Mei 2006 klusers!!

Aangezien ik de eerste ben zal ik mezelf even voorstellen.



Mijn naam is Louise en ik ben 25 jaar. Mijn vriend en ik hebben besloten om te stoppen met de pil en nu proberen om zwanger te raken. Ik hoop dat hier snel ook andere zullen aansluiten zodat ik hier niet meer in m’n uppie ben!!



[/b]

Wow wat gaat dat snel :shock: , nu al weer de eerste mei-klusser.

Ik hoop dat je snel zwanger bent!!!



Liefs Pinot (feb-mrt klusser)

Dank je wel ik hoop het ook!!!

Ja inderdaad een mei stopper alweer!!

Veel klusplezier en dat je maar erg snel zwanger mag worden!



Liefs :-*



(feb-mrt 2006 stopper)

Ik sluit me bij de dames boven me aan :wink: :-*



(sept/okt klusser 2005)

Hai Louise!!



Ik wil je heel veel succes wensen met het zwanger worden!! :thumbup: :thumbup:

Spannend he, als je het besluit hebt genomen ervoor te gaan!?



Hopelijk sluiten er snel wat dames bij je aan



Liefs Lotje (febr-stopper)

Hallo Louise,



Ik sluit me bij jou aan!

Ik ben Angelique en ben 27 jaar.

Ik ben eigenlijk vorige maand al gestopt met de pil en wacht nu mijn eerste menstruatie af (als het goed is rond 8 mei).

Vanaf dan gaan we voor het echie!

Het wordt ons eerste kindje.



Tot snel.

welkom ladies.



Heel veel klusplezier en hoop dat jullie snel zwanger zijn.



Greetz Coor



Januaristopper en Novembermama

Hoi Angel,



Ik wacht nu ook mijn eerste menstruatie af. Kan niet wachten tot we met de eerste echte klusronde beginnen!!

Heey hoi,



Mei alweer. Zelf ben ik in mei 2005 gestopt. Hopelijk gaat het bij jullie wat sneller!



Groetjes!!

Hallo,



Hebben jullie ook bijwerkingen gehad toen jullie met de pil zijn gestopt?

Ik ben ongeveer 10 jaar aan de pil geweest.

Ik ben vorige maand gestopt en nu heb ik voortdurend krampen in m’n buik (niet heel erg, maar een beetje als ongesteldheidpijn), ik heb heel veel last van m’n tepels, je hoeft er maar naar te wijzen en ik heb al pijn! Ook krijg ik pukkels in m’n gezicht!

Ik hoop dat dit maar tijdelijk is!

Hoi Angel,



Zoiets heb ik ook gehad ja! 3 weken nadat ik was gestopt met de pil had ik ook van die krampen. Ik dacht eerst ik zal wel nu ongesteld gaan worden, maar dat gebeurde niet. Verder had ik ook opeens een mega grote pukkel in mijn gezicht. En dat terwijl ik echt nooit pukkels heb.



Ik zit nu op dag 35 van mijn cyclus. Heb vandaag maar even getest maar deze was negatief helaas. Ben benieuwd voor mijn ongi nu eindelijk komt.

heb net maar zo een tijdlijn aangemaakt maar ik moet nog even afwachten op mijn ongi om te zien of die zo ook echt klopt!! :smiley:

bedacht me vandaag opeens dat ik maar moest beginnen met het slikken van foliumzuur, heb gelijk gehaald bij de apotheek :smiley:

@louise80 wrote:

bedacht me vandaag opeens dat ik maar moest beginnen met het slikken van foliumzuur, heb gelijk gehaald bij de apotheek :smiley:




Dames veel klus plezier en dat jullie snel zwanger mogen zijn !!!

En ja foliumzuur is erg belangrijk voor je kindje !!!



Groetjes West (een januaristopper)

Het blijft hier wel erg rustig (maar ja mei is natuurlijk ook nog maar net aan de gang :lol: ).

Ik ben zojuist ongi geworden voor de eerste keer na het stoppen van de pil. Op dag 26. Nu kunnen we voor het echie gaan!

Wat fijn dat je nu voor het echie kan gaan zeg!! Ik ben nog steeds in afwachting van mijn ongie helaas.



Ik ga weer even de tuin in want het weer is echt veels te lekker!!

Ha meiden,



Ik ben een feb/maart stopper, maar kom even langs om jullie heel veel succes te wensen!

Het wordt vast heel snel gezellig druk!!

Ik kom me bij jullie aansluiten.



Eind april ben ik gestopt, maar laten we het maar bij mei houden.



Ik ben 1 mei ongi geweest en ik ben er maar even vanuit dat ik een cyclus van 28 dagen heb.



O ja stom van :wall:



Ik ben Monique en ik ben 21 jaar en ik kom uit Zeeland.

Ik ben al moeder van Diego die geboren is 23mei 2005.

Ik was in juli 2004 gestopt met de pil en in oktober 2004 was ik zwanger.

Diego was normaal 17 juni 2005 uitgerekend, maar hij kwam 4 weken te vroeg.

Ik was 8 maanden lang alleen maar ziek

:sick: :sick:



Verder ben ik ziekenverzorgende in een heel leuk zorgcentrum :smiley:



Ik woon al 5 jaar samen met mijn vriend en hebben al een 6,5 jaar een relatie met elkaar.



Groetjes Monique