Dames, willen jullie alsjeblieft je NOD/uitgerekende datum neerzetten, zodat ik niet iedere keer hoef te rekenen
Het is best veel werk het lijstje veranderen, omdat het niet een word document is, maar een afbeelding waarin ik dus niet de tekst kan veranderen. Dus ik moet het in word veranderen, vervolgens een prt sc maken en in paint plakken. Daar moet ik de afbeelding eruit snijden en weer opnieuw plakken, het juiste formaat maken en dan kan ik hem pas opslaan en is hij pas veranderd, vervolgens moet dan de afbeelding in het bericht hier plaatsen…dus als jullie zelf je NOD willen bereken, want anders is het voor mij bijna niet te doen.
Sorry dat ik er nu weer over begin hoor, maar ik ben er iedere keer zo lang mee bezig, dat ik vervolgens amper tijd over heb om op jullie te reageren…en ik ben hier voor mijn plezier!!!
En de NOD/uitgerekende datum melden in het rood!! Dan kan ik het makkelijk terug vinden als ik door een aantal pagina’s heen moet!!!
Bian! Welkom terug! Heb je een nieuwe NOD?? (of ben je misschien toch al zwanger??! )
Ben ik ook weer. Heb niets bijzonders te melden, dus kan meteen op jullie gaan reageren.
Wolkje; vervelend dat je ongi geworden bent. Maar misschien nog wel vervelender dat je lijf je zo voor de gek kan houden. Op naar de volgende ronde, eens moet het toch lukken, zou je denken?!
Veerle; ik ben zo blij voor je, nogmaals gefeliciteerd hoor. Had je de test toch goed bekeken. Heb je er nog een test tegenaan gegooid?!
Moon84; blijft dus wel spannend. Dat tellen is ook wel lastig hoor. Zeker als je niet precies weet waar je vanuit moet gaan.
Bian25; welkom, wij kennen elkaar namelijk nog niet. Soms doet een rustperiode, waarbij je niet hoeft te denken aan cyclussen en pleziermomenten, je goed. Wat mij betreft blijf je gewoon hier hoor. Fijne verjaardag van Esmee en succes met het afscheid van de ppz.
Mijn gyn zegt dat het eerste beetje (hoe veel of weinig dan ook) bloed dag 1 van je nieuwe cyclus is. Dit ivm wanneer ik de hormonenpillen moet slikken. Maar dat geldt dan voor iedereen, niet die pillen, maar wel wanneer je gaat tellen.
Nou dat was het alweer, tenminste waar ik op kan reageren. Tot de volgende keer dan maar.
Geen nieuws hier. Ik heb de halve nacht op gezeten door de misselijkheid. Heb besloten morgen te testen, dan zit ik op 29 dagen, en dat heb ik met en zonder pil, ook vroeger, nooit gehad, dus ik ben benieuwd…