Ja idd Scrat, was mij ook opgevallen, het zit ons niet mee. Ik had verwacht dat er al velen van ons zwanky zouden zijn, maar helaas!
Hier is ei zekers benut, na de kluspartij van donderdag (inc. positest van ovu en gyn die zei dat ei bijna 21mm was) vannacht ook weer van bil gegaan :oops: . Jaja, die mannen zijn echt standvastig NOT!!!
Zegt hij eerst tegen me, dat hij nog 1 ronde wil wachten en dan doet hij het ineens 2x onveilig in mijn vruchtbare periode en dat heb ik hem vóór de kluspartij duidelijk verteld. Raar he, dat je dan meer kans hebt…
Maar goed, we wachten rustig af en ik zou ongeveer de 27e/28e mijn NOD moeten hebben. Eens kijken of ik zo nog een banner aan kan maken.
Vanaaf met een vriendin naar een clinic van Anky van Grunsven, super!!!
Tot strakjes of morgen!
spannend Veerle!!!
Het is idd niet echt makkelijk geweest voor de mei-stoppers. We krijgen straks vast wel de mooiste beebs :thumbup:
verders geen symptomen hier…
Dat kan niet anders Babbel, we hebben immers goed kunnen oefenen!
Wie zou de volgende zijn? Eens snel kijken bij het overzichtje!
Veerle: Babbel en Bian zo te zien! Spannend meiden!
nu geen tijd, kom later terug.
Hallo!
ester, wat raar dat je nu weer overstimulatie hebt…Is er niets meer tussen 75 en 100IE?
Moeilijke beslissing moet je nemen meid…Maar ik denk dat ik er ook wel gewoon voor zou gaan en geen kans onbenut zou laten…De kans dat de andere eitjes ook gaan springen…Hoe groot is die?
Moeilijk meid! Succes met beslissen!
Babbel, spannend!
Veerle, toch je kans benut! Spannend!!
Hier toch wel weer symptomen…Maar die heb ik elke maand…haha.
Eigenlijk geen pijl op te trekken…Het kan wijzen op een naderende ongi, maar ook op een zwangerschap…
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen…Eerst de nod afwachten…
Vervelend he bian, die symptomen… ik ken het, heb er ook weer last van. Ben hartstikke moe! Maarja, we wachten maar af. Ga proberen te wachten zolang als het de vorige keer heeft geduurd, 9 dagen dus nog…
Esther: moeilijk hoor! veel succes met het maken van je keuze!!!
Ik vind het altijd zo naar hoe je lichaam je voor de gek kan houden…
Elke x als ik dan ga denken…misschien toch? Volgt al snel de teleurstelling…
Bian, ik vind die teleurstelling ook zo vervelend elke keer. Misschien is het ook een beetje mijn eigen schuld.
Omdat ik van Lynn plotseling zwanger was (eigenlijk in 1x dus…) dacht ik dat het nu misschien ook snel zou gaan :wall: .
Maar eigenlijk zijn we zo lang nog niet bezig of wel… ik heb het niet bijgehouden, maar we zijn in ronde 5 of 6 toch?
Ik zit in de 4e ronde nu babbel, dus dat valt idd nog wel mee, maarja, we willen allemaal zo graag he :lol:
Ja het is eigenlijk ook niet zo lang dat we bezig zijn, maar het voelt soms wel langer…
Idd ronde 5 ofzo…en dan mijn getwijfel nog tussendoor dat we time-out hebben gehad…
Komt misschien ook wel weer doordat zo veel uit mijn directe omgeving zwanger zijn…De een na de ander verteld me dat ze zwanger zijn op het moment…harstikke leuk natuurlijk!
Maar dan komt dat gevoel ik wil ook! sterker naar voren…
Ik krijg soms gewoon kriebels in mijn buik als ik aan het zwanger zijn denk… :mrgreen:
ik zal hier hard duimen meiden voor jullie :hug: :-
als ik volgende week nog eens kom kijken hoop ik dat ik sommigen van jullie mag feliciteren
ben eigenlijk wel een beetje jaloers op jullie :oops: maar zolang er geen duidelijke verbetering is zal ik mij bij jullie niet terug bijvoegen
wel lief van jullie dat er wordt gedacht aan mij :-
even gekopieerd wat ik geschreven heb bij de babybabbelaars :
hier gaat het niet zo goed in onze relatie volgende beeb zal er niet komen zo niet zolang er geen duidelijke verbetering is
rudy heeft een vaste job gekregen in zijn kroeg wat op zich wel goed is maar wat onze relatie betreft gaat het daardoor onderuit.
dus het komt er op neer dat hij één uur voor hij vertrekt opstaat en tegen dat hij terugkeert lig ik allang in dromenland
zoals afgelopen dinsdag : hij helpt zijn broer met onze aanhangwagen om te gaan naar containerpark dit was om 14u30,zeg voor hij vertrekt dat ik poeder nodig heb voor angelina haar flessen.
rond 18u30 bel ikhem om te vragen waar hij blijft en zeg erbij dat containerpark al lang gesloten is,krijg als antwoord ja ik kom straks
om 19u30 moet angelina haar laatste fles mijnheer komt niet opdagen,ja om 19u30 is hij daar en roept ja hoe zit het zeg hem dathij nu zelf alleen erachter kan gaan mocht nog uit noodgeval aardappeltjes met appelmoes klaar maken zodat angelina kon eten
komt terug om 21u30 naar huis legt hem languit in de zetel en slaapt
gelukkig had hij wel de inkopen gedaan
s’anderdaags doet hij alsof zijn neus bloed wat doe ik verkeerd
Chipie, dat klinkt idd niet echt gezellig…
Helaas herken ik het gedrag van je man in mijn ex toen der tijd…Misschien eens proberen te praten met hem…Lijkt alsof er hem iets dwars zit…tenminste zo komt het op mij over als ik het zo lees…
Ik kan het mis hebben, want ik ken jou man immers niet…
Meid, hopelijk komen jullie eruit samen… :-*
Hoi meiden!
Ik ben er echt onwijs weinig. Niet alleen bij dit forum, maar op heel kok. Ik ben echt supermisselijk en extreem moe, dus ik heb gewoon nergens puf voor.
Ik denk dat het dus ook handiger is, als iemand anders het lijstje bij gaat houden, want als het net zoals bij Kim gaat ben ik de komende 10 weken nog te misselijk en te moe om iets te doen.
Om het lijstje te kunnen maken heb je een bestandje nodig, dus wie zich geroepen voelt, moet me ff een pb sturen met je email adres, dan kan ik uitleggen hoe het werkt en het bestandje opsturen!!
Sorry dames…ik duim nog steeds voor jullie!!!
ik voel me wel geroepen… ik stuur je een pb Joepie.
Vervelend dat je zo misselijk bent, maar je hebt wel een mooi wondertje in je buik.
Chipie, wat naar allemaal meid. Ik denk aan je :-*
Moon, het lijkt idd soms veel langer. Ik krijg ook wel eens die kriebels in m’n buik als ik er aan denk… :mrgreen:
Chipie; is nie zo mooi zeg :roll:
Is het trouwens normaal dat er zoveel verschil zit met temperaturen?
Zit steeds rond de 36,6 36,5 of zo,maar 2x uitschieter gehad naar 36,0 en vanmorgen 35,9!Erg weinig toch,voel me verder goed hoor.
Judith, ik heb niet zoveel verstand van temperaturen. Volgens mij moet je het eerst een paar maanden bijhouden om te zien wat bij jouw cyclus normaal is :think:
vanochtend hier wat ongikrampjes… ik denk dat ik gewoon ongi ga worden, verder ook helemaal geen symptomen ofzo
Chipie, wat een verhaal… misschien helpt erover praten met hem, ik hoop het voor je!
Temperaturen dat ken/kan ik niet. Ik gebruik de ovulatietesten van de zwangerschapspagina en dat werkt heel simpel (deze maand voor de eerste keer).
Babbel, ik hoop dat je innestelingsbuikpijntjes hebt.
Mwa, ik ben hier flink verkouden en mijn stem is erg hees. Piet is ook verkouden en die heb ik net met paracetatrolletje in bed gelegd en ik volg ook.
Hopelijk blijft het weg Babbel,
Judith: je temperatuur is niet laag, maar wisselt inderdaad wel, ik heb er ook niet veel verstand van, maar volgens mij moet je het inderdaad een paar maanden bijhouden voordat je terug kunt kijken hoe je cyclus is…
Beterschap Veerle & Piet!
Hallo!
Joepie, vervelend dat je zo moe en misselijk bent! :-
Judith, zou het kunnen dat je je eisprong zo krijgt? Want ook dan schiet je temp naar beneden om vervolgens na je eisprong weer omhoog te schieten…
Veerle, beterschap daar! :-
Babbel, hopelijk geen naderende ongi!
Hier gaat alles z’n gangetje…Nog steeds symptomen die van alles kunnen betekenen…Ik denk dat ik na mijn nod (als ik dan nog niet ongi ben) ga testen…