meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

…dan kunnen we elkaar wellicht door deze week heen helpen? :wink:

Wat duurt het wachten lang he?

Ik heb vrijdag mijn NOD, ik denk echter dat ik dit keer een kortere cyclus heb gehad, dus weet niet of ik het tot vrijdag red met wachten om te testen…(als de :evil: niet eerder arriveren).

Ha ha, wat duren die wachtdagen toch altijd weer lang hè.

Ik heb woensdag mijn nod en heb min of meer met mijn vriend afgesproken om tot zaterdag te wachten.

Maar of dat gaat lukken… :lol:

ja hier nog een :dance:

aanstaande vrijdag of zaterdag

Yep, ik ook! Zaterdag is mn NOD, maar ik denk dat ik vanaf vrijdag een innesteling heb. :mrgreen: Zo niet, dan is mn cyclus van 31 dagen naar 24 dagen gegaan :mrgreen: Maar qua timing klopt het precies als het een innesteling is.

Duimen dames, hopelijk kan dit topic maandag worden gesloten met allemaal positieve tests!!!

ik heb ook deze week mijn nod… vrijdag is mijn nod…

heb nu vandaag last van mijn buik enzo… best sterk, lijkt wat op ongipijn, maar nog geen bloed te zien…

jaaa ik heb mijn nod morgen :shock: :shock:

maar omdat ik nogal een onregelmatige cyclus heb hoop ik dat ik kan wachten tot zondag met testen.

spannend ladies!!!

krijg spontaan de zenuwen…hahaha :shifty:

ooow dames! ik duim voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray:

Hahaha, ja, we hitsen elkaar lekker op zo! Maar toch ook wel weer leuk!

Ja ja, als ik een cyclus van 26 dagen heb zoals de laatste keer dan is mijn NOD donderdag en als het gewoon 28 dagen is dan zaterdag. Ik ben benieuwd. Ga zondag testen als de :twisted: wegblijven.

Spannend ladies

@111 wrote:

Duimen dames, hopelijk kan dit topic maandag worden gesloten met allemaal positieve tests!!!

Ik hoop het!

Leuk dat er al aardig wat reacties zijn!

Ik vind het overigens wel knap dat er veel van jullie zijn die nog lánger kunnen wachten dan hun NOD hoor! :shock:

Ik heb juist erg de neiging om al eerder te gaan testen!!! :wink:

He meiden,

Spannend zeg!

Ik moet deze week ook ergens ongesteld worden (eind van de week ws) maar liever niet natuurlijk.

Eind april heb ik een MA en later een curratge gehad en merk dat ik het extra spannend vind nu. Als dat al kan natuurlijk.

Ik neem mezelf wel in bescherming zo van: ach t zal wel niet, volgende keer beter…

WIj hebben iig gene testen in huis en ga ook echt nog niet halen, dus niet testen wordt gemakkelijker.

Gr, tiene

vandaag mijn nod maar nog geen duivels :shock:

meissie… ga je testen vandaag??

nee ik denk het niet.

mijn langste cyclus tot nu toe was 40 dagen en ik zit nu op dag 39.

als ik het volhou en als de duivels niet eerder zelf komen ga ik zondag pas testen.

He! Ook ik verwacht tussen donderdag en zondag mijn NOD.

Als ik uitga van 25 dagen donderdag…

Ik kon het niet laten en heb vanmorgen vast een testje gedaan…de CB digitaal maar helaas: niet zwanger…

Tis nog vroeg en mijn temp vanmorgen nog steeds 37.4 dus zolang er geen :twisted: verschijnen blijven we hoop houden…

Meissie spannend!!

spannend meisie

hier verschijnselen

vanacht 1 x wakker wc en er misselijk moest drinken’

gedronken en weer geslapen tot net en onwijs aan boeren zuur naar boven en misselijk

buik erg onrustig en verder erg opgeblazen gevoel

hier is het volgends mij weer niet raak…ik heb wat bruinige afscheiding en af en toe krampjes in mijn buik.

#$@#$%^%^&(&^%$#@#$%^&*( :evil: heee bah had zo gehoopt dat het raak zou zijn deze ronde.

Hee meissie, nee toch :o

Tja, we zitten onszelf ook wel aardig gek te maken zo.

Maar aan de andere kant is het wel de periode waarin het wel fijn is om wat medestandsters te hebben.

Zonnetje, ga je echt tot zondag wachten?? :think:

Zeker met het sterke voorgevoel dat je hebt? Dat zou ik net als Pé wel knap vinden, ha ha.

Ik denk dat ik er nu wat relaxter onder ben omdat het de vorige keer uiteindelijk een week later alsnog mis ging. Het kan dus nog alle kanten op en daar ben je je dan wat meer van bewust. Hier wachten we minstens tot vrijdag (alweer een dagje korter dan ik eerst zei :mrgreen: )

Hè Meissie! Daar word ik nou absoluut niet vrolijk van!

Wat vervelend. Ik hoop overigens dat het vals alarm is!

:hug:

Hier vanmorgen een testje gedaan. 3 dagen voor NOD. Was niet zo handig :wink: Negatief.

Verder nog geen verschijnselen hier van enig bloedverlies. Aan de ene kant positief natuurlijk, maar aan de andere kant verwacht ik een soort innestelingsbloeding. Dat heb ik bij Joost en de :**: namelijk wel ervaren.

We wachten en wachten en wachten weer verder.

jammer dat de test negatief was…maar je zit nog voor je nod.

hier heeft de ongie nog niet door gezet maar dat gaat vast nog wel gebeuren vandaag.

heb als troost maar brownies gebakken met zoonlief. :drool: