Mei 2006 stoppers!! Al 3 meiden zwanger!!

Yahoeeeeeeeee…hier kunnen we verder!!!



Er staan nog wel wat reacties in het vorige deeltje!!

Gevonden!! Mooie lijst Joepie! :thumbup:

Een ontzettend domme vraag misschien, maar hoe kan het dat ik de lijst niet zie? :oops:

Sorry, is al opgelost, pc deed een beetje vreemd :lol:

Goeiemorgen!!



Ik ga zodadelijk naar de HA, ik heb al wekenlang weer een slaapprobleem… Vannacht ca. 2 uur geslapen, ik word er gék van!



Kom straks terug om meer te buurten!

Scrat, vandaag is jouw dag!!!

He Joepie,



Mooi lijstje!! Je hebt weer goed je best gedaan!! :wink: :-



Het wordt hier weer spannend, we volgen elkaar lekker op met onze NOD’s!

Wie zal de tweede worden???



Groetjes Angelique :-

Veerle das niet zo mooi,ben benieuwd wat ie zegt!



:cry: Onze vakantie naar brazilie gaat definitief niet door,ze hebben vandaag alles geannuleerd :cry:

Zometeen even bellen met of ze nog wat anders in de aanbieding hebben,klote hoor,we zouden over 3 weken vertrekken :roll:

Veerle, weet je al meer???





Scrat…ik ben nieuwsgierig!!! Heb je al getest???

Hè Judith, wat een domper zeg :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :evil: :evil:



Hopen dat ze een leuke aanbieding hebben!! Krijgen jullie wel al je geld terug, of maar een gedeelte??

Heee meiden,



Ik heb deel 2 ook gevonden.

Ik heb gisteren de 2e dag van de Clomid gehad, en gelukkig voor mij, merk ik nog niets van de bijwerkingen, ff afkloppen.



Veerle; privéchauffeur bij Landrover, stoer zeg. Wel een mannenwereld, of valt dat wel mee?!

Dat slaapprobleem ken ik wel, gelukkig heb ik er af en toe een nacht tussen zitten, waarbij het heel goed gaat. Ben benieuwd wat de HA zegt.



Joepie; fijn dat het met jouw oog beter gaat, daar kun je toch maar beter geen mee hebben. Welke school ben je mee begonnen?!

Mooie lijst heb je er trouwens van gemaakt, en doe mij de eerste maar en dan mag je bij mij een NOD van 13 augustus van maken (weer op basis van 37 dagen) en bij Opmerking Clomid 100mg. Alvast bedankt.



Babbel; wat voor een studie doe jij?! En heb je voor Lynn ORS in huis, voor het geval ze echt niets binnenhoud en aan de diarree blijft?!



Judith; wat vervelend voor jullie dat de reis niet doorgaat. Hebben ze ook gezegd waarom die niet doorgaat?! Hopelijk vinden ze een mooi alternatief voor jullie.



Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie voor werk doen. Ik werk zelf bij een verzekeringsmaatschappij bij de afdeling Levensverzekeringen. Erg leuk en afwisselend werk, maar wel heel veel leren, elke keer met die wetswijzigingen. Daarom ga ik toch op zoek naar een andere functie, in de vorm van secretaresse.



Ik ga snel ff een en ander in huis doen, denk ik. Tot de volgende keer.



Kusss, Et

Joepie, mooi dat lijstje!!!



Veerle, lastig zeg ee slaapprobleem, ik hoop dat de HA er wat aan kan doen.



Esther, ik doe nu een éénjarige SPW-3 leidster kinderopvang opleiding. Die nu dus bijna af is.

Hiervoor heb ik de pabo gedaan, maar daar ben ik mee gestopt…

De reis gaat niet doorm omdat het niet goed gaat met de vliegmaatschappij,Varig.Maar we krijgen wel al ons geld terug.

Judith, geld terug is iig een opsteker, kun je iig nog weg… er zijn er een hoop die dan gelijk alles kwijt zijn. Maar dat maakt het voor jullie niet minder vervelend.



Vreugd ach vreugd: ik ben bij HA geweest en heb slaappillen gehad!! Ach, wat zal ik plapen vannacht!!! En, wat ik net las op het etiket, ik krijg ook nog een herhaling!!! Dus ik kan nu 2 maanden lekker slapen!!! JEEEEUJJJ ik ben helemaal gelukkig!

Nu moeten jullie wel weten dat ik niet iedere dag zo’n pil pak. Ik neem er vanavond 1 (hele) en dan ga ik morgen gelijk over op 1 halve en dan na 3 dagen probeer ik weer zonder. Zo probeer ik mijn lijf weer een beetje op orde te krijgen en kan ik altijd nog wat nemen indien nodig. Pillen zijn tot mei 2008 houdbaar, dus ik kan nog even vooruit.



Iemand al NOD?



Ik zat vanochtend in de auto bijna te :sick: :sick: :sick: , echt raar! Maar ik geloof nog steeds niet in een evt. zwangerschap. Verder merk ik NIETS, dus ik geloof dat dit maar inbeelden is.

Veerle: Lekker slapen alvast :wink: Er is niets vervelender dan niet kunnen slapen, hopelijk gaat het gauw beter.



Jammer Judith, jullie zullen wel balen nu. Al andere plannen voor de vakantie gemaakt?



Scrat?? Al een test gedaan? Ben jij de 2e? :slight_smile:



Eddepet: ik ben vorige maand gestopt met mijn werk als doktersassisstente, ik werk nu in de computerwinkel van mijn man en mij.



Ik werd vannacht wakker, en ik was draaierig en misselijk. Het is nog niet helemaal weg… ik zal het me wel inbeelden denk ik!

Nou, ik ga weer verder met stofzuigen… ik heb drie katten, dus een dagje overslaan zit er helaas niet in!

Moon, het wordt spannend he?

Dat gevoel wat jij beschrijft, heb ik ook. Zou het zijn?? Nee, denk je dan, dat verbeeld ik me maar… MOEILIJK!!

Veerle, balen zeg zo’n slaapprobleem!

Maar nu gaat het misschien beter met die pillen :-*

Ik kan m’n eigen daar echt niks van voorstellen, ik heb juist het tegenovergestelde…

Ik kan overal en altijd slapen. Ik ben altijd moe en dat heb ik al een jaar of 15.

Dokters nemen me helaas niet serieus, zeggen ze: dat zal wel stress zijn. Ik heb dus ook besloten niet meer daarvoor naar de dokter te gaan.

Inmiddels ben ik er wel voort aan gewend.



Judith: Wat balen zeg!!! :frowning:

Je krijgt iig wel je geld terug, maarja als je zo’n vakantie hebt geboekt dan wil je je geld niet terug, DAN WIL JE GAAN!!!

Misschien vind je nog wel een andere reis!



Scrat: Spannend…test…test…test :pray: :pray:



Ik heb vandaag weer super steken aan de rechter kant van m’n onderbuik, echt niet normaal.

Zal m’n ei wel zijn!

Owwww, dat heb ík weer…: die pillen mag je niet als je zwanger bent of bezig bent zwanger te worden… GRRR!! Stomme HA!

Morgen maar gelijk weer bellen. :evil:

Pfffff veerle,das lekker zeg :lol:

Denk je een nachtje lekker te slapen…

Vette pech ja. Maar ik neem er vanavond tóch 1 en dan bel ik morgen wel op. Ik wil wel één nachtje fatsoenlijk slapen…