Mei 2006 klusers!!

Angel, jouw NOD datum is een dag na mij :smiley:

He Monique,



Welkom bij de Mei stoppers!

Wordt ons teampje toch nog versterkt, het is hier nog een beetje stil!

Ik hoop voor je dat je weer zo snel zwanger bent en dat deze zwangerschap iets fijner verloopt :smiley:



Lachuh trouwens onze NODā€™s, wel erg spannend!



Groetjes Angelique

He Angel,



Ja ik hoop het ook dat ik niet meer zo misselijk zal zijn.



Ik heb vandaag wel iets raars gehad :think:

Ik verloor vandaag behoorlijk veel slijm :eh:

Misschien de eisprong :think: :?: :eh:



Ik hoop dat het gauw raak is, aangezien we eigenlijk iedere dag klussen.

Niet dat dat voorheen niet zo was, want toen ik de pil slikte deden we het ook elke dag :inlove: :oops:

Haha :smiley: :silenced:



Ik duik lekker mijn bedje in,want ik moet morgen om half 6 op. :shifty:



Groetjes en jij ook veel succes :thumbup:

Ik heb dat inderdaad vaker gehoord, dat je rond je eisprong meer slijm hebt (zodat het zaad makkelijker omhoog kan kruipen :lol: !

Dus dat wordt een lekker klusweekend!

Hopelijk wel ja :lol:

*breekt in



Hoi dames!!!



Ik wil jullie alleen heel veel succes wensen!!! Ik heb vorig jaar mei ā€˜raakā€™ geklust!!

Is een hele mooie maand voor hele moooie beebs!!!



*breekt weer uit.

Hallo mei 2006-stoppers,



Morgen de laatste pil en dan gaat deze mei 2005 mama (samen met paps natuurlijk) proberen om zwanger te raken!!



Zal me even voorstellenā€¦

Ben 31 en kom uit het oosten van ons kikkerlandje.

Ik ben al de superstrotse mama van een zoon; Tomas.

Ik werk 3 dagen per week als boekhoudmutsā€¦(haha)

Ja wat kan ik nog meer vertellenā€¦



Nou ik hoop dat we allemaal hƃĀ©ĆƒĀ©l rap zwanger zijn en dan begin

volgend jaar allemaal ons kindje in de armen mogen sluiten!!!



Suc7ā€¦

Hallo Wolkje,



Welkom bij de mei stoppers!

En natuurlijk ook heel veel succes bij het zwanger worden! Maar hopen dat we allemaal snel zoā€™n klein wondertje in ons buikje mogen hebben.



Wat een mooi knulletje trouwens!!!

Hartelijk welkom aan alle nieuwe stoppers!!



Hier even een korte update bij mij. Ben nog steeds in afwachting op mijn 1e normale niet pil ongi. Ik ben bang dat ik 1 maand oversla want het is nog steeds niet gekomen. Ik wachr wel af. Als het echt te lang duurt ga ik toch maar even naar de dokter.

Hoi,



Welkom Wolkje, veel succes :thumbup:



Ik heb vandaag wat raars meegemaakt :think:

Ik ging naar de toilet en in mijn inlegkruisje zat een beetje bruinig-roodachtig slijm.

Is dit nu een innestelingsbloeding :?: :eh:

Bij Diego heb ik helemaal niks gezien, dus hier heb ik geen flauw benul van :shifty:



Verder gaat alles goed, maar ik heb het behoorlijk druk :oops:

En over 8 daagjes wordt Diego alweer een jaar, dus ik moet nog veel regelen :inlove: :dance:



Groetjes Monique

Louise, ik hoop voor je dat je gauw zekerheid hebt :-*

Hallo!!!



Mag ik ook mee kletsen???



We zijn gestopt met niks, want ik slik geen pilā€¦ook zijn we nog niet helemaal gestopt met de condoompjes, maar ik hou nu mijn cyclus even bijā€¦en dan gaan we voor een tweede lieve kleine poepie!!! Ik heb er zoveel zin in dat het me leuk lijkt er alvast over te kletsenā€¦hoewel we dus nog niet voor het echie bezig zijn!!



Met Kim was het in 1 keer raakā€¦ :shock: :inlove: Dus ja, als we er echt voor gaan is het misschien wel snel raak ook. Al hou ik er geen rekening mee, want het hoeft natuurlijk helemaal nietā€¦en dan valt het zo tegen!!



In ieder gevalā€¦ik klets hier op kok al een poos! Ik ben 28 jaar en ben getrouwd!! We hebben dus al een prachtige dochter die 1 mei 1 is geworden!! Mijn laatste menstruatie is begonnen 1 dag na Kim haar verjaardag!! En ik heb nu maar een banner in mijn profiel gezet, want ik ben zo een drolā€¦ik vergeet altijd wanneer ik nou voor het laatst ongesteld ben geweest!



Ik zal nu even jullie berichtjes lezen, dan ben ik op de hoogte!!



Ik heb er echt zin in!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

even kijken hoorā€¦voor mezelf (ben nog al vergeetachtigā€¦)



Louise is er!



En Angelā€¦

Jullie zijn allebei met de pil gestoptā€¦en hebben bijwerkingen gehad. Ik kan daar niet over mee praten, want ik heb dus de pil nooit geslikt. Maar heb het van vriendinnen wel vaker gehoord!



Angel is 13 dagen tot de redday en Louise is 13 dagen over tijd :pray: :pray: :pray: :pray: En je hebt foliumzuur gehaald, dat is heel goed!! Moet ik ook maar weer halen, want daar kun je ook van te voren mee beginnen!



En dan lees ik over Monique!



Jij hebt ook al een zoon!!! Bijna net zo oud als Kim!! Wat grappig! Gaat alles goed met hem?? Hij wordt bijna 1 :inlove: :inlove: LEUK!! Het is zo bijzonder, zoā€™n eerste verjaardag!!!

En jij nog 12 dagen!!!



Wolkje! Jij ook een kleintje die bijna net zo oud is als Kim!! Hihihi, wat grappig!! Gefeliciteerd nog met Tomas zijn verjaardag!!! ij en Kim zijn echt bijna even oud!!



Nou, ik hoop dat het allemaal voorspoedig mag verlopen bij iedereen!!!



Ik moest ff alles op een rijtje zetten over iedereen hoorā€¦sinds mijn eerste zwangerschap vergeet ik werkelijk alles!!! Vandaar!

Hey Joepi,



Gezelli, weer eentje erbij!

Welkom bij de mei stoppers!

Wat een leuk meisje heb je zeg, en nog gefeliciteerd met haar 1ste verjaardag.



Moet nu weer snel aan het werk, tot gauw!

hi ben net een week geleden met de pil gestoptā€¦eerste maand nog voorzihtig aanā€¦eerst die troep uit mijn lijfā€¦en dan er tegenaanā€¦ben 29 en getrouwd!! :dance:

Welkom alle nieuwelingen, ik weet even niet meer alle namen sorry :think: :oops: .



Hier alles goed.

Ik heb wel vaker het gevoel dat ik moet plassen, maar of het nou een inbeelding is of een feit :think:

Maar ja je :pray: natuurlijk dat je zwanger bent :wink:



Ik heb volgens mij de 10de de eisprong gehad, want toen had ik behoorlijk veel afscheiding en was helemaal doorzichtig. Sorry een beetje een vies verhaal :sick:

De 9de hadden we geklust, maar de 10de en de 11de niet.

Dus laten we maar :thumbup:

Nog 12 dagen :pray:



Ik ga er vandoor

Groetjes Monique

Ik ben er ff wat minderā€¦hihi, voor zover ik er al was dan!



Ik heb het even uit mijn gedachte gehaald, het zwanger worden. We hebben afgelopen 1,5week te horen gekregen dat twee tantes van mij allebei een ongeneselijke zeer agressieve kanker hebben, dus ze zullen allebei komen te overlijden.



We willen wel heel graag zwanger worden, maar we willen ook geen beladen zwangerschap hebben. Ik hou nog wel even mijn cyclus bij, maar we willen eerst dit nieuws even laten bezinkenā€¦dus misschien gaan we er wel voor over een maandje of 2, misschien wachten we ff langerā€¦dat hangt even van de situatie af. Misschien denken we er volgende week weer anders overā€¦we weten het nu gewoon ff niet. De wens is er natuurlijk nog steedsā€¦en aan de andere kant vind ik het ook wel weer heel erg leuk om mijn tantes te kunnen vertellen dat ik zwanger ben, zij hebben allebei geen kleinkinderen dus ze zouden het denk ik ook wel heel leuk vindenā€¦



Het is nu gewoon ff een warboel in mijn hoofd. We moeten er gewoon ff over denken.



Lekker duidelijk ben ik hƃĀØ :shifty: NOTā€¦in ieder gevalā€¦ben ik hier misschien ff niet meer.

He Joepie,



Jeetje, wat een berichten!

Verschrikkelijk. Ik begrijp wel waarom het nu op een laag pitje staat!

Heel veel sterkte ermee, en misschien komen we je later nog eens tegen hier.



Groetjes,

Angelique

ik denk dat ik me bij jullie ga voegen dames!



Ik ben Crystal (Babbel :wink: ) 24 jaar en hele trotse mama van Lynn. Lynn is nu 3 maanden en we willen zo langzamerhand gaan beginnen met de tweede.

We willen bewust erg weinig leeftijdsverschil tussen de kids hebben.



Vanavond neem ik geen pil meer :dance:

We gaan nog niet heel actief klussen hoor. We doen het gewoon als we zin hebben (en dat is na de bevalling van Lynn nog niet erg vaak geweest :oops: ) en dan zien we wel wat er gebeurt.

Hey Babbel!



Nou, na 3 maanden na de bevalling was het bij mij ook nog niet veel hoor!!!



Leuk dat jullie er zo snel weer voor gaan!!!



(nu ben ik er toch :roll: )