Eddepet; zou ook nog es kunnen,het is nu ver weg de buikpijn,maar vanacht en vanochtend was het echt erg.
Judith wat vervelend zeg!!
Ik denk dat het nu wat rustiger is bij de mei-stoppers omdat we allemaal ongi zijn of nog aan het klussen.
Als er straks weer een aantal in de wachtkamer zitten word het vast weer drukker :mrgreen:
Ik weet niet of Lynn hoest in haar slaap, ze gaat daarna iniedergeval heel hard huilen en dan nog harder hoesten…
Op de spoed is ze helemaal nagekeken en er was nog niks ernstigs aan de hand. Een ontsteking van de bovenluchtwegen. We moeten haar vooral veel laten drinken, omdat ze anders misschien uitdroogt. Ze eet en drinkt nog maar heel weinig.
Ik weet niet of het wat is die ovu-testen… ik probeer ook maar wat :roll: ik gebruik nu de digitale van cb. En dat is heel duidelijk, net als de zwangerschapstest.
Maar dan krijg je in het schermpje een leeg rondje als je nog niet je eisprong hebt en een smiley als je binnenkort (binnen 48 uur) je eisprong krijgt. Vanochtend stond er dus een smiley :mrgreen:
hmmmm het is wel erg rustig hier…
Vanochtend nog een ovu-test gedaan van een ander (goedkoper) merk en die was ook posi :thumbup: .
Dus we hebben afgelopen nacht lekker geklust. En we gaan daar nog een paar dagen mee door :mrgreen:
Ik vind het aan de ene kant wel fijn (aannemend dat de testen kloppen) dat je weet dat je tenminste op de goede dagen aan het klussen bent.
Lynn lijkt weer helemaal beter :dance:
Ze hoest nog wel en in slaap vallen is nog wat moeilijk maar ze ligt weer heerlijk te spelen en te babbelen en heeft geen koorts meer!
Hallo!
ester, succes morgen bij de gyn! Hopelijk is er van alles gaande in je buik!
Judith, verveledn die buikpijn!
Babbel, fijn dat Lynn weer beter is!!
Misschien moet ik ook nog maar eens een poging doen met de ovutesten…Wel fijn dat je zeker weet dat de timing goed is!
De timing was bij jullie iig wel goed! Spannend!!
Nou ik ga Ruben van school halen…
:? ik weet nu niet wat mijn cyclus is nu 2* 2dgn bloeding dus of 22 okt of 31 okt???..maar mijn eisprong in de gaten houden…
Hoi iedereen,
Ik ben vandaag om de echo geweest, alles was goed en ik heb hett hartje gehoord
Als ik me wat beter voel kom ik weer schrijven.
O ja ik ben 25 april 2007 uitgerekend ipv 18 april.
Groetjes Monique
Heee meiden,
Ben ik ook weer ff. Anouk ligt in ons bed te slapen en ik heb net alle ramen gelapt. Was wel nodig, maar wat een klus zeg. 15 ramen van 1x2,5 meter. Best een klus, maar ze zijn weer schoon.
Vanmorgen bij de gyn geweest. Nog steeds geen activiteiten, maar we gaan gewoon door. Moet nu een week 100IE spuiten, en dan volgende week weer voor controle. Hij zei nog wel dat ik een dure was (die ampullen kosten best veel geld). Maar dat kan mij niet schelen, als ik zo zwanger kan worden. Oh en Anouk was ook mee, en papa had haar vanmorgen ingefluisterd dat ze mama’s handje maar vast moest houden. Nou dat deed ze ook heel erg lief.
Daarna ben ik ff met haar naar mijn werk geweest. Had ik al ff beloofd. Ze vond het wel leuk, en mijn collegae vonden het ook leuk om het koppie bij de naam te zien.
Gisteren was mijn vriendin er ook. En ze had leuk nieuws. Ze gaan ook voor een 2e. Hun dochter is even oud als Anouk (we kennen elkaar ook van de yoga). Haar man wilde eerst nog niet, moest ws aan het idee wennen. Maar nu zouden we dus weer samen zwanger kunnen zijn.
Judith; hoe is het nu?!
Babbel; dat denk ik ook, er gebeurd nu niet veel spannends. En ik denk ook dat naarmate we langer kletsen dat er meiden afhaken. Om welke reden dan ook. Geeft ook niet.
Wel vervelend dat Lynn toch nog ziek blijft, hoewel spelen en brabbelen wel een goed teken is. Als ze maar drinkt. Eten is niet echt belangrijk (zei mijn huisarts toen Anouk een paar weken geleden niet wilde eten). Ze is overigens nu de schade goed aan het inhalen.
Wat die ovulatietests betreft, goede timing, dankzij die test. Nu maar hopen dat er goed raak geschoten is, hi hi!!!
Bian; misschien zijn die tests voor jou ook wel handig. Net wat je zegt, de timing kan er wel beter van worden.
Scrat; vervelend dat je gewoon geen duidelijkheid krijgt. Balen hoor. Misschien moet je de vk of ha eens bellen hoe nu te tellen enzo.
Monique; fijn dat de echo goed was en dat je het hartje hebt zien kloppen. Da’s toch een fijn idee. Mooie foto, bijzonder om te zien hoor. Nog ff en je bent de gevaarlijke maanden voorbij. Hopelijk knap je snel op en heb je geen last meer van die zwangerschapskwaaltjes.
Nou ik ga ff snel nog verder neuzen. Tot de volgende keer.
Kussss, Es
Wat leuk Monique die echo! Fijn dat alles goed is, hopelijk voel je je snel beter.
Fijn dat Lynn beter is babbel!! Nu nog goed nieuws over een paar weken en het kan niet meer stuk
Hier ook maar weer een poging met ovu testen, omdat mijn menstruatie nog onregelmatig is na het stoppen, en ik dus geen idee heb wat mijn vruchtbare dagen zijn… test geeft nog geen streepjes aan vandaag dus we hebben nog even
Monique, wat leuk de echo! Ik vond het zo super om mijn eerste echo te zien en zo’n opluchting dat dat hartje klopte… ik was zo bang dat het misschien een leeg vruchtzakje of iets dergelijks zou zijn.
Esther, je hebt helemaal gelijk… wat kan jou het schelen dat je duur bent… een kindje is onbetaalbaar :inlove:
ik probeer er bij Lynn zoveel mogelijk sap in te gieten, maar ze wil nog niet echt.
'k zou het wel jammer vinden als mensen afhaken… ik vind het wel een gezellig ploegje zo :mrgreen:
Bian en Moon ook aan de ovu-testen :thumbup: het is wel een dure grap… ik heb nu 6 testen gedaan voordat ik een positieve kreeg… vooral die van cb zijn peperduur!!!
Maar als het de kans verhoogt, waarom niet?
Babbel; inderdaad, ovu testen zijn duur… vorige maand waren ze al op, en geen positieve test, dus ik dacht gelijk dat het allemaal niet klopte. Nou werd ik veel te laat ongesteld, dus zal mijn eisprong ook later zijn geweest, dus dan klopte het dus wel en had ik dus te vroeg getest.
Deze maand nog eens proberen. :lol:
Ik vind het inderdaad ook wel gezellig zo, je houdt het in het begin toch als je elkaar niet zo goed kent dat er meiden afhaken.
Nou, ik ga weer, moet zo naar m’n cursus…
:thumbup: mooi monique die echo :thumbup:
Hier nog steeds ongi,was vandaag weer erger.
Helder rood bloed met soms wat stolsels,weet ook niet hoor.
Buikpijn is wel weg.
Wacht nog maar effe af.
Nu al 9 dagen.
Mijn testen heb ik sinds kort besteld op www zwangerschapspagina nl en daar zijn ze redelijk in de prijs. Je moet dan even bij shop kijken.
Dadelijk ga ik met Piet naar de HA, voor zowel hem als mijzelf. Ik verlies nu nog steeds behoorlijk wat bloed met stolsels, heb last van mijn schouder (allang) en Piet is niet helemaal lekker.
ik koop mijn testen ook bij zwangerschapspagina.nl de prijs valt daar idd erg mee.
je kan daar trouwens ook stemmen op Lynn (Lynn-II) voor baby van de maand
Judith, duurt wel lang die ongi zo.
Veerle, succes bij de ha voor jou en Piet.
Wij hebben de afgelopen 2 dagen geklust, vanavond gaan we er nog eens tegenaan… en volgens mij is m’n ei dan wel geweest :think:
Even een hele domme vraag van mij. Ik heb gisteren een ovutest gedaan: een streep, en verder helemaal niets, ‘negatief’ dus zeg maar.
Ik testte vanmorgen, weer een streep, en een dun lijntje ernaast. Ik weet dat dit dus niet de LH piek is, maar zit dat er dan aan te komen of hoe werkt dat?
Hallo!
Monique, wat een prachtige echo! Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord en alles goed was!
Ester, wat lief dat Anouk je hand vast hield bij de gyn! :inlove:
Balen dat er nog geen activiteit te zien was!
Wat heb jij een boel ramen zeg! Idd een klus!
Wat leuk dat je vriendin ook voor een 2de gaat!
Ik heb in het verleden al eens ovu-testen gebruikt, maar ook bij mij al voor mijn ei waren ze op…dan wordt het wel duur!
Judith, is het niet verstandig om even langs de ha te gaan? Tis net of het bloeden steeds weer opnieuw begint…Na een dag of 9 moet het toch niet meer rood zijn en stolsels bevatten?
Veerle, hoe was het bij deha?
Moon, ik heb niet echt versatnd van ovu-testen…die ik toen had moesten beide streepjes even fel zijn…
Gister weer gewerkt…pff mijn vakantie is echt omgevlogen! was toch ook wel weer lekker om gewoon weer op de afdeling te zijn…
Esmee gaat heel goed nu. Ze at vanavond zonder moppers haar bordje leeg! Ze is weer zo vrolijk!
Weet het ook niet bian,lijkt nu weer minder te worden,wacht het weekend effe af.
Esther, wat fijn dat Anouk weer de ‘oude’ is.
Moon, ik weet ook niet hoe dat zit met die ovutesten. Ik weet dat als beide strepen even fel zijn dat de piek er dan is en dat de eisprong eraan komt…
Als je een lichter streepje hebt wil dat nog niks zeggen volgens mij… gewoon blijven doortesten.
bleghhh de wachttijd komt er weer aan. Was er maar een test die je gelijk na het klussen kon doen :mrgreen: die gelijk zegt of het raak was of niet
Ja he Babbel. Bestond er maar iets waarbij je gelijk erna kon zien of het ‘gelukt’ was.
Babbel, dat leek mij ook wel wat…een test waarmee je direct kon testen of het raak is…of een echoapperaatje voor in de verbandtrommel…
Die wachttijd duurt idd wel lang altijd…vooral de laatste week…
M’n vriendin is zwanger :inlove: zo leuk! wou ik even melden hopelijk zijn we nog even tegelijk zwanger straks …