Scrat, jammer dat je toch goed ongi geworden bent.
En Veerle; gefeliciteerd joh, kan me voorstellen dat je het nog nauwelijks kunt geloven. Geniet er maar van.
Doeiii, Et
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH Veerle wat ontzettend leuk!!!
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Dames, willen jullie alsjeblieft je NOD/uitgerekende datum neerzetten, zodat ik niet iedere keer hoef te rekenen
Het is best veel werk het lijstje veranderen, omdat het niet een word document is, maar een afbeelding waarin ik dus niet de tekst kan veranderen. Dus ik moet het in word veranderen, vervolgens een prt sc maken en in paint plakken. Daar moet ik de afbeelding eruit snijden en weer opnieuw plakken, het juiste formaat maken en dan kan ik hem pas opslaan en is hij pas veranderd, vervolgens moet dan de afbeelding in het bericht hier plaatsen…dus als jullie zelf je NOD willen bereken, want anders is het voor mij bijna niet te doen.
Sorry dat ik er nu weer over begin hoor, maar ik ben er iedere keer zo lang mee bezig, dat ik vervolgens amper tijd over heb om op jullie te reageren…en ik ben hier voor mijn plezier!!!
Ik heb je net een PB gestuurd
Uitgerekende datum: 26 maart 207 :dance:
Wihoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :mrgreen:
Gefeliciteerd veerle :thumbup: :dance: :thumbup: :dance: :thumbup: :dance: :thumbup: :dance:
Veerle: GEFELICITEEEEEEERD!!! Harstikke leuk joh!! Geniet ervan!
Ik hoop dat ik de komende dagen meer duidelijkheid krijg…
Joepie: ik ben zoals je ziet inmiddels 2 dgn overtijd, zodra ik meer weet hoor je het uiteraard…
Nou Joepie, je zeurt helemaal niet hoor. Je doet al zoveel voor ons, dan kunnen we best meewerken. We zullen er aan denken.
Doeiiii, Et
Moon, wanneer ga jij testen?
heb net testje gedaan: negatief. morgen maar weer?? wat denken jullie?
heb net testje gedaan: negatief. morgen maar weer?? wat denken jullie?
Hoe lang waren je vorige cycli?
met pil altijd 26 dagen. vorige maand voor het eerst zonder pil: 25 dagen. Zit nu weer op 27, maar helemaaaaal niets wat op een naderende ongesteldheid wijst.
Gats, daar kun je dus geen pijl op trekken.
Ik zou nog even 2 dagen wachten en dan weer testen. Ge wit oit noit nie, zullen we maar zeggen!
@Monique-je wrote:
Hoi allemaal,
Het was indd een miskraam mijn HCCG was heel erg laag aldus de bloeduitslag.
Ik kom een tijdje niet langs, want dit heeft me veel verdriet gedaan.
Ik weet ik ben nog jong, maar als je zoiets meemaakt…
Succes meiden en Veerle ik hoop voor je dat het een echt streepje was :thumbup:
Monique

Misschien heb je wat steun aan ons, misschien ook niet. Dat moet je zelf bepalen…ik hoop dat je je snel weer beter voelt meis en dat je dan weer voor 100% voor een zwangerschap kunt gaan!!!
:-* :-* :-* :-*
Veerle: ik heb last van de warmte denk ik. Ben net nog eens na gaan tellen: cyclus met en zonder pil : 25 dagen, was alweer vergeten welke dag ik ongesteld werd met de pil, zo snel gaat dat :eh:
Tel anders eens van 28 dagen uit, dan zou je morgen je NOD hebben. Probeer het dan overmorgen nog eens.
Ik had er ook geen vertrouwen in en je ziet maar: het kan raar lopen zo!
Veerle: Ja, ik dacht er al aan om woensdag weer te testen. Van teveel testen wordt je alleen maar onzeker. En inderdaad, het kan raar lopen! :lol:
Hebben jullie het al aan iemand verteld?
Veerle, gefeliciteerd!! :dance: :-*
Meiden wij gaan er weer voor…
Ben niet weer aan de pil geweest…we zijn gewoon even voorzichtig geweest…
De periode van er niet mee bezig zijn heeft ons wel even goed gedaan…Even rust in het hoofd…zie je de dingen weer helder…De verbouwing is bijna ten einde…Volgende week komt de dakkapel erop…en worden de muren in de bijkeuken aangesmeerd…(weet de vakterm er niet voor) dan is het een kwestie van afronden…
Esmee wordt volgende week 1!
Ruben heeft woensdag de laatste schooldag op de psz!
Kortom de brok-in-de-keel periode breekt aan… :mrgreen:
Maare meiden, mag ik weer met jullie meeschrijven of vinden julie dat ik naar de juli-stoppers moet gaan? Gewoon zeggen hoe jullie erover denken hoor!
Monique, ik wil jou trouwens heel veel sterkte wensen! :-*