Myrthe, dit is wel heel eng hoor…Ik voel me precies zoals jij namelijk! :mrgreen:
Hahaha, 't is dat ik zeker weet dat ik als eenling ben geboren, maar anders… :mrgreen:
Hihi, precies!
We gaan zo even weg, (alcohol-vrij ) terrasje pakken, AFLEIDING!
Wat kan een mens zich toch voor de gek houden.
En toch voel ik me goed, maar anders… :inlove:
En toch bekruipt het me, meteen de eerste keer, dat KAN toch niet… :wall:
Hoop volgende week te kunnen testen . Moet toch onderhand na 8 rondes toch eens gelukt zijn. Heb dinsdag mijn nod. Ennuh…myrthe, het kan echt hoor…de eerste keer al raak!
dames, heb stiekem net getest, kon niet wachten tot morgenochtend… hij is negatief. Maar nog steeds geen rode :twisted: :twisted: gezien. Voel me wel anders… hmmm
Ik denk niet dat ik morgenochtend test… De hcg waarde zal niet opeens super stijgen binnen 12 uur toch?? of wel??
Kan ik door t ontpillen de eerste keer een korte cyclus hebben gehad?? De eerste ronde duurde 25 dagen… Zit nu dus in ronde 2, dit is mijn 26ste dag.
Ik wil even mijn ‘verhaal’ doen , misschien geeft het wat positieve kracht.
Ik stopte 7 maart met de pil en had 9 maart dus me bloeding.
Ongesteld! Het deed erg zeer maar het was voor een mooi wondertje.
Ik heb een cyclus toen gehad van 44 dagen wat mij echt ontmoedigde . Ik voelde me zo vreemd, maar beelde me allemaal heldere klachten in, ik was ochtend misselijk, pijnlijke borsten en at teveel.
In elk geval dat dacht ik, het was gewoon het geval dat mijn lichaam nog zoiets had van : Hey das nieuw geen pil meer!
Toen een cyclus van 33 dagen en ik vond het echt :shock: ik wou niet ongesteld worden!
Na die keer ben ik niet meer ongesteld geworden eigenlijk maar 2/3 ronde’s. Aangezien ik er nog 1tje had tussen de 44 en 33. Maar ik weet niet hoelang die was.
Ik heb nog even angst gehad dat ik onvruchtbaar ben door een klap in mijn buik enkele jaren geleden wat een miskraam opleverden.
Ik werd niet ongesteld en 3/4 dagen voor me nod heb ik negatief getest!
IK WIST ZO ZEKER IK WAS ZWANGER.
maar de test die negatief gaf was voor mij een reden om weer onzeker te zijn.
Me vriend zei op me nod dat hij het niet geloofde en wuo zijn geld niet verspillen. :wall: 2 dagen daarna heb ik het zowat ge-eist. Ik moest plassen (ochtend urine.) en had geen testen in huis, ik heb mijn vriend naar de winkel gestuurd en tot half 12 gewacht op een test (ik was 9 uur wakker.) En de test… daar kwam een streepje. :shock:
Dat streepje waar ik sinds maart op zat te wachten… en nu kwam ie daar gewoon… 28 juni… ik test positief.
29 juni test ik weer positief… enkele dagen later test het labaratoriom ook een hcg gehalte van 714. En vervolgens 2 dagen later een gehalte van 2525.
Ik ben zwanger!! :inlove:
Geef niet op… het rare is nog ik heb niet op mijn vruchtbare geklust absoluut niet zelfs! We hebben 2/3 x geklust meer niet, geen puf… het was eerder in mijn hoofd misschien even time-out tot cyclus werkelijk opgang was!
sweet love, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik denk niet dat we de moed echt laten zakken…
dank je wel voor je verhaal, zal misschien bij een aantal meiden helpen.
CVS, ik begrijp je wel hoor! Misschien dinsdag of woensdag dan nog een keertje testen voor de zekerheid?
Ik hou vol tot morgen, heb me zelfs al voorgenomen om nu niet meer te plassen voor morgenochtend :mrgreen: Weet niet of ik dat ga volhouden, normaal plas ik ongeveer 1x per uur, maar 't is voor een goed doel hoop ik.
Myrthe, jawel hoor, het kan echt wel! Bij ons in het mei-stoppers topic zijn er zelfs een aantal geloof ik, die meteen de eerste ronde raak waren.
You never know! En als ik morgen positief test, vind ik het ook nog snel - de tweede ronde, na 18 jaar non-stop pilgebruik…
yes, ik ben nu ook binnen een week bij mijn NOD :dance:
(wat duurt dat lang he, pffff ik zou wel nu meteen willen testen)
hier ook succes, 111
Ben ik de eerste van ons twee? Met een berichtje bedoel ik dan, want mijn test gaf negatief aan.
Snap er niets van en probeer het woensdag weer :mrgreen:
Myrthe, hopelijk heb jij wel leuk nieuws!
Ziet, succes met wachten he en ik duim voor je
111: hm… :think: ik snap er ook niks van
111 hier weer precies hetzelfde!
Negatief en snap er niets van, inderdaad, woensdag maar weer een proberen…
Nou, Myrthe, zijn wij raar of niet!?!
Voel me nog steeds wel zwanger hoor met alle kwaaltjes zoals eerder beschreven. Het kan toch niet kloppen dat we allebei hetzelfde voelen?
Pfff…komende week nog maar eens testen. Woensdag, of misschien vrijdag om het zeker te weten. Wanneer test jij weer?
Ik denk woensdag. Maar waarom heb je je banner veranderd?
Die kleine bloeding is bij mij no way een menstruatie geweest!
Ik voel me ook nog steeds zwanger en hou de hoop er wel in!
Ja, dat was misschien wel voorbarig ja…Maar ik was ook wel erg teleurgesteld :mrgreen: Zal hem toch maar weer terug zetten, want de vorige kwam veel beter overeen met wat mijn lichaam doet dan dit. Ben echt nog niet aan mn ovudagen begonnen, heb absoluut geen vruchtbaar slijm (alleen cremerige afscheiding, wit met korreltjes).
Mijn laatste menstruatie was 25 juni en heeft welgeteld precies 1 dag geduurd (alleen oud bloed, wel wat veel), mijn laatste bloeding (innesteling of menstruatie) was 4 dagen, is met roze begonnen en geëindigd met daartussen helderrood bloed. Ik weet het niet meer, heb nooit roze gehad daarvoor en als ik menstrueer heb ik altijd heel donkerrood met wat stukjes.
Dus…ik geloof het nog niet helemaal hoor, die negatieve test.
Zucht…wat is ons lichaam toch bijzonder!
Ja, zit hier echt even in een lichtelijke dip, maar probeer het nu maar even een paar dagen van me af te zetten en dan kijken we woensdag wel weer, misschien zelfs nog wel wat langer, mits er geen menstruatie komt, natuurlijk.
Ik ben 26 juni voor het laatst ongesteld geworden, netjes 5 dagen, zoals ik voor de prikpil gewend was. Daarna op 19 en 20 july die (innestelings?) bloeding, heel weinig helderrood. En nu helemaal niets.
Myrthe, we zijn gewoon zwanger hoor en hebben te vroeg getest!
Eind van de week nog een keertje testen, dan zijn ze vast positief! :mrgreen:
Ik help het je hopen! :dance:
oh meiden… ook negatief (heb toch net weer getest, kan t niet laten)…
zullen we met zijn 3en dan woensdag weer testen?? Ik beloof dat ik niet eerder zal testen, haha…
Ik hoop zo dat jullie gewoon zwanger zijn!!!