meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

bij mij ook negatief (alleen als ik hem schuin in t licht hield zag ik een kleurloos streepje)bah…wat een ellende zeg…ik hou mezelf nu maar voor dat ik idd te vroeg test…was votge keer dus ook zo. Eerst negatief en een paar dagen later was ie wel positief…dus…er is hoop! :lol:

Hoever in je cyclus ben je dan?

ik heb op 10 juli een miskraam gehad (8weken ver was ik) en dat mocht ik zien als begin van nieuwe cyclus,maar ik meende op dag 6 een eisprong gevoeld te hebben (nu ga ik twijffelen) want m’n slijm is sinds vandaag opeens rekbaar…misschien heb ik me dan toch misrekend…

en jij?

Mijn cyclus is te volgen op mijn banner onder mijn bericht.

Ik moet morgen officieel ongi worden, maar hoop van niet, natuurlijk!

ach ja ik zie het staan idd! Spannend! Voel je al iets?

Vanalles, haha, maar het lichaam haalt soms rare kuurtjes uit.

Maar heb niet het idee dat ik ongi moet worden.

Ben moe, misselijk en een opgeblazen gevoel.

dat is zo ja…raar lichaam soms hoor…hoe lang ben je al bezig? En heb je al kinderen of niet?

Nou meiden, ik ga me hier ook niet meer melden, helaas…

De :evil: zijn gearriveerd…

:frowning:

Op naar de volgende ronde!

Veel succes voor iedereen! :-*

@ kusje74, nog geen kinderen en eerste ronde 8)

ik ben vannacht ongie geworden.

mijn cyclus was deze ronde dus 43 dagen :shock:

iemand tips om dit te verkorten?? :wink: :roll:

suc6 allemaal en fijn weekend :-*

hier na een dag werken nog steeds geen ongi te bekennen… spannend :smiley:

ohhhh cvs spannend!!

CVS, wauw! Wanneer ga je nu testen?

myrthe, ik denk dat als ik morgen na het werk nog steeds niet ongi ben, dat ik dan een test haal en zondag ochtend ga testen.

Samen met 111 en ik, mits geen menstruatie :slight_smile:

Hier al een aantal dagen moeite met stoelgang en veel kleine beetje’s plassen. Mijn buik is helemaal opgezet. Dit had ik anders nooit.

Kan nu al wel een zwangerschapsbroek aan… :mrgreen:

Geen kramp maar echt een verstopt gevoel (wat ik wel herken ivm mijn ms)

Ga zo even stimulatia halen…pfff…

Meissie, wat jammer!

Pé, ook voor jou dikke pech meid!

Hopelijk de volgende ronde voor jullie!

Myrthe, jammer dat ie niet positief was, nou ga ik ook twijfelen! Was er zo zeker van dat je positief zou testen!

CVS, het wordt echt spannend hoor zondagochtend met ons drietjes…

Hier ook nog geen aanwijzingen op een ongi, dus ik ga ervan uit dat we gewoon gaan voor een test op zondag!

Zolang er geen bloed is is er hoop 111!

Je kunt ook te vroeg zijn, he… :wall:

Hihi, da’s waar… Maar als ik morgen geen ongi heb, ben ik 1 dag overtijd en kan ik volgens de fabrikant van CB gaan testen. Dat doe ik dan ook :mrgreen:

Bovendien zou de timing erg goed zijn morgenochtend, want als-ie positief is kan ik mn vader dat nog meegeven voordat hij een zeer zware en in zijn situatie levensgevaarlijke operatie in gaat a.s. maandag. Wij gaan zondag nog even naar hem toe om hem moed in te spreken, dus het zou echt geweldig zijn om hem dat nog te kunnen vertellen. Hij weet wel dat we bezig zijn hoor, maar dit zou net het extra lichtpuntje voor hem kunnen zijn dat hem er doorheen sleept.…en wat helemaal onvoorstelbaar prachtig zou zijn, is dat ALS ik positief test, ik omstreeks zijn verjaardag op 5 april zou zijn uitgerekend…

Oh! Dat lijkt alsof het gewoon zo moet zijn!

Ik ga nog veeeeel harder duimen dan ik al deed!

Ja, dat vind ik ook! Maar tegelijk is het wel heel eng hoor en ben ik bang dat ik het te graag wil waardoor het zo echt voelt allemaal. Gelukkig heeft ICL me al eens gewezen op het feit dat je wel veel kunt faken onbewust, maar een innestelingsbloeding faken is niet mogelijk. En dat heb ik wel gehad, of het was toch mn ongi - maar dan zou mijn 2e cyclus ineens 8 dagen korter zijn dan mn 1e cyclus, en dat is wel erg veel dagen verschil.

Ik probeer er maar niet teveel aan te denken omdat het voor mijn gevoel anders te belangrijk wordt om positief te testen, snap je? Maar het mag van mij wel snel zondag worden :mrgreen: