meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

Meissie, dus toch nog spannend dan als het niet heeft doorgezet :pray:

Of voelt het echt alsof het gaat doorzetten :naughty:

Bij mij voelt het helemaal niet alsof het eraan zit te komen, dus ik begin wel een beetje testdrang te ontwikkelen.

Morgen mijn nod, dus maar even met vriendlief overleggen of het niet erg lang duurt tot zaterdag :roll:

Vorige keer/maand had ik (tegen de afspraak in) zonder hem getest.

Kreeg het in mijn bol en toen was ie dus ook nog positief.

Toen hij thuiswam, toch gelijk maar gezegd.

Uiteraard was hij vooral heel blij, maar ook een beetje verontwaardigd omdat ik het zonder hem had gedaan.

net toch maar een testje :shifty: gedaan en die was natuurlijk negatief :roll: :roll:

dus ik ga er vanuit dat de rode duivels ieder moment gaan knallen hier.

zo niet dan wil ik echt pas testen als ik het zeker weet.

:hug:

Ja, ikke ook!

Ga vrijdag testen.

Heb wel vollop kwaaltjes en heb in het weekend anderhalve dag wat bloedverlies gehad. Nu niets meer!

jammer dikke knuff voor je

zolang je niet ongie bent is er nog hoop

heb met de zwangerschap van me dochter zoveel negatieve testen gedaan

met 5 1/2 week pas positief

dus er is nog hoop :pray: :pray: :pray:

Ook ik heb hier bruin slijm. Weet niet precies wat het is. Mijn ongi begint iig nooit zo. Hoop niet dat het door gaat zetten.

Begrijp er ook helemaal niks van. Mijn borsten doen nogsteeds zoveel pijn en dat al meer als een week en het voelt heeeeeel anders als ik ongi moet worden. Nou ja, afwachten maar.

bij de zwangerschap van mijn ventje teste ik ook pas laat positief dus ik weet dat het ook anders kan zijn.

nog steeds geen ongi te bekennen hier… :think: :pray:

misschien heb ik wel weer een lange cyclus en ben ik te vroeg…you never know :wink:

Ik hoop met je mee, meissie!

sproetje, ik ga zeker niet tot zondag wachten… denk dat je iemand anders bedoelt… ik heb vrijdag mijn nod, maar doe morgenochten toch al een testje… ben zo benieuwd. haha

meissie ik duim dat het niet door gaat zetten! :pray:

Pff ik heb ineens pijn aan mijn (.)(.), vooral aan de zijkanten…

Ook heb ik de helft van mijn avondeten laten staan :sick:

Ga donderdag pas weer testen op mijn eerste NOD (kortste cyclus)…

Succes CVS morgen ben benieuwd!!!

CVS, spannend! Ik ga voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Yep, ik duim ook voor je CVS!

Vriendje heeft me zojuist gevraagd of we niet zondag samen kunnen testen ipv woensdagochtend vroeg in mn eentje, terwijl hij nog ligt te slapen. Tja, hoe kan ik dat weigeren he…

Hmm… hier heeft mijn vriend bedacht dat testen geen zin heeft.

Als ik volgende week nog niet ongesteld ben, ben ik kennelijk zwanger en krijg ik vanzelf een dikke buik :evil:

Hier word ik dus niet vrolijk van.

Zal wel komen omdat het de vorige keer alsnog mis ging, maar toch.

Dat zogenaamde onverschillige werkt bij mij in ieder geval op mijn zenuwen!

Misschien dat ik ga testen en niks zeg. Maarja, hoe lang ik dat vol ga houden :think:

Dames, ik heb net getest… maar hij gaf helemaal geen enkel streepje aan. heb die van de etos gebruikt, en daar staat in dat er of te veel urine of te weinig urine is gebruikt… Je moet zoveel seconde de staaf in de straal of in een potje houden… Als ik dat doe, kan ik toch nooit te veel of te weinig urine hebben… nou ja… ik zal later vandaag opnieuw testen, ga eens een andere test halen. Wel balen hoor, maar ja, ik zit iig nog 2 dagen voor mijn nod.

tjeetje das ook wat. Als je je aan de sec houdt kan het toch niet mis gaan zou je zeggen…

Zou de test opsturen of meenemen en een vergoeding proberen te vragen, kost toch nog aardig wat zo’n test…

Nogmaals sterkte met testen vanmiddag :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Jeetje CVS, dat is balen.

Zo wordt het wel veel te spannend :?

Irritant als die dingen niet blijken te werken.

Ik ben blij dat ze bij de kruidvat per 2 worden verkocht :wink:

Nou, dan kom ik later vandaag nog maar even spieken, ha ha.

hier nog steeds geen ongie.

nog wel af en toe gekleurde afscheiding.

cvs meid wat raar dat de test helemaal geen enkel streepje aangaf…ik zou er ook mee terug gaan…suc6!!

hahaha sproetje wat een heerlijke vent heb je ook…je krijgt vanzelf een dikke buik, hahaha.

ik zou gewoon lekker testen hoor meid.

111 leuk joh samen testen…doet hij er ook 1tje dan?? :wink:

smurf spannend joh…mijn eetlust is ook ver te zoeken en mijn borsten doen met vlagen pijn.

savonds in bed rommelen mijn darmen heel erg, en ik ben ook erg moe.

qord langzamerhand echt gek vanzelf…hahaha :eh:

ik ga nu echt proberen te wachten met testen… als mij dat lukt :wink: :roll:

Hé Spannend meiden!

Het is al halverwege de week! Dat gaat snel gelukkig.

Hier vandaag ongikrampen. Ik ren elke keer naar de wc om te checken, maar nog niets…

Ik hoop snel op een fotootje van iemand bij dit topic met een mooi plusje op de test :wink:

Pé wrote:

Hier vandaag ongikrampen. Ik ren elke keer naar de wc om te checken, maar nog niets.....

quote]

ik ren ook steeds naar het toilet om te zien ofdat het al is losgebroken daar beneden.
maar nog steeds geen rode duivels.

spannend he...hoop ook snel op een mooie positieve test van iemand.

@meissie wrote:

111 leuk joh samen testen…doet hij er ook 1tje dan?? :wink:

Hihihi, breng hem maar niet op ideeën…ik zie het hem doen voor de lol. Wil-ie ook eens weten hoe dat is, streepjes piesen :mrgreen:

CVS, heb je 'm misschien te ver in het bekertje gedaan? Wel balen zeg, nu weet je nog niets!

Pé, voor mij gaat de week niet snel genoeg hoor…Nog 4 nachtjes slapen…hihi, het lijkt wel het aftellen voor Sinterklaas :mrgreen: