misschien wel zwanger joepie!! Nog een weekje en dan kun je testen!!
net een test gedaan: negatief. Geen :evil: te bekennen… in het weekend nog maar eens testen…
Hè, wat vervelend Moon, die onzekerheid :evil: :evil:
Laat dan gewoon de test positief zijn…of die menstruatie komen…maar nu weet je gewoon steeds niet waar je aan toe bent
@Babbel wrote:
misschien wel zwanger joepie!! Nog een weekje en dan kun je testen!!
Dat zou zoooooooooooo leuk zijn :inlove: :inlove:
Ik ga gewoon door met

Joepie: ik duim voor je hoor!!!
Ja inderdaad, laat die :twisted: maar komen, of een positieve test. Moet me bedwingen morgen niet weer te testen.
Hoe is het met iedereen? Beetje vol te houden vandaag?
Joepie: ik duim voor je hoor!!!
Ja inderdaad, laat die :twisted: maar komen, of een positieve test. Moet me bedwingen morgen niet weer te testen.
Hoe is het met iedereen? Beetje vol te houden vandaag?
Jee Moon,erg he die onzekerheid zo :wall:
Het is hier goed uit te houden hoor met de warmte.Zit lekker binnen,in bikini,boven airco aan,heerlijk.
De muizen heb ik in de gang gezet,daar is het ook koel,de honden liggen gestrekt op de koede plavuizen in de keuken.
Alleen de vissen zijn nog normaal :mrgreen:
Morgen is mijn NOD,uitgaande van 28 dagen.
Maar ik denk dat ik m’n eisprong heb gevoeld,en dan moet je toch eigenlijk 2 weken daarna rekenen tot je weer ongesteld wordt?Of was het niet zo?
Dan is mijn NOD zondag pas.
Dus we wachten af.
Heb in ieder geval helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben.
Hallo allemaal,
Vorige week had ik al een berichtje op het forum geplaatst, daarop kreeg ik de reactie me toe te voegen aan de stoppers van mei!
Hier ben ik dan, mijn verhaal in het kort.
za 27 mei heb ik de laatste pil van de strip geslikt,
wo 31 mei ben ik ongesteld geworden (zoals altijd in de pauze tussen de strips), daarna is er niks meer gebeurt en ben ik niet meer ongesteld geworden.
Dit is heel frusti, ik heb namelijk geen idee wat nu mijn natuurlijke cyclus is, sterker nog volgens mij heb ik helemaal geen cyclus!
Ook heb ik al 4 testen gedaan, de predictor en de clear bleu, en die waren alle 4 negatief.
Ik ben de laatste 2 weken heel veel en heel erg moe, en heb ik sinds anderhalve week zo’n vreemd gevoel in mijn buik (bijna hetzelfde gevoel als wanneer je ongesteld moet worden), dat gevoel komt ineens op, ik moet me dan even rustig houden, en dan zakt het vanzelf weer weg.
Ik word langzaam gek van de onzekerheid, en ik word al helemaal gek van mijn vriend, die het nergens anders over kan hebben! :wall:
Wat denken jullie ervan?
en… Vinden jullie het goed als ik mee praat met jullie?
Dikke kus Mila
Hai mila welkom hier :mrgreen:
Bij mij duurde het 6 weken voor ik weer ongesteld werdt,dus het kan nog komen.
Anders als het te lang gaat duren even naar de dokter.
Ha Mila!
welkom !!
Ik werd gewoon een maand later weer ongesteld de 1e keer.
de maand erop, nu dus. ben ik 4 dgn over tijd. Dus ik ken de frustratie!
bij sommige meiden kan het 3 mnd duren voordat ze weer voor het eerst ongesteld worden, zo niet, even langs je huisarts
Ben ik ook weer, de hitte hier in de serree trotserend. Ach het valt wel mee hoor. En zolang we nog over het weer en dus nu de hitte kunnen klagen, hebben we het zo slecht nog niet.
Maar wat een hitte zeg, zelfs de 4-daagse is afgezegd. Nou en dan moet het wel heel erg zijn. En dat is het ook hoor, 2 doden, en wie weet hoeveel nog meer als ze het wel door zouden laten gaan.
Hier nog steeds niets spannends. Voel wel dat er iets gebeurt in mijn buik, maar volgens mij minder heftig dan vorige maand. Hopelijk is de 100mg Clomid deze weer wel voldoende. Maar die opvliegers, echt vreselijk.
Veerle; ik heb inmiddels ook die van CB in huis gehaald, 3 in 1 pak. Ik hoop ze snel te moeten gebruiken.
Moon84; wat vervelend toch. Geen ongi maar ook geen positieve test. Balen hoor. Dat vrouwelijke lichaam doet gewoon waar die zin in heeft. Nog maar weer geduld. De hoeveelste cyclus is dit nadat je gestopt bent met de pil (ik neem maar even aan dat je de pil slikte)?!
Babbel; is het nog gelukt om manlief te overtuigen dat er geplezierd MOET worden?! Ik vond het gisteren echt veel te warm hoor, en we zitten nog niet in de plezierdagen, dus de noodzaak was er nog niet echt.
Joepie; ik ken dat, ik dacht ook dat ik veeeeeeeel vaker naar de wc moest, nou dus niet. Of zou ik 1 week nadat de gyn dacht dat ik een eisprong zou hebben toch een innestelingsbloeding hebben gehad maar dat het niet goed ingenesteld is en ik daarom ongi werd, eigenlijk een hele vroege miskraam?! Nee dat kan niet, want ik heb niet een buikpijn gehad.
Judith; de gyn zegt dat je 12 tot 16 dagen na de eisprong ongi moet worden, of natuurlijk liever niet in ons geval. Dus het is eigenlijk nog erg ruim.
Mila!; hoi en welkom. Tuurlijk mag je hier meekletsen. Als je vriend niet wil praten, dan doen wij dat wel hoor. Maarre ik wil je niet ongerust maken, maar toen ik bij Anouk stopte met de pil, gebeurde er 6!!! maanden helemaal niets. Je wilt niet weten hoeveel testen ik er tegenaan heb gegooid toen. En de huisarts stuurde mij niet eerder door naar het ziekenhuis, ik moest eerst 6 maanden dus wachten. Uiteindelijk ben ik in het ziekenhuis terecht gekomen en hebben ze ontdekt dat ik helemaal geen cyclus heb.
Nou ik ga maar ff neuzen op internet. En over een uurtje al weer koken, Anouk is bij opa en oma en dan kunnen manlief en ik eens lekker eten. Vanavond wordt het garnalen met uien, knoflook en stokbrood, jammie. Tot de volgende keer.
Kusssss, Et
Hmmmm oke dan kan het tot dinsdag zijn.Nog effe wachten.
Eddepet:
Dit is de 2e cyclus na het (inderdaad ik gebruikte de pil) stoppen met de pil.
Opvliegers lijkt me echt vreselijk met dit weer, zo is het al warm genoeg! Hopelijk is het niet lang nodig voor je!
Hey Mila! Welkom!!!
Ik heb je toegevoegd aan de lijst! Maar, ik wil nog weten wat je leeftijd is! Je NOD weet je natuurlijk (nog) niet, en is het jullie eerste kindje??
Mila, welkom hier. Het kan inderdaad zijn dat de pil nog in je systeem zit en dat je daarom niet ongi wordt…
Toen ik stopte met de pil werd ik wel gewoon weer ongi en even regelmatig als met de pil. Daar heb ik mazzel mee gehad denk ik.
Ik ben ook wel benieuwd hoeveelste kindje het is
Esther, natuurlijk heb ik Peter kunnen overhalen om te plezieren… was niet veel voor nodig :mrgreen:
Is wel goed voor de lijn om met dit weer te plezieren, je zweet de kilo’s er gewoon af :lol:
Verder let ik niet heel erg op de groene dagen… wat als m’n cyclus net een paar dagen korter of langer is, dan schieten we mooi mis. Dus we plezieren gewoon lekker veel :inlove: .
Moon, wat frustrerend. Maar er zijn mensen die pas na een week posi testen en ik heb zelfs gehoord van bijna twee weken. Dus het kan nog. Ik duim heel hard voor je!!
Joepie, voor jou duim ik ook heel hard… wachten is altijd zo vervelend.
Eddepet, over het algemeen kun je uitgaan van een ongi 14 dagen na je ei.
Dus bij cyclus van 25 dagen: op dag 11 je ei en dan 14 dagen = 25
Bij 28 dagen: op dag 14 je ei en dan 14 dagen later ongi.
Hoihoi,
Veerle, dat is inderdaad wel de stelregel, maar mijn gyn heeft mij dus die dagen van 12 tot 16 doorgegeven. Weet je, geen enkel vrouwenlichaam is gelijk en er zijn er maar weinig die het volgens het boekje te doen.
Moon84; ik ben niet van plan zo heel erg lang door te gaan met deze hormonen. Want ik weet ook dat de andere hormonen, dus een stap verder, minder bijwerkingen oplevert. En als het straks wat eerder donker wordt, heb ik ook last van die lichtflitsen, en da’s niet echt fijn. En ik heb nog 1 kuur hormonen liggen, en daarna wil ik iets anders.
Babbel; heb je mooi goed, en zolang het plezieren nog een pleziertje is, is het ook niet erg. Het is ook maar beter om er zo min mogelijk over na te denken. Des te spontaner gebeurt het en is de verrassing extra groot. Moet je trouwens horen wie het zegt, er zo min mogelijk over nadenken, ikke die echt moet tellen omdat ze op bepaalde dagen pillen moet slikken. En als die erin zitten, wordt ze bestookt met de bijwerkingen. Hoezo ik kan het niet naast me neerleggen, ha ha ha!!!
Ga weer snel aan het werk, mijn collegae zullen wel denken!!!
Kus, Esther
pfff eindelijk regen en Ãets koeler hier… !
Ik ben het wachten zo beu… zaterdag wil ik weer testen, als het me lukt tot dan te wachten. Dan maar een ongesteldheid, want dit is niks!
Eddepet: vervelend al die bijwerkingen, hoe lang duurt een kuur? (ik ben er niet zo in thuis, sorry)
Veerle: hoe is het met jou? heb je klachten?
Waar regen, oh in Roosendaal. Stuur die regen maar heel snel naar Arnhem en omstreken. De natuur hier kan wel een dag flinke regen gebruiken.
Een kuur duurt eigenlijk net zolang als een cyclus, in mijn geval 37 dagen. Wel lang hoor, als je bedenkt dat een normale cyclus 28 tot 30 dagen hoort te duren. Maar ja, de gyn vindt het goed en daar moet ik maar vanuit gaan. De bijwerkingen, en dan met name de opvliegers, heb ik sinds dag 4 (dag 3 slik ik namelijk de eerste hormonen) en duren tot, hoe lang was het vorige maand ook al weer?! Uhm ik denk tot dag 22 ongeveer. Ik zit nu op dag 13 dus het duurt nog ff, net zoals de hitte, dus ik kan mijn lol nog op.
Wel vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Voel je wel een en ander Moon?!
Arnhem! Leuk, daar ben ik opgegroeid.
Stuurt regen Het is alweer voorbij, zon schijnt alweer.
Lange cyclus inderdaad van 37 dagen, maar zolang de gyn het goed vind is het goed inderdaad.
Ik voel me met vlagen misselijk, dat is al begonnen net voor mijn NOD, ik ben NOOIT misselijk, dus dat is wel erg vreemd. Soms voel ik een ongi-achtige buikpijn, maar dan lichter zeg maar, maar er komt niks…