Mei 2006 klusers!!

Babbel gezellig dat je er bij komt. :dance:



Joepie, wat een nieuws zeg, veel sterkte ermee :-*



Verder gaat alles goed.

Maar ik heb sinds gisteren erge last van menstruatie achtige krampen, en vandaag ook. Veel plassen ook.

Spierpijn, ook behoorlijk veel last van en winderigheid :sick: , das niet normaal meer.

Ik denk toch dat ik ongesteld word, tenzij de pijn van de innestelling komt :think:



Maar ik ga even luieren op de bank en kom vanavond nog eens langs.

Groetjes Monique

O ja, ik heb de eerste 7 wkn borstvoeding gegeven en nu komt er weer melk uit mijn borsten :think: :eh:



Wat dit nu is snap ik niet hoor, terwijl ik zwanger was van Diego ik dat ook had.

Zou het :?: :think:

Maar ja nog 10 dagen wachten he :cry:

:mrgreen:



Ik ben judith 28 jaar en 2 mei gestopt met de pil :dance:

Ben toen ook meteen begonnen met foliumzuur te slikken.

Erg spannend allemaal,het zal voor ons de eerste worden.

Ik heb even alles teruggelezen!



Joepie, wat een naar bericht! Heel veel succes! Hoop je nog eens voorbij zien te komen :-*



Judith leuk dat je erbij komt. En veel plezier met klussen :wink:



hmmm klinkt wel vreemd hoor Monique. Wie weet…

He Babbel en Judith,



Leuk, weer een paar stoppers.

En ik nog wel denken dat het deze maand niet veel zou worden!

Gezelli…



Babbel: leuk joh, zo snel alweer! Ik zou zelf ook zo min mogelijk leeftijdsverschil ertussen willen hebben. Merk zelf dat ik heel close met m’n zusje omga (we schillen ook maar 1 jaar en 2 maanden).



Judith: spannend he, zo’n keuze. Ik ben zelf ook zo benieuwd.



Tot snel allemaal!

Hallo allemaal,



Ik had na mijn aanmelding hier effe geen tijd meer om te komen beppen, vandaar dat ik even weg ben geweest.



Hier gaat alles zijn gangetje. Heb de laatste pil geslikt en wacht deze cyclus maar even af wat mijn lichaam doet. Bij Tomas heeft het al met al 8 maanden geduurt voordat we zwanger waren. Maar ik moet er wel bij zeggen dat we niet echte superklussers waren in het 1e half jaar. Meer in de zin van geen zin/geen sex. Ik hoop dat het iets minder lang zal duren, maar ach we zien wel!!!



Joepie, onze schatjes zijn idd zo goed al even oud!!! Grappig.

Wat een vreselijk naar bericht van je 2 tantes. Meid ik weet precies

wat het is…mijn vader is in 2002 overleden aan die rot ziekte.

Héél véél sterkte toegewenst zeg!!1 :-* :-*



Babbel, wat een mooie meissie is Lynn zeg!!!



Judith, heel verstandig om foliumzuur te gaan slikken!!!



Monique-je, SPANNNNNNNNEEEEENNNNNDDDDD



Louise, balen dat het zolang duurt zeg…wanneer ga je bij he ha langs???



Angel, bedankt voor het comliment. Tomas heeft een eigen site

http://www.tomas.kindjeopkomst.nl (ik pronk graag met mijn kleine manneke!!!!)

Scrat, ja wij doen het deze maand ook maar even rustig aan. Zoals ik al schreef..eerst maar op gang laten komen allemaal.

Ik heb aankomende week lekker vrij. Normaal werk ik woensdag t/m vrijdag, en vanwege hemelvaart en een verplichte vrije dag heb ik de woensdag ook maar lekker vrij genomen. Dus lekker 11 dagen vrij, HÉÉRLIJK!!!!

Nou verder weinig te melden!!!!!

Groetjes en tot snel

@wolkje wrote:





Babbel, wat een mooie meissie is Lynn zeg!!!




:inlove: Dank je wel!!!

Ik heb even de site van Tomas bekeken... lekker ventje heb je daar!! Superfoto dat ie zo aan het 'smullen' is van die taart :mrgreen:

Wij zijn ook geen superklussers. Lynn was een onverwacht toevalstreffertje!!

Voor nu moet ik ook afwachten tot ik weer ongi wordt. Ik slikte de cerazette pil en die heeft geen stopweek dus ik heb echt geen idee wanneer het eraan moet komen!
En dan ook een bannertje maken :dance:

ik ga even verder 'kokken'

Hoi allemaal,



Hier nog steeds met vlagen krampjes, maar ze doen nu niet echt zeer meer.

Verder ben ik moe, want Diego meldde zich om 6.15uur.

Ik loop de hele tijd te gapen.



Nou zat ik eens na te denken.

Ik ben 1 mei ongi geworden, op 11 mei had ik van dat rare slijm, dat draderige dan is mijn cycluss toch korter?

Dan is mijn cyclus volgens mij iets van 25 of 24 dagen. :think:

Dan zou ik rond 25 mei mijn NOD hebben.

Ik weet het niet…

Iemand een idee?



Groetjes Monique

Effe showen

pfff Monique, ik heb echt geen idee hoe dat allemaal werkt.

Ik ben ook zo’n muts die daar echt niet op let. :wall:



Moet ik nu maar wel gaan doen… :thumbup:



Lief ventje is Diego!



Als we toch aan het showen zijn… :lol: Hier komt Lynn ook even voorbij!

Het hoeft niet hoor Monique! Bij de ene vrouw is de eisprong op de 10 dag en bij een ander kan dat weer op de 18de dag zijn…en dan kan de cyclus evengoed 28 dagen duren, of langer of korter!! Dus ja…das lekker duidelijk…NOT! Het is dus gewoon heel verschillend!!



Wat je zegt zou dus kunnen, maar hoeft niet!



Wat een kanjers hebben jullie zeg :inlove: :inlove: :inlove:



Ik kom binnenkort ook ff showen…heb gister mijn nieuwe moederfiets opgehaald, dus moet ff fotootjes maken met Kim!!

:stuck_out_tongue: stoer kereltje diego!!



En wat een lief meisje Lynn :mrgreen: veel haar heeft ze zeg!! :thumbup:

Wat een lekkere ventjes en meisje hebben jullie zeg! :inlove: :inlove:

Ik heb (nog) niks om te showen,

maar hopen dat daar snel verandering in komt… :pray:

Wat een lekker ding is die Lynn joh :inlove: :inlove:



Hier alles goed, krampjes zijn voorbij, maar iedere keer alls ik ga zitten voelt het niet prettig, net of ik al 8 maanden zwanger ben en dan ga zitten :think:

Maar ja nog 9 dagen, jammer dat er geen testen zijn waarmee je nu kunt testen :mrgreen:



De kleine ligt net in bed en manlief komt straks thuis, dus ik ga nog effe gauw strijken.

Groetjes Monique

ik :pray: voor je Monique!!!



Joepie, zo’n fiets is echt heel mooi! ik heb er gisteren voor het eerst van gehoord en vandaag zag ik 'm toevallig in de ‘ouders van nu staan’

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooooooiit fiets. Ik heb er altijd een hekel aan gehad. Als kind wilde ik niet eens leren fietsen :shifty:

Maar straks als ik misschien twee kindjes heb die ietsje ouder zijn lijkt het me wel erg handig.



Ik verlies sinds gisteren een beetje bruin/rozig slijm… misschien m’n ongi?? Het zet niet echt door. Maar ik ga er maar wel vanuit.



groetjes



Crystal

Monique, wat een spanning zeg!! Ik hoop dat je zwanger bent!!



Nou, wij hebben net een heel goed gesprek gehad en we hebben besloten om er toch helemaal voor te gaan :inlove: :inlove:



Ik heb ook met mijn tantes gesproken en via via gepraat over het leven van andere. Ze zeiden allebei dat ze absoluut niet wilden dat andere hun leven gaan veranderen door hun ziekte!! En ze hebben gelijk! We waren het zo van plan en we gaan zo door! Ik vind het ook wel erg fijn om naast de ellende ergens naar uit te kunnen kijken, als ik fantaseer over een positieve test, krijg ik helemaal vlinders in mijn buik!!!



Deze maand is er waarschijnlijk misgeschoten, omdat we met veel andere dingen bezig waren en niet met klussen (wat toch wel belangrijk is als je zwanger wilt worden :wink: en wat haat ik het woord klussen :evil: ) :mrgreen: :mrgreen: Maar wie weet…en anders gaan we er helemaal voor dat mijn volgende menstruatie!! Dat hebben we nu ook afgesproken, dat we er volgende maand helemaal voor gaan…



Dus eigenlijk ben ik nu een juni stopper… :oops: vinden jullie niet erg toch?!



Er zijn ook een paar nieuwe bijgekomen…ik moet weer ff op een rijtje zetten met wie we nu allemaal zijn…



Zal ik een mooi lijstje maken??

Louise, 28 jaar, 1e kindje





Monique, 21 jaar, 2e kindje





Angel, 27 jaar, 1e kindje





Joepie, 28 jaar, 2e kindje





Babbel, 24 jaar, 2e kindje





Wolkje, 31 jaar, 2e kindje





Scrat, 29 jaar, 1e kindje

Banner komt nog!



Judith, 28 jaar, 1e kindje

Banner komt nog!

Mooi lijstje :thumbup:



Hier is het verder rustig, ben vanmiddag naar de HAP geweest en ze dachten aan een blinde darmontsteking maar aangezien ik geen koorts heb :think:

Daarna vroeg hij aan mij of ik overtijd was :smiley:

Zou het iets betekenen :?:



Nou ik ga verder strijken



Oja, fijn Joepie dat je er voor gaat.

Groetjes Monique

Joepie Wat super joh!!! Ik snap die vlinders helemaal… Elke keer als ik er aan denk dat onze kleine Lynn misschien een grote zus gaat worden voel ik ze ook :mrgreen:

Vind ik niet erg hoor dat je officieel een juni-stopper bent, het is toch veels te gezellig zo!!! (we kunnen ook een mei/juni-klussers topic maken :think: )

Mooi lijstje… ik zal na dit berichtje gelijk een banner maken :thumbup:



ik blijf :pray: Monique… een zwangerschap lijkt me toch veel beter dan een blinde-darm ontsteking!!! :lol:



groetjes



Crystal

Goed bezig Joepie!!! :thumbup: :thumbup:

Erg leuk zo’n lijstje.



Ik heb op dit moment erg veel last van m’n onderbuik.

Echt een ongi gevoel, met krampen erbij. Maarja dat is toch zeker nog anderhalve week te vroeg.

Misschien toch nog die bijwerkingen van het stoppen met de pil, of misschien…



Ik moet er maar niet te veel aan denken, dadelijk gaat het nog tussen m’n oren zitten! :naughty: