meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

oh, dat wordt zondag dan idd spannend als we met zijn 3en gaan testen :smiley:

Zeker!

Met de ochtendplas zeker, allebei? Ikke wel…dus ik zal wel vroeg wakker zijn zondag :mrgreen:

ik moet er altijd snachts uit… (rond 5 of 6 uur of zo), dan ga ik denk testen

Oh, da’s helemaal prima!

Dan ben jij vast de eerste van ons drie, want 6 uur zal ik denk ik niet halen :mrgreen: Kan ik mooi voordat ik ga testen even lezen hoe het je is vergaan!

ik word helemaal hyper van het idee al… haha

Maar jij zou evt toch ook morgen al kunnen testen, aangezien vandaag je NOD was?

Ik ga ook 's ochtends testen.

6 uur haal ik zeker niet, 8 uur waarschijnlijk wel.

Dat van die innesteling begrijp ik helemaal, het was maar anderhalve dag, een heel klein beetje, dat kan haast niet anders!

Was het maar zondag…

negatief athans gisteren morgen opnieuw testen

111, het zou kunnen, maar ten eerste heb ik nu geen tests in huis, en ten 2e heb ik gister negatief getest… dus wacht liever tot zondagochtend

Ik test dinsdag waarschijnlijk nog een keer.

Succes meiden!

ojee… ik voel andere steekjes… ga ik ongi worden?

helaas ben ongie geworden

2 dagen te vroeg :@

Good lcuk voor de dames die op hun niet ongi, overtijd zijn!

Hoop dat jullie zondag mooie strepen mogen tonen!

balen chantal… succes volgende ronde.

ik ga zo richting bed… morgen weer een dag werken… straks nog maar even controleren of ik niet ongi geworden ben…

t is allemaal zo vaag…

ben al weer wakker. sta klaar om naar bed te gaan. Nog geen ongi te bekennen… wie weet wat vandaag de dag brengt… duimen jullie mee??

fijne dag iedereen en ik ben er vanavond weer!

Hier ook absoluut nog niets te bekennen!

Mijn darmprobleem is na wat laxatie gelukkig wel opgelost!

Kwam dus inderdaad allemaal daarvandaan :mrgreen:

CVS en Myrthe, dat wordt een drie-dubbele test morgen want hier is ook nog geen ongi te bekennen! Wel nog bij vlagen een beetje misselijk en af en toe wat krampjes in de buik, maar verder voel ik me prima.

Wat wel raar is…ik lust geen koffie meer :o Warme koffie, wat ik normaal erg lekker vind, krijg ik echt met geen mogelijkheid meer weg. Ik laat het helemaal koud worden en dan vind ik het heerlijk :shock: , terwijl ik dat dus echt ranzig vond altijd. Kan dit te maken hebben met een evt zwangerschap of ontpillen?

Euh 111, ik drink het nu nog uit gewoonte, maar vind het ook niet echt lekker meer en het schijnt een zwangerschapskwaal te zijn. Net als mijn obstipatie, las ik net in mijn zwangerschapsbijbel. Ik heb een beetje een soort van spierpijn in mijn buik, maar geen echte krampen die ik gewend ben.

Stel je voor; morgen 3 kersverse april-mama’s!

Oh…hihi…dan hou ik maar op met klagen :mrgreen:

Zou het niet fantastisch zijn? Dan zijn we waarschijnlijk ook omstreeks dezelfde datum uitgerekend, maken we de eerste echo’s samen mee…Oke, nu draaf ik weer door…EERST die positieve tests morgen! :mrgreen:

Wahaha! Ik dacht het, jij zegt het!

Zou zooooo ontzettend geweldig zijn!

Maar het lijkt nog een beetje een droom en zit stiekem te wachten op de ongi, vaag verhaal, want ik verwacht hem niet!! :wall: