Mei 2006 klusers!!

Hallo allemaal,



Iedereen een leuk weekend gehad??

Wij hadden stratenvolleybaltoernooi in ons

dorp en het was erg gezellig!!!



Ik heb mijn kleine manneke even lekker op bed gelegd dus weer even tijd om hier een kijkje te nemen!!!



Joepie, het is allemaal een beetje dubbel he! Véél sterkte ermee hoor!!!

Leuk zo’n overzichtje!!!



Angel, het is volgens mij héél normaal dat je er zo mee bezig bent hoor!! Ik weet dat ik bij Tomas echt alleen maar bezig was met zwanger worden de 1e maanden… :lol: Bij mij werd dat op een gegeven moment wel iets minder, maar je wilt gewoon graag zwanger worden dus je bent allert op alles wat je bij je zelf merkt/voelt.



Babbel, je het is een gek gevoel dat onze kids straks grote broer/zus gaan worden. Ook wel heel emotioneel moet ik zeggen!!



Monique-je, ja dan liever een zwangerschap…hier draaien de duimen ook hoor!!!



Met Louise Judith en Scratt ook alles goed???



Nou ga maar even poetsen ofzo…het weer hier is toch helemaal niks dus naar buiten gaan om te fietsen ofzo word vandaag toch niks!!!



Groetjes

Even showen

wat een stoer ventje :inlove:

Leuk zo’n stratenvolleybaltoernooi… kan iedereen dan gewoon mee doen?



Angel, ik denk ook dat het vrij normaal is om er veel mee bezig te zijn. Voor mij is dit ook de eerste keer dat we het ‘plannen’. Dus als ik straks iets merk of weer ongi moet worden ben ik er net zo mee bezig :mrgreen:



Ik verlies nog steeds slijm, maar nu is het niet bruin meer maar roze…

Als dit voorbij is kan het echte werk beginnen :mrgreen:

Oh, wat een spetter :inlove: :inlove:



Ik wil zo snel mogelijk ongesteld worden!!! Hihihi…ik weet gewoon dat het deze maand niks wordt, omdat we er gewoon niet mee bezig zijn geweest…MAAR IK WIL ZO GRAAG BEGINNEN!!! Maarja, dan moet ik eerst ff ongesteld worden!!



Het is wel prettig dat ik niet zwanger ben nu, want dan kan ik even precies kijken hoelang mijn cyclus duurt! Ik ben wel altijd heel regelmatig, maarja…hoelang mijn cyclus is??? Ik denk wel dat mijn cyclus rond de 30 dagen ligt en niet rond 28. Mijn vorige zwangerschap was ik met een cyclus van 28 dagen 26 april uitgerekend. Maar op alle 4 de echo’s kwamen er een paar daagjes later uit!! Ik ben dan ook 1 mei bevallen, 5 dagen overtijd! Dan was ik liever officiëel een paar dagen later uitgerekend, want 5 dagen duren zoooooooooooo lang, als je overtijd loopt. En je hebt wel in je achterhoofd zitten dat je waarschijnlijk later uitgerekend bent, maar toch…als de verloskundige 26 april aan blijft houden, dan ben je met die datum bezig!

Ik heb nog nooit gekeken hoe lang mijn cyclus is…ik denk altijd ineens: Oh, volgens mij moet ik nu ergens ongesteld worden!! :oops:



Maargoed…in ieder geval moet ik volgende week ongesteld worden. Met een cyclus van 28 dagen, dinsdag. En anders later…en ik denk later, maar ik hoop het niet!!



Oh ja, als ik jullie berichtjes lees, en vervolgens ga reageren, dan ben ik altijd zo’n muts dat ik vergeet wie wat heeft gezegd en het eerste wat ik gelezen heb ben ik alweer kwijt :oops: :oops: dus ik ben heel slecht met reageeren op iedereen…maar daar bedoel ik niets mee!!! En die lijst…ja, ik heb het nu even met banners gedaan, maar misschien toch leuk om straks in een nieuw deel (als we nog niet zwanger zijn met zijn allen :wink: ) een mooie lijstje te maken die in het eerste bericht komt te staan!!

@ Wolkje, lief ventje heb je daar zeg! :clap:



Hier gaat alles zijn gangetje,merk niets vreemds :lol:

Merk wel veranderingen na het stoppen van de pil,zo ben ik 2 kilo lichter nu,verlies minder slijm dan anders en heb jeuk op m’n kop :lol: weet niet of dat door het stoppen met de pil komt hoor :mrgreen:

Verder doet m’n vriend gretig mee met ‘klussen’ :wink:

@judith wrote:

Verder doet m’n vriend gretig mee met ‘klussen’ :wink:




:mrgreen: :mrgreen:

@Joepie wrote:



Oh ja, als ik jullie berichtjes lees, en vervolgens ga reageren, dan ben ik altijd zo’n muts dat ik vergeet wie wat heeft gezegd en het eerste wat ik gelezen heb ben ik alweer kwijt :oops: :oops: dus ik ben heel slecht met reageeren op iedereen…maar daar bedoel ik niets mee!!! En die lijst…ja, ik heb het nu even met banners gedaan, maar misschien toch leuk om straks in een nieuw deel (als we nog niet zwanger zijn met zijn allen :wink: ) een mooie lijstje te maken die in het eerste bericht komt te staan!!




:lol: hier nog zo’n muts hoor. Af en toe krabbel ik wat op een blaadje om het te onthouden!



Wel spannend hoor Joepie, om er nu echt helemaal voor te gaan.



Ik ga er van uit dan ik een cyclus heb van 28 dagen. Dat hebben we bij Lynn ook gedaan en op elke echo kwamen we op precies de uitgerekende datum uit.

Ze is geboren met 38wk2. Ingeleid.



Lijkt me leuk zo’n lijst aan het begin! Ik vind het trouwens best leuk met de banners

Bij Kim wilde ik er op gaan letten, maar ik was te laat…het was in één keer raak! Dus ik werd helemaal niet meer ongesteld :inlove: Met dus als gevolg dat ik niet mijn exacte uitgerekende datum kon berekenen, omdat ze dan uit gaan van 28 dagen!

ik heb nooit op mijn cyclus gelet… ik slikte de pil. dus was altijd regelmatig. In januari stopte ik met de pil en gebruikten we jasjes omdat ik geen hormonen meer in m’n lijf wilde.

Bij een van de jasjes ging het ‘mis’ ik raakte zwanger. dus gingen ze ook gewoon uit van een cyclus van 28 dagen.



,m ,m mntfdfkm , <-- groetje van Lynn :inlove:

Hallo meiden,



Volgens mij is het geen blinde darmontsteking, want de krampen zijn over.

Vannacht nog wel last gehad van heel veel lelijke pijnen, maar ik voel nu niets.



Nog 7 dagen :pray:



Verder heb ik het druk met de voorbereiding van Diego zijn verjaardag morgen, dus ik ga nu zijn slingers ophangen.

Tot morgen.



Groetjes Monique

meiden welke bijverschijnselen hadden jullie toe jullie met de pil stopte?



…ik slikte micr.30 en had last van krampen…nu gelukkig verdwenen…en verlies volgens mij ook wat vocht…gelukkig…ben ook prikkelbaar… :oops:

Monique: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE MANNETJE!!! ALWEER 1 JAAR!!!

Heel veel plezier vandaag!



Scrat: ik heb ook behoorlijk wat bijwerkingen gehad (en nog)! Pijn in m’n onderbuik, gevoelige borsten/tepels, pukkels in m’n gezicht.

Ik heb nu nog steeds last van krampen in m’n buik en pijnlijke borsten.

HIEPERDEPIEP HOERA DIEGO 1 JAAR



VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN EEN LEUKE VERJAARDAG TOEGEWENST MET VEEL KADO’S EN LEKKERE TAART

Diego Gefeliciteerd!!!

@scrat wrote:

meiden welke bijverschijnselen hadden jullie toe jullie met de pil stopte?



…ik slikte micr.30 en had last van krampen…nu gelukkig verdwenen…en verlies volgens mij ook wat vocht…gelukkig…ben ook prikkelbaar… :oops:




Ik kan je niet helpen, want ik slikte de pil niet.

bedankt voor jullie felicitaties, ik heb effe geen fut om te reageren, maar als je de foto´s wil zien kijk dan even op het showforum.Donderdag vieren we zijn verjaardag en vandaag zijn we met zijn 3en lekker gaan zwemmen.



Groetjes Monique

beetje laat maar Diego Gefeliciflapstaart!!!



Ik heb nooit bijwerkingen gehad bij het stoppen met de pil… behalve dat ik weer ongesteld werd… toen ik de pil slikte bleef mijn menstruatie op een gegeven moment helemaal weg :eh:

Ik heb even geknutseld!!!



Ik open dan even een nieuw deeltje, zodat dit lijste in het eerste bericht staat!!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=695080#695080



Dit is de nieuwe!!

mijn ongi datum is ongeveer 10 juni…hoe krijgen jullie de banners daar…?