meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

hoi meiden,mag ik ook meekletsen? Ik heb aanstaande dindag pas mijn NOD. Het rare is dat ik bijna niks voel,af en toe wat duizelig en heeel soms steekjes linksonderin m’n buik. Verder ben ik redelijk snel sjagerijnig,maar dat had ik een week voor NOD altijd wel …ik wordt gek van mezelf. heb 3 weken geleden een miskraam gehad en ik wil ZO graag weer zwanger worden…ga morgen toch een vroege test doen,ik hou het anders niet vol vrees ik…dat wachten steeds… :?

Goedemorgen allemaal,

wat is het toch spannend hier? Iemand al een positieve test???

Vanmorgen een testje gedaan, op dag 25, mijn kortste cyclus die ik tot op heden heb gehad. Helaas: niet zwanger…pff wordt gek!

Er staat wel een vaag tweede lijntje naast de testlijn maar ja het is een digitale dusss daar mag je niet naar kijken :roll: maar geeft een mens nog wel een klein beetje hoop dat het misschien nog te vroeg is…manlief ziet het ook dus verbeeld het mij niet.

Afgelopen dinsdag zag je niets namelijk…

MOrgen is dag 26, mijn vorige cyclus. Maar duimen dat de :twisted: zich niet gaan melden…

Heb nog steeds last van mijn borsten en last van lage rugpijn. Wat kan je lichaam je toch gek maken he meiden…

Maar goed duimen draaien hier door voor iedereen… :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

ohhh smurf jammer hoor van de negatest.

suc6 met afwachten dan maar weer. :pray: :pray:

hallo kusje…welcome to the club :mrgreen:

spannend joh dat je zo snel na je mk alweer kunt testen.

ik duim dat het raak is en blijft deze keer.

ohhhjeee 111 ook al zo’n gekke vent??!! hahaha

die van mij zo ook zo een testje mee doen hoor :smiley:

hier nog steeds geen ongie…snap er echt niks meer van.

vannacht echt heel erg slecht geslapen nadat ik om 2.30 uur naar het toilet moest.

nou tot later vandaag :-*

Hier een onrustige nacht, moest er rond drie uur uit om te plassen.

Nu een opgeblazen buik en niet echt een uitgerust gevoel.

Maar we wachten nog maar even af.

jullie maken het wel spannend hoor. kan niet anders of we zien binnenkort een positief testje in beeld van 1 van jullie :pray:

Nienke

@nienke2 wrote:

jullie maken het wel spannend hoor. kan niet anders of we zien binnenkort een positief testje in beeld van 1 van jullie :pray:

Nienke

i hope so!! :pray: :pray: :pray:

Meiden, ik haak af.

Dacht nog even aan een innesteling, maar het is inmiddels zoveel dat ik daar maar niet meer van uit ga :cry:

Begon alleen wat vreemd dit keer, dus vandaar dat ik nog heel even hoop had.

Cyclus tot nu toe (29-31-30)-mk-31 dus dat ziet er op zich wel netjes uit.

Meiden, jullie nog succes deze ronde! :thumbup: :thumbup:

ohhh sproetje meid wat jammer…suc6 in de volgende ronde.

:hug: :hug:

liefs nathalie

Sproetje, wat jammer, maar ik hoop dat je snel wel een positieve test in handen mag hebben!

dames, vanmorgen weer getest, maar nu helaas negatief… nog geen rode duivels te ontdekken, maar morgen is mijn nod… afwachten dus.

jammer sproetje, op naar de volgende ronde…

wie is de eerste die een positieve test vasthoud??

CVS ‘It aint over until the fat lady sings’! haha!

Het kan nog, he!

Niet eerder de moed opgeven dan wanneer de :evil: zich aankondigen!

dag dames, vanmorgen dus getest maar helaas negatief…veel te vroeg natuurlijk,ik moet nog 5 dagen tot NOD,maar bij de vorige zwangerschappen testte ik ook altijd voor NOD zwanger dus, ik doe er overmorgen nog maar eens 1…zucht… wat kan een mens zichzelf gek maken zeg…verder nog niemand een positieve test?? Zijn er hier meer dames die ook al kindjes hebben? Ik heb niet alles gelezen…sowwy… :shock:

Ik hoop het! Ben rustig aan het aftellen tot zondag…en hopelijk zaterdag geen :evil: zodat ik kan gaan testen zondag.

Meissie, die vent van mij is echt prettig gestoord… :inlove: Echt, je kunt het zo gek niet bedenken of hij heeft het wel eens gedaan, hahaha.

111 weet het al, maar ik ga er morgen een testje aan wagen!

spannend.

ik moet morgen werken dus ik lees het pas aan het einde van de dag maar ik hoop op goed nieuws.

ikzelf ga echt proberen pas zondag te testen.

succes Myrthe! Ik ben benieuwd!! Balen Sproetje, valt altijd weer tegen he… :cry:

Myrthe, hier ook nog even: TOI TOI TOI!!!

Hoi hoi,

Nou, deze was negatief, maar ben ook wel een beetje vroeg, natuurlijk!

Maar nog geen ongi in zicht, dus zondag maar weer eens proberen!

myrthe, balen meid, maar net zoals je zelf al zegt, het is nog vroeg, dus het kan allemaal nog.

vandaag bij mij de nod… maar zie nog geen rood… maar ja, de dag is vroeg, we zullen zien.

Dus voor jou ook nog spannend, CVS!