Ben waarschijnlijk ongesteld geworden, even afwachten of het doorzet.
Na een cyclus van 54 dagen.
Meiden die nog gaan testen, succes!
hey meiden, hier weer een negatieve test,ben er nu toch wel van overtuigd dat ik eigenlijk gewoon m’n eisprong net pas heb gehad, dus ga volgende week eens testen…wie weet dan meer geluk…jeetje wat een spanning allemaal he…we maken onszelf helemaaaaaal niet gek… :roll:
Ik test morgen weer en donderdag en vrijdag, want hier is het toch niet door gezet. Ben er van overtuigd dat het met de innesteling te maken heeft.
Meano, spannend! We gaan duimen voor je!
Vliegje, gek om te zeggen, maar ben blij voor je dat je ongi bent geworden. Nu op naar een gemiddelde cyclus en een zwangerschap!
Myrthe, mijn misselijkheid neemt af. Alleen nog bij vlagen en niet meer zo erg als eerst. Draaierig nog wel maar ook minder. Buikkrampjes alleen als ik rustig lig of zit. En sinds gisteren weer ontzettend last van mijn onderrug en hoofdpijn. Dat laatste zal wel door de warmte komen, heb snel last van hoofdpijn namelijk. Nog steeds geen vruchtbaar slijm, dus ik ben ervan overtuigd dat mijn bloeding geen ongi is geweest want dan had ik nu toch echt wel ander slijm moeten hebben omdat ik dan nu in mn ovudagen zit. Ik ga vrijdagochtend of zaterdag dus weer testen en ben heel benieuwd wat eruit komt.
111, ik had het alleen bij vlagen, de misselijkheid. Mijn afscheiding is meer geworden en beetje gelig, maar niet vruchtbaar ofzo.
Dat krampgevoel herken ik!
Ben benieuwd, eind deze week!
Heb jij ook last van tintelingen in je benen? Ikke wel…zo vervelend. Lijkt een beetje op rusteloze benen, maar dan anders :mrgreen: Slapen lukt ook al amper deze week en ik droom heel echt! Weet 's ochtends niet meer of het echt is gebeurd of dat ik het heb gedroomd…zo gek!
Die tintelingen in mijn benen heb ik door mijn MS al heeeel lang, ook medicijnen voor gehad, toen was het over. Nu was ik dus gestopt en is het heel lang goed gegaan, tot een week geleden :x , nu is het er dus weer. Onrustig slapen, snel/vaak wakker en inderdaad, dromen!!
Oh Myrthe, dat is niet zo best meid. Kan je niet weer dat medicijnen krijgen. Hoe ver gevorderd is de MS? :hug:
Meano, nee, met dat medicijn mag ik absoluut niet zwanger worden!
En het is draaglijk, dus ik heb het er wel voor over. Na de derde maand wordt het allemaal beter. Ik kan slecht lopen en traplopen en ben snel uitgeput. Ook heb ik geen dieptezicht meer (dus niet autorijden).
Maar het gaat een stuk beter dan een jaar geleden; toen kon ik helemaal niet meer lopen. Ben net klaar met het revalidatietraject en het gaat nu heel goed. Helaas ben ik resitent voor remmende medicatie dus eigenlijk ben ik overgeleverd aan de Goden qua progressiviteit. Dit is ook de reden waarom we nu eigenlijk zo snel mogelijk zwanger willen worden. Ik weet niet hoe het over een jaar is en voel me nu nog meer dan goed voor een zwangerschap en bevalling.
Jeetje Myrtje klinkt wel heel heftig allemaal zeg! Ik hoop dat je dan maar gauw zwanger bent meid! Ik zie dat je vrijdag gaat testen, knap dat je zo’n geduld hebt!
Ik blijf buikpijn houden bel dadelijk de huisarts nog even want vind het toch niet echt normaal,zo lang kun je een eisprong toch niet voelen?? Ben nu ook echt heeeel erg moe en misselijk (maar dat kan dus ook van de warmte komen ,kan er vandaag slecht tegen bah) en de kinderen willen ook aandacht dus kom niet echt aan rust toe zeg maar…nou…ik ga tussen de bedrijven door even douchen want de jongste slaapt nu! tot snel allemaal!
Myrthe bedoelde ik (ik zei Myrtje haha :lol: )
ik ga zaterdag testen
en ik word gék van het wachten
(dus misschien test ik vrijdag wel :mrgreen: )
kusje: ik heb ook aanhoudend last van mijn buik gehad na mijn ei…
Ziet, heb je dat anders nooit dat je last heb van je buik na je ei? Alleen nu? Want dan zou het wel een zwangerschap kunnen betekenen! Hoop, hoop! :shock:
nou… het is pas weer de eerste keer dat ik mijn ei heb gevoeld
(dus als het raak is, is het in 1x raak geweest :dance: )
dus ja, ik hoop het ook
ik had wel altijd zeurende buikpijn voor m’n NOD als ik zwanger bleek te zijn,maar kan me niet echt goed herrinneren dat ik dat al vanaf m’n ei had…ik twijffel nu dus heel erg,maar dat er iets in m’n buik gebeurd is duidelijk pfff…
Het zou wel gaaf zijn, in 1 keer raak Ziet! Ik heb over m’n twee jongens 9 maanden gedaan om zwanger te raken,maar de laatse keer was ik in maand 2 al zwanger (werd helaas een miskraam met 8 weken) dus je kunt er niks van zeggen… :shock:
is het bij jou ook zo dat de pijn af en toe weg is,en dat het er dan weer opeens is? en zo af en toe heb ik ook steekjes… :think:
ik had bij Tyg wel die zeur in mijn buik ja…
en een hele hoop borrels
ja het is heel af en toe weg,
vooral 's morgens
maar naar mate de dag verloopt is het er weer.
ook steekjes inderdaad
maar heb ook andere ‘klachten’(wat eigenlijk heel welkom is)
misselijk zijn bijvoorbeeld
en dat ben ik nooit, ook niet bij mijn zwangerschap van Tyg…
typisch he…nu voel ik ook weing tot niets,behalve moeheid,en o,ja sinds gisteren heb ik weer precies diezelfde brokkelige afscheiding (gezellig praatje he. :oops: ) als toen ik de laatste keer zwanger was,was ook vlak na m’n ei toen, dus ik zie het positief in…
misselijkheid lijkt me idd ook een goed teken,ik had het gisteren ook, maar nu heb ik weer nergens last van :?
ik ga zaterdag of zondag toch een test doen (ook al is het nog veel te vroeg :roll: ) had vorige keer ook 2 dagen voor NOD een positieve test dus wie weet…) jij gaat vrijdag testen?