Mei 2006 stoppers!! Al 3 meiden zwanger!!

Arnhem! Leuk, daar ben ik opgegroeid.

Stuurt regen Het is alweer voorbij, zon schijnt alweer.

Lange cyclus inderdaad van 37 dagen, maar zolang de gyn het goed vind is het goed inderdaad.

Ik voel me met vlagen misselijk, dat is al begonnen net voor mijn NOD, ik ben NOOIT misselijk, dus dat is wel erg vreemd. Soms voel ik een ongi-achtige buikpijn, maar dan lichter zeg maar, maar er komt niks…

Moon, je hebt de regen bij jullie verjaagd en ik hoop dat het bij ons uit gaat huilen, hi hi.

De gyn kan het wel goed vinden, maar ik vind het toch wel lang hoor. Is bijna 2 weken langer dan “normaal”. Maar goed, ik heb na deze kuur nog een kuur liggen en daarna moet ik weer contact opnemen met de gyn.

Balen dat je wel dat soort dingen voelt, maar dat er geen duidelijkheid komt. Wanneer ga je weer testen?! En anders moet je toch de huisarts maar eens contacten.

Groet

Ik denk morgenochtend, ik snap er helemaal niks van, ik weet van andere meiden op het forum dat het wel bijna 2 weken kan duren voor het positief is, maar aangezien ik altijd zo regelmatig was :S

Ja dat klopt, een vriendin van mij ook, pas na 2 weken een positieve test. Maar daarom is het misschien een idee om na het weekend de huisarts eens te vragen. Kun je misschien bloedprikken en daaruit moet al heel snel blijken of je zwanger bent of niet, daar hoef je in ieder geval niet 2 weken voor te wachten.

Erg vervelend hoor, dat wachten. En zeker als je weet dat je altijd netjes op tijd was. Succes met wachten, en morgen ga ik zeker weer lezen.

Groet

hallo!

Hier vanmorgen ook even regen…was lekker afgekoeld…nu is het weer erg warm! 35 graden!

Mila, welkom!

Ik heb ook al weer testen besteld…heb er een hekel aan als ik 1 wil gebruiken en ik heb niks…

Eddepet, klinkt goed wat jullie vanavond eten!

Nooit geweten dat je van clomid opvliegers kreeg…hopelijk is het snel raak meid!

Moon, vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt! Maar idd soms kan een test lang na de nod nog eens positief aangeven…

Misschien ben je korter overtijd dan nu lijkt, was je eisprong later…

Ik duim rustig verder hoor!

Babbel, hier net zo met plezieren…gewoon heel regelmatig vanaf het weer mogelijk is tot aan de NOD…Moet er nu even niet aan denken met deze hitte…(ik heb nu dan ook een heel goed excuus)

Nou ik ga weer even in het zwembad…de enige plek waar het hier nu lekker is…

Ha Bian,

Mag ik bij jullie in het zwembad?? :lol:

We zitten hier in de werkplaats van onze winkel, waar met dit weer natuurlijk niets te doen is…

Waar bestellen jullie zwangerschapstesten? Heb nog niet op internet gekeken maar misschien heeft iemand een goede tip?

Zou ook nog kunnen ja dat de eisprong later is geweest. ik test morgen of zaterdag, en anders bel ik na het weekend de huisarts voor een bloedonderzoek.

Esther, je hebt helemaal gelijk… vrouwen werken zelden volgens het boekje… en hun lichaam ook :mrgreen:

De mijne is ook een beetje vaag aan het doen. Heb het gevoel alsof ik ongi moet worden :shock: maar dat kan helemaal niet. En ik heb ook veel afscheiding :?

Maar ja het kan niks zijn… ik zit nauwelijks nog in de groene dagen…

Moon, misschien een andere test halen. Of heb je ondertussen al verschillende merken geprobeerd :think:

ik vroeg me ook al af waar jullie die testen bestellen op internet… ik haal ze meestal in de winkel. Maar internet is natuurlijk wel lekker makkelijk. :mrgreen:

Hier heeft het een beetje gespetterd, maar het is nog steeds warm en vooral heel benauwd :frowning:

Ha Babbel,

Ik heb tot nu toe de eerste keer (op nod) clearview gehad, en gisteren clearblue digital, tips?

Hoihoi,

Ik zit hier lekker binnen, te werken, maar heb wel airco. Tot vandaag was het bijna koud binnen. Maar nu lijkt de warmte toch naar binnen door te slaan, of is het nou door die stomme opvliegers. Anyway, ik wil ook wel zwemmen.

Bian25; van de Clomid kun je nog veel meer bijwerkingen hebben, tot op heden zijn die mij bespaard. Maarre degene die ik wel heb, zijn ook niet echt prettig hoor.

Ik koop de testen digtale CB gewoon bij de Etos, zitten er 3 in een verpakking en ik geloof dat ik daar EUR 17,99 voor moest betalen, dus niet echt duur, in vergelijking met andere testen.

Moon84; goed van je dat je na het weekend bloed gaat laten prikken, tenminste als zich nog niets aangediend heeft. Weet je tenminste waar je aan toe bent. En de CB moeten toch betrouwbaar genoeg zijn?!

Babbel; op zich is die afscheiding alleen maar goed, daar moet tenslotte de zaadjes zich in voortbewegen richting het eitje wat bijna klaar ligt in de eileiders. Jeetje waar hebben we het over, hi hi!!!

Ik ga d’r weer vandoor, toedeloe.

Esther

Ik heb bij Lynn pas 4 dagen na mijn NOD getest… omdat ik niks verwachtte. Eerst met de cb. daar had ik echt een heel licht streepje… het was eigenlijk een stippellijntje…

Ik vond dat niet duidelijk genoeg en heb gewoon een huismerk-test gedaan op dezelfde dag. En daar had ik een dikke vette streep. Die van mij was van de DA. Maar volgens mij ontlopen de huismerken elkaar niet veel.

hier een fotootje :mrgreen:

Thx babbel voor de foto en info. Het vervelende aan die CB is als je hem eruit haalt, zie je ineens wel een heel dun lijntje, maar hij zegt niet zwanger…

ik ga morgenochtend ook even een huismerk test kopen, wie weet. Dan is het 6 dagen en hoop ik toch onderhand meer te weten…

Nou Eddepet, hier is het ook warm, ik denk dat het met deze temperaturen niet aan jou ligt hoor ! :wink:

ik typ net een berichtje hier, en nu heb ik bruine afscheiding, klein beetje. (sorry voor de omschrijving!) Ik vrees dat er toch duidelijkheid aankomt… :roll:

Hallo Allemaal,

wat een geforum vandaag zeg, heb even alles door zitten lezen.

Een paar antwoorden op jullie vragen, ik ben 22 jaar, en dit moet ons 1e kindje worden.

Ik kom uit Sittard, en hier in Limburg is het al de hele dag snikje heet!

geen spatje regen gezien.

Vanmorgen heb ik voor de verandering een cb digitale test gedaan, wel confronterend hoor de letters NIET ZWANGER. bah bah

Maar goed heb naar de dokter gebeld, de assistente vroeg me toch om even langs te komen voor een kort gesprekje met de dokter, en ik moest voor de zekerheid even een potje ochtendurine meenemen.

Ik ben benieuwd, straks moet ik ook een half jaar wachten :cry:

Eddepet: wat hebben ze toen gedaan in het ziekenhuis, na dat halfjaar???

Nou morgen ben ik er weer met misschien wel wat nieuws van de dokter.

Dikke kus Mila!

Even voor alle duidelijkheid, ik weet dat ik nog jong ben, en dat ik echt alle tijd heb, maar als je eenmaal gestopt bent met de pil, is het wel heel moeilijk om je er niet te veel mee bezig te houden.

Dat wilde ik nog even zeggen!

Tot morgen, Mila!

ehh zo jong vind ik je niet hoor om er zo mee bezig te zijn :smiley: iedereen maakt daarin zijn eigen keus.

Ik was 23 toen ik zwanger was van Lynn. En nu dus 24… en het was niet de bedoeling om er zo mee bezig te zijn, maar dat gaat vanzelf…

en die letters…niet zwanger… tsja ik heb geloof ik ook liever de streepjes :slight_smile:

Hai hai hier ben ik weer even.

Niet veel nieuws hier.

Vandaag een groot zwembad gekocht,dat loopt nu vol,duurt nog wel een paar uur :lol:

Dus morgen en de rest van de warme dagen lekker badderen hier.

Vanmiddag ook even in de maas gezwommen…heerlijk is dat zeg! :thumbup:

Hoi meiden, ik kom gezellig bij jullie terug.

Ik ga uit van een cyclus van 28 dagen, mijn NOD geef ik dan wel door heb effe geen zin om het uit te rekenen.

Veerle van harte meid, ik vind het echt leuk voor je :dance:

Ik ga naar mijn bed want Diego moet morgen om 7 uur in het zkh zijn voor zijn neuspoliepen en buisjes

Groetjes Monique

Mo, sterkte morgen in het ziekenhuis!

Hier alles goed, heb het idee dat ik een brok lood in mijn onderbuik draag, zo’n zwaar gevoel heb ik. Maar buiten dat gaat alles prima zijn gangetje.

Moon, ik bestel mijn testen altijd op internet…Als ik erge haast heb en geen zin om (weer) bij de plaatselijke da in de rij te staan bestel ik ze bij de wehkamp…vandaag bestellen morgen in huis…dat kan heel prettig zijn als je niet kunt wachten…

Verder zijn er meerdere sites waar ik ze bestel en in het verleden besteld heb…

Als je de sites wilt weten moet je me even een pb sturen…als ik ze hier neerzet worden ze toch verwijdert aangezien het reclame is…

geld ook voor de andere meiden hoor…als je sites wilt weten maar even pb’en

Mila, is ook zo hoor…vanaf het moment dat je er voor gaat wordt het naast je neer leggen en er niet teveel mee bezig zijn wel heel moeilijk…Toen ik voor ik Ruben kreeg met de pil stopte wilde ik dat nieuws alleen al wel van de daken schreeuwen!

Judith, lekker vooruitzicht morgen een duik in je eigen zwembad!

Monique, fijn dat je er weer bent! Hoe gaat het nu met je?

Succes moergen in het ZH met Diego!

Veerle, fijn dat alles goed gaat meid!

monique-je, hoe gaat het nu met je?

Ik :pray: dat het weer snel raak is!!!

Bij ons weten alleen Peter en ik dat we er voor gaan, verder helemaal niemand.

Dan is de verrassing des te groter. :mrgreen:

plezieren met dit weer is wel een stuk minder… het leek wel of Peter zijn kraan had opengezet, zo aan het zweten was ie :lol:

Volgende week vrijdag gaan we op vakantie. Mijn NOD valt dus in de vakantie. Nu ben ik erg aan het twijfelen… zal ik een test meenemen? Of gewoon afwachten of ik ongi wordt??? :think: