro Ipv 22 euro :thumbup: nu :pray: op mooi weer :mrgreen:

ben nog steeds niet geweest naar de gyn :oops: geen tijd gehad zal voor volgende week zijn dan :wink:

Chipie, nog geen ongi…hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Leuk plopsaland!

Nou ik ga naar mijn werk…tot vanmiddag!

Chipie…veel plezier in plopsaland :dance:

Werk ze bian…ik ga ook zo weer een paar uurtjes werken.

Vanmiddag mn nichtje ophalen,die wilde even met de hondjes spelen…dus doen we dat effe :mrgreen:

Sammie met de kleine bonnie

Steffie met de kleine bonnie

En bonnie alleen

Bian : werk se meid :-*

judith : wat ziet dit er lief uit :inlove: :inlove: :inlove: Bonnie kijkt echt ondeugend in de autoband :mrgreen: :inlove:

Greweldig die foto’s van de honden judith! :inlove:

Hoe was Plopsaland Chipie?

Mooi weer gehad toch? :thumbup:

Mooie foto’s van de honden Judith!!! Bonnie is echt lief :inlove:

Ja chipie, hoe was plopsaland?

Wij gaan volgend jaar ook zeker weer heen!

Zien jullie nu ook zoveel zwangeren om je heen? Overal waar ik kijk zie ik dikke buiken…

Misschien let ik er ook wel meer op nu…

jahoe een positieve ovulatietest vandaag, eindelijk!

(waar je al niet blij mee kan zijn hé?)

bian, ik ken het, ik zie werkelijk overal dikke buiken… we zijn net gordijnen wezen bestellen, en in die winkel heb ik 3 zwangere vrouwen zien lopen! misschien letten we er wel meer op nu.

ik ben net terug van een weekendje België!!

Het was super :thumbup:

Moon, fijn he zo’n positieve test, dan weet je dat je goed zit :mrgreen:

Judith, wat een moppies zijn je hondjes :inlove:

Veerle, fijn dat het goed gaat en dat je weer kan rijden!

en nu maar weer wachten… op de nod

Vandaag even naar de dokter geweest.

Moet nu gaan temperaturen vanwege de lange cyclussen.

En het kan zijn dat de laatste ongi misschien een miskraam is geweest,maar dat wert je nooit zeker natuurlijk.Omdat het bloeden zolang duurde met meer pijn.

Judith, kan idd een mk geweest zijn je laatste ongi…Dus tempen nu…

Ga ik volgende maand ook weer doen…in combi met de ovu-testen…

babbel, fijn dat je weekend geslaagd was!

Moon, fijn een posi ovu-test! Succes vanavond! :mrgreen:

ik heb de hele dag al een beurs gevoel onderin de buik…erg irritant!

Ik zal toch niet al ongi worden? Dan heb ik helemaal een vreemde cyclus…

Maar ben helemaal vergeten door te vragen bij de dokter :lol:

Als je je eisprong hebt is je temp dan hoger?

Heb meteen gevraagd van de pukkels,maar had al spul gehaald bij de drogist en het is al wat minder aan het worden nu. :thumbup:

Judith, even voordat je je eisprong hebt daalt je temperatuur…Na de eissprong schiet ie weer omhoog…

Het is eigenlijk een methode om je eisprong achteraf te zien…of je moet wel net de daling spotten…

Je moet elke dag op het zelfde tijdstip tempen…direct als je wakker wordt…(Dus niet eerst wc, douchen, drinken…)

De basale temperatuur…

Elke dag vul je je temp in in een curve…Zo krijg je een soort grafiek als je de puntjes verbind…

Op internet zijn wel sites waar je een tempkaart kunt downloaden…ik kan je wel een site geven hoor als je dat wilt…moet je het even zeggen…