Hè hè daar ben ik ook weer een keer. Afgelopen weekend gewoon geen tijd gehad, wel om te lezen ff snel, maar niet om te reageren.
Met mij gaat het goed, ik heb de pillen er weer in zitten en dat merk ik ook. Opvliegers (en dat met dit hete weer), lichtflitsen (gelukkig is het bijna niet donker) en duizelig (en dat is echt niet fijn). Maar goed, het is voor een goed doel. Nu maar hopen dat we deze kuur/cyclus meer geluk hebben.
Wolkje, Veerle, Moon84; spannend vandaag, laten jullie het snel weten?!
Monique-je; wat een ellende bij jou, hopelijk dan de gyn vandaag meer duidelijkheid geven. Begrijpelijk dat je nu ff geen zin in reageren hebt, neem je tijd, en als je je hart wilt luchten, weet je dat je bij ons terecht kunt.
Babbel; hoop ook voor je dat je op tijd hersteld bent, want plezieren als je ziek bent, en dan ook nog met deze warmte, ppff.
Scrat; wat raar dat je zo ongi bent, maar net wat de anderen zeggen, is het wel een ongi?!
Nou ik ga maar aan het werk, kom vandaag vast nog wel eens kijken.
Kussss, Et
Dames: met 10 liter Fanta, bijziendheid en een loep, meen ik ergens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg een streepje te zien, maar ik ben bang dat ik méér zie als er is… hheeelllpp me!
Veerle; spannend hoor, maar wil je niet meer zien dan dat er is?!
Ik heb ooit ook zo’n test gehad, maar helaas bij de huisarts was die gewoon negatief. Ikke balen, maar toen wist ik nog niet dat ik de MMM in moest.
Ik ga voor je duimen dat je die 10 liter Fanta en de loep niet meer nodig hebt om een positieve test te zien.
Doeiiii, Et
Veerle: Spannend hoor, morgen weer testen?!
Monique: meid, wat erg voor je!!! we duimen voor je hoor, en als je wil ‘praten’: wij zijn er hoor!
Wolkje: bij jou al iets bekend…?
Ik ga straks een testje kopen, wil morgen gaan testen…
Nog steeds misselijk, en een raar gevoel in mijn buik :S
Monique, wat verschrikkelijk voor je
Succes ermee!! :-*
Voor alle andere meiden…SPANNEND al die NOD’s
Ik :thumbup: :thumbup: voor jullie allemaal!
Veerle, maak er anders een fotootje van en plaats die hier… dan kunnen we mee kijken!
Welke test heb je gebruikt… niet alle tests zijn even gevoelig. cb en predictor zijn het minst gevoelig geloof ik… misschien is een andere test duidelijker…
Heb getest met Apothekers-test.
Die heb ik meegenomen naar mijn ouders en zowel moeder als stiefvader meenden vaag een streepje te zien.
Foto ervan plaatsen kan wel, maar dan zie je helemaaal niets meer.
Monique…wat erg zeg
Doe vooral rustig aan hoor.
Veerle; spannend voor jou!!
Hoi allemaal,
Het was indd een miskraam mijn HCCG was heel erg laag aldus de bloeduitslag.
Ik kom een tijdje niet langs, want dit heeft me veel verdriet gedaan.
Ik weet ik ben nog jong, maar als je zoiets meemaakt…
Succes meiden en Veerle ik hoop voor je dat het een echt streepje was :thumbup:
Monique
Monique: wat vreselijk voor je, ik heb er geen woorden voor. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd, en je bent hier uiteraard altijd welkom!!
Monique-je; ook ik vind het vreselijk dat jullie dit moet overkomen. Er zijn gewoon geen woorden voor, want wat je ook zegt, het zijn dingen die je niet wilt horen.
Neem je tijd en als je van je af wilt schrijven, weet je ons te vinden.
Veel sterkte, ik denk aan je.
Kussss, Et
ben sinds gister eind van de middag heel heftig ongi…getver…jeetje monique wat erg …heb dr geen woorden voor…sterkte
andere meiden ik :thumbup: maar als jullie zwanger zijn ben ik wel een beetje :mrgreen: …maar gun het jullie wel!!! :lol:
Monique erg veel sterkte met dit verlies
Monique héél véél sterkte meissie :-* :-* :-
Kom maar weer als je er aan toe bent!!!
Dikke :-
Nou meiden hier zijn gisteren toch de devils aan komen vliegen!!
Was best teleurgesteld omdat ik zo’n sterk voorgevoel had!!!
Volgende ronde!!!
Jammer Wolkje en Scrat, op naar de volgende ronde!!!
hier nog niks, wel misselijk weer :roll:
Ik heb net getest.
en ik ben ZWANGGGEERRRRRR!!! Jahoeeee! :dance:
Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Dankjewel!! Ik ben er nog wel behoorlijk beduusd van en heb de test ook even naast me liggen.
Heb zojuist gelijk een afspraak bij gyn gemaakt en moet nu 31 juli op 1e controle.