Mei 2006 stoppers!! Al 3 meiden zwanger!!

snap t niet ontzettend het gevoel dat ik ongi moet worden en cyclus is off 29 1/2 dag dus vannacht als ik slaap zal het wel raak zijn…nu nog niets…anders ga ik van het weekend even testen…ben altijd erg regelmatig geweest :?:

@scrat wrote:

snap t niet ontzettend het gevoel dat ik ongi moet worden en cyclus is off 29 1/2 dag dus vannacht als ik slaap zal het wel raak zijn…nu nog niets…anders ga ik van het weekend even testen…ben altijd er g regelmatig geweest :?:




Misschien ben je wel…zwanger :mrgreen:

Scrat, ik hoop dat je me volgt meid.

Ik zal voor je duimen :thumbup:



ik vind het wel leuk om te zien dat er staat mei stoppers 2006 en de eerste is zwanger :inlove:



Groetjes Monique

Ik heb net een magnum op en word me nu een partij misselijk :sick: :sick: :sick:



Lijkt me wat te vroeg voor zwangerschapsmisselijkheid, aangezien ik gister mijn eisprong gehad zou moeten hebben… :?



Het is vast gewoon misselijkheid…al heb ik die echt nooit!

@Monique-je wrote:

Scrat, ik hoop dat je me volgt meid.

Ik zal voor je duimen :thumbup:



ik vind het wel leuk om te zien dat er staat mei stoppers 2006 en de eerste is zwanger :inlove:



Groetjes Monique




Ja, das leuk hè!!!

Spannend hoor scrat!! Ik hoop het voor je! :pray:

Balen Veerle, slaapmedicatie is rommel hoor, morgen maar gelijk bellen, hopelijk is er een alternatief.

helaas wat ik al dacht vannacht ongi geworden…ben in ieder geval wel regelmatig…precies 29 1/2 dag weer

Jammer scrat, idd wel regelmatig.

He bah, Scrat, wat vervelend…



Piet en ik zijn vanochtend naar het ZH geweest, voor zijn scheelzien. Ze hebben hem binnenstebuiten gekeerd, maar ook na het moe maken van de oogjes, is hij niet scheel bevonden en heeft hij het all clear sign gekregen! Ikke blij!!!

Daarna naar het KDV en daar heeft Piet heerlijk met de andere kindjes gespeeld, terwijl ik het intakegesprek had.

Hij vond het er super leuk!



Ook heb ik de slaappillen die ik gister voorgeschreven heb gekregen weer ingeleverd (nee, ik heb er toch maar geen genomen gister) en heb Temazepam ervoor in de plaats gekregen. Ik denk dat dat veel beter is, gezien het feit dat je die andere niet mag gebruiken, wil je zwanger worden of zijn.

nu even duimen :thumbup: :thumbup: voor de anderen :stuck_out_tongue:

Scrat, jammer zeg!!



Wat is je nieuwe NOD??? Moeten jullie wel ff vermelden hoor, want ik blijf rekenen!!!

Zo daar ben ik ook weer eens. Het er al 2 dagen Clomid op zitten, en die bijwerkingen, jakkie. Maar ja, je moet er wat voor over hebben. Gelukkig is het nu bijna niet donker (pas laat op de avond en vroeg in de morgen is het weer licht) dus van de lichtflitsen heb ik nog niet zoveel last. De opvliegers wel, maar ze zijn nog te overzien.



Enne meiden, ik lees het al weer bij sommigen, de tekenen zijn weer losgeslagen. Gelukkig ben ik niet de enige, jullie hebben het ook. Maarre, laat je niet gek maken met wat je voelt, je lijf kan (hoeft natuurlijk niet) je goed voor de gek houden.



Babbel; leuke opleiding. Als ik de leidsters bij Anouk zie, zulke leuke enthousiaste kindervrienden, leuk werk lijkt mij.



Judith; dan is het maar goed dat de reis geannuleerd is, nou ja. Heb je al een mooi alternatief gekregen?!



Veerle; balen van die slaappillen gisteren, gelukkig heb je nu de juiste, wat zul jij slapen vannacht. Wel goed trouwens dat je die gisteren toch niet genomen hebt, ze schrijven dat niet voor niets natuurlijk.

Fijne uitslag van de tests van Piet. Nu is hij daar ook weer vanaf. Gaat hij binnenkort naar het kinderdagverblijf?! Als hij daar net zoveel schik heeft als Anouk bij haar kdv, dan komt het wel goed.



Moon84; stoer hoor, werken in een computerzaak. Is toch een beetje een mannenwereld. Leuk werk lijkt me, en je weet waar je het voor doet, aangezien het een eigen zaak is.



Angel; fijn zeg dat je je eisprong voelt, moet je wel op tijd geplezierd hebben.



Joepie; misselijk van een magnum nog voor je eisprong, nou dat is niet van een zwangerschap hoor. Maar meer omdat je een pakje boter gegeten hebt (zeggen ze, maar ze zijn wel heeeeeeeeeel lekker). Je bent toch niet echt heel erg ziek geworden, misschien is die wel verkeerd gevallen?!



Scrat; jammer dat je ongi geworden bent. Maar wel netjes qua dagen van de cyclus hoor. Daar ben ik wel jaloers op.



Bian25, Wolkje, Moon84, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie hoor.



Nu ga ik weer aan het werk, oh nee, eerst een ijsje eten, traktatie, jammie. Tot later meiden.



Kussss, Es

Veerle: goed te horen dat alles goed is met Piet!!

Eddepet: gelukkig heb je niet teveel last van de bijwerkingen, hopelijk blijft het zo ! Opvliegers met dit weer zijn vast geen pretje :thumbdown:



Goed plan, dat ijsje, heb ik ook wel zin in!

Oohhhhhhh das waar ook.Ik had ook ijsjes in de vriezer,zat net te denken wat zal ik eens gaan snacken :wall: Nu is het te laat,ga zo eten :doh:



Mara goed,we hebben geen alternatief es,we blijven hier.Toch beter ivm hond die kreupel is en ik weet nu ook niet wanneer ik ongi zal zijn dus zal je zien dat het is op vakantie :roll:



En ach,misschien gooien we er toch een last minute tegen aan :thumbup:

scrat jammer dat je toch ongi bent geworden!



vervelend he zo’n lijf die van alles met je doet en je weet het gewoon niet zeker…

Het wachten na de eisprong duurt ook zooooooo lang!!



Veerle, fijn dat Piet helemaal oke is bevonden! En dat hij het zo leuk vond op het kdv :thumbup: :thumbup:

Wij zijn gisteren wezen kijken naar kdv’s. We hebben er twee bekeken en ben gelijk gevallen op de tweede. Die zag er echt top uit en ze hadden de meeste dingen zoals ik ze hebben wil. Waarschijnlijk gaat Lynn erheen in september.



Mijn ongi is voorbij!!! We kunnen weer plezieren. :dance:



Jullie schrijven steeds meer, ik moet maar wat vaker langskomen hier :mrgreen:

bah, ik ben weer hartstikke misselijk, maar ik heb ook keelpijn… Aangezien ik de vorige maand voor het eerst weer ongi werd na het stoppen van de pil, is het een beetje een gok dat het zaterdag ongeveer moet komen, maar dat kan natuurlijk nu ook een paar dagen langer duren… zucht… :slight_smile:

Moon vervelend he die onzekerheid :?



Wij zijn al begonnen met plezieren… beetje vroeg, maar wat oefening kan geen kwaad :mrgreen:



Lynn is niet meer aan de diarree… ze heeft van die ontzettende stinkluiers… :sick: zal wel een beetje met d’r tandjes te maken hebben :think:

Gisteren heb ik alvast een klein tandenborsteltje gekocht, ik kon het niet laten :oops: :mrgreen:

Moon, ben jij altijd op tijd?



Piet’s ene pupil is nu nog groter als de ander, mocht het eind van de middag niet over zijn, dan moet ik even naar de HA met hem.



Gister BBQ gehad met ons personeel. Ze gingen om 2 uur!!! weg… Fffft, ik was kapót! Vandaar nog niet veel bijgelezen, maar ik beloof straks nog te kijken!

Veerle: ja normaal ben ik altijd op tijd… Vannacht met vlagen misselijk geweest. Nu wel flink keelpijn, geen tekenen van een naderende ongesteldheid nog…

Kun je niet alvast testen Moon :dance: